10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar al personal sanitari de l’hospital

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 28 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència, després de pel que sembla, amenaçar de mort al personal sanitari de l’hospital on estava sent atés.

Els fets van ocórrer, sobre dos quarts de vuit del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’Hospital San Francisco de Borja de Gandia, on pel que sembla, hi havia un pacient molt agitat.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc, on van esbrinar que un pacient que havia ingressat a l’hospital per la ingesta de diversos medicaments, després de despertar-se, s’hauria arrencat totes les vies intravenoses i altres utensilis mèdics, amenaçant tant al personal sanitari com de seguretat i especialment a la metgessa que li havia atés, insultant-la i amenaçant-la de mort.

Davant tals fets, i després de comprovar que el sospitós mostrava una actitud violenta cap a totes les persones que allí es trobaven, ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

Una vegada en dependències policials, el detingut va continuar en actitud violenta amenaçant als agents i intentant autolesionar-se.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.