La Policia Nacional deté a un home que tenia en el seu menjador marihuana destinada a la menuda

Agents de la Policia Nacional han detingut el dijous a Alzira (València) a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de gestionar un punt de venda de droga a la menuda des de la seua pròpia casa. En el registre de l’habitatge els agents van trobar 2.200 grams de marihuana en el menjador, a més d’altres efectes destinats al proveïment de la substància estupefaent.

Les búsquedes es van iniciar quan els agents van conéixer que un home podria usar el seu propi domicili familiar per a gestionar un punt de venda de droga a la menuda de marihuana. Arran d’això, els agents van iniciar nombroses vigilàncies i seguiments per a comprovar els fets.

La búsqueda va culminar amb el registre de l’habitatge de l’habitatge, en la qual els policies van intervenir 2.200 grams de cabdells de marihuana seca situats en el menjador, paper d’alumini, envasos, una bàscula de precisió, a més de 905 euros en efectiu.

Per tot això, els agents van detenir a l’home, amb antecedents policials, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.