La Policia Nacional deté a un home per no retornar més de 200 llibres d’una biblioteca de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, a un home de 53 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental. L’ara arrestat no va retornar 222 llibres d’una biblioteca de València, el valor de la qual ascendiria a uns 10.000€.                         

  

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que una biblioteca hauria detectat la falta de més de 200 llibres. Els policies van esbrinar que una mateixa persona era la que havia tret tots els llibres, sent un total de 222 i encara que constava que els havia retornats, els agents van esbrinar que el sospitós hauria fotocopiat el codi de barres, que identifica i individualitza cada llibre, passant-lo posteriorment per la màquina de devolució automàtica. 

 

Amb l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial

  

Els policies després de localitzar al sospitós va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental.                      

   

El detingut després de prestar declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit per a això.

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.