La Policia Nacional deté a un home després de fregar-se amb una jove en un autobús mentre es realitzava tocaments

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 68 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual després de, pel que sembla, fregar-se amb una jove en l'autobús, mentre es realitzava tocaments per dins dels pantalons. 

 

  

  

Els fets es van produir en una línia d'autobús urbà de València del districte de Trànsits, en el qual viatjava la víctima quan es percatà que un home se li acostava massa i va notar com es fregava contra ella al mateix temps que es realitzava tocaments amb una mà per dins dels pantalons. Davant aqueixa situació la jove li va recriminar la seua acció pel que l'home es va allunyar i en la primera parada que va poder es va baixar de l'autobús.

 

Els agents van tenir coneixement dels fets i gràcies a les dades aportades per diverses persones els va permetre identificar i localitzar a l'home que va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual.

 

“Raberos”

Aquest tipus de comportaments són en els quals persones s'aprofiten de llocs públics per a acostar-se a altres per a estimular-se i satisfer la seua libido sexual. El detingut, sense antecedents policials, va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.