La Policia Nacional deté a un home després de fregar-se amb una jove en un autobús mentre es realitzava tocaments

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 68 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual després de, pel que sembla, fregar-se amb una jove en l'autobús, mentre es realitzava tocaments per dins dels pantalons. 

 

  

  

Els fets es van produir en una línia d'autobús urbà de València del districte de Trànsits, en el qual viatjava la víctima quan es percatà que un home se li acostava massa i va notar com es fregava contra ella al mateix temps que es realitzava tocaments amb una mà per dins dels pantalons. Davant aqueixa situació la jove li va recriminar la seua acció pel que l'home es va allunyar i en la primera parada que va poder es va baixar de l'autobús.

 

Els agents van tenir coneixement dels fets i gràcies a les dades aportades per diverses persones els va permetre identificar i localitzar a l'home que va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual.

 

“Raberos”

Aquest tipus de comportaments són en els quals persones s'aprofiten de llocs públics per a acostar-se a altres per a estimular-se i satisfer la seua libido sexual. El detingut, sense antecedents policials, va ser posat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.