La Policia Nacional deté a un home que tenia en el seu menjador marihuana destinada a la menuda

Agents de la Policia Nacional han detingut el dijous a Alzira (València) a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de gestionar un punt de venda de droga a la menuda des de la seua pròpia casa. En el registre de l’habitatge els agents van trobar 2.200 grams de marihuana en el menjador, a més d’altres efectes destinats al proveïment de la substància estupefaent.

Les búsquedes es van iniciar quan els agents van conéixer que un home podria usar el seu propi domicili familiar per a gestionar un punt de venda de droga a la menuda de marihuana. Arran d’això, els agents van iniciar nombroses vigilàncies i seguiments per a comprovar els fets.

La búsqueda va culminar amb el registre de l’habitatge de l’habitatge, en la qual els policies van intervenir 2.200 grams de cabdells de marihuana seca situats en el menjador, paper d’alumini, envasos, una bàscula de precisió, a més de 905 euros en efectiu.

Per tot això, els agents van detenir a l’home, amb antecedents policials, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.