La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar al personal sanitari de l’hospital

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 28 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència, després de pel que sembla, amenaçar de mort al personal sanitari de l’hospital on estava sent atés.

Els fets van ocórrer, sobre dos quarts de vuit del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’Hospital San Francisco de Borja de Gandia, on pel que sembla, hi havia un pacient molt agitat.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc, on van esbrinar que un pacient que havia ingressat a l’hospital per la ingesta de diversos medicaments, després de despertar-se, s’hauria arrencat totes les vies intravenoses i altres utensilis mèdics, amenaçant tant al personal sanitari com de seguretat i especialment a la metgessa que li havia atés, insultant-la i amenaçant-la de mort.

Davant tals fets, i després de comprovar que el sospitós mostrava una actitud violenta cap a totes les persones que allí es trobaven, ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

Una vegada en dependències policials, el detingut va continuar en actitud violenta amenaçant als agents i intentant autolesionar-se.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.