La Policia Nacional deté a un home per no retornar més de 200 llibres d’una biblioteca de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, a un home de 53 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental. L’ara arrestat no va retornar 222 llibres d’una biblioteca de València, el valor de la qual ascendiria a uns 10.000€.                         

  

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que una biblioteca hauria detectat la falta de més de 200 llibres. Els policies van esbrinar que una mateixa persona era la que havia tret tots els llibres, sent un total de 222 i encara que constava que els havia retornats, els agents van esbrinar que el sospitós hauria fotocopiat el codi de barres, que identifica i individualitza cada llibre, passant-lo posteriorment per la màquina de devolució automàtica. 

 

Amb l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial

  

Els policies després de localitzar al sospitós va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental.                      

   

El detingut després de prestar declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit per a això.

 

Últimes notícies

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.