La Policia Nacional deté a un home per no retornar més de 200 llibres d’una biblioteca de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, a un home de 53 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental. L’ara arrestat no va retornar 222 llibres d’una biblioteca de València, el valor de la qual ascendiria a uns 10.000€.                         

  

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que una biblioteca hauria detectat la falta de més de 200 llibres. Els policies van esbrinar que una mateixa persona era la que havia tret tots els llibres, sent un total de 222 i encara que constava que els havia retornats, els agents van esbrinar que el sospitós hauria fotocopiat el codi de barres, que identifica i individualitza cada llibre, passant-lo posteriorment per la màquina de devolució automàtica. 

 

Amb l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial

  

Els policies després de localitzar al sospitós va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental.                      

   

El detingut després de prestar declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit per a això.

 

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.