12.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home després de fregar-se amb una jove en un autobús mentre es realitzava tocaments

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 68 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual després de, pel que sembla, fregar-se amb una jove en l'autobús, mentre es realitzava tocaments per dins dels pantalons. 

 

  

  

Els fets es van produir en una línia d'autobús urbà de València del districte de Trànsits, en el qual viatjava la víctima quan es percatà que un home se li acostava massa i va notar com es fregava contra ella al mateix temps que es realitzava tocaments amb una mà per dins dels pantalons. Davant aqueixa situació la jove li va recriminar la seua acció pel que l'home es va allunyar i en la primera parada que va poder es va baixar de l'autobús.

 

Els agents van tenir coneixement dels fets i gràcies a les dades aportades per diverses persones els va permetre identificar i localitzar a l'home que va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual.

 

“Raberos”

Aquest tipus de comportaments són en els quals persones s'aprofiten de llocs públics per a acostar-se a altres per a estimular-se i satisfer la seua libido sexual. El detingut, sense antecedents policials, va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.