9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home després de fregar-se amb una jove en un autobús mentre es realitzava tocaments

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 68 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual després de, pel que sembla, fregar-se amb una jove en l'autobús, mentre es realitzava tocaments per dins dels pantalons. 

 

  

  

Els fets es van produir en una línia d'autobús urbà de València del districte de Trànsits, en el qual viatjava la víctima quan es percatà que un home se li acostava massa i va notar com es fregava contra ella al mateix temps que es realitzava tocaments amb una mà per dins dels pantalons. Davant aqueixa situació la jove li va recriminar la seua acció pel que l'home es va allunyar i en la primera parada que va poder es va baixar de l'autobús.

 

Els agents van tenir coneixement dels fets i gràcies a les dades aportades per diverses persones els va permetre identificar i localitzar a l'home que va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte d'abús sexual.

 

“Raberos”

Aquest tipus de comportaments són en els quals persones s'aprofiten de llocs públics per a acostar-se a altres per a estimular-se i satisfer la seua libido sexual. El detingut, sense antecedents policials, va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.