La Policia Nacional deté a un home per no retornar més de 200 llibres d’una biblioteca de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València, a un home de 53 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental. L’ara arrestat no va retornar 222 llibres d’una biblioteca de València, el valor de la qual ascendiria a uns 10.000€.                         

  

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que una biblioteca hauria detectat la falta de més de 200 llibres. Els policies van esbrinar que una mateixa persona era la que havia tret tots els llibres, sent un total de 222 i encara que constava que els havia retornats, els agents van esbrinar que el sospitós hauria fotocopiat el codi de barres, que identifica i individualitza cada llibre, passant-lo posteriorment per la màquina de devolució automàtica. 

 

Amb l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial

  

Els policies després de localitzar al sospitós va ser detingut com a presumpte autor dels delictes d’estafa i falsedat documental.                      

   

El detingut després de prestar declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit per a això.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.