La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar al personal sanitari de l’hospital

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 28 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència, després de pel que sembla, amenaçar de mort al personal sanitari de l’hospital on estava sent atés.

Els fets van ocórrer, sobre dos quarts de vuit del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a l’Hospital San Francisco de Borja de Gandia, on pel que sembla, hi havia un pacient molt agitat.

Immediatament els agents es van dirigir al lloc, on van esbrinar que un pacient que havia ingressat a l’hospital per la ingesta de diversos medicaments, després de despertar-se, s’hauria arrencat totes les vies intravenoses i altres utensilis mèdics, amenaçant tant al personal sanitari com de seguretat i especialment a la metgessa que li havia atés, insultant-la i amenaçant-la de mort.

Davant tals fets, i després de comprovar que el sospitós mostrava una actitud violenta cap a totes les persones que allí es trobaven, ho van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces.

Una vegada en dependències policials, el detingut va continuar en actitud violenta amenaçant als agents i intentant autolesionar-se.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.