La Policia Nacional deté a un home que tenia en el seu menjador marihuana destinada a la menuda

Agents de la Policia Nacional han detingut el dijous a Alzira (València) a un home de 30 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública, després de gestionar un punt de venda de droga a la menuda des de la seua pròpia casa. En el registre de l’habitatge els agents van trobar 2.200 grams de marihuana en el menjador, a més d’altres efectes destinats al proveïment de la substància estupefaent.

Les búsquedes es van iniciar quan els agents van conéixer que un home podria usar el seu propi domicili familiar per a gestionar un punt de venda de droga a la menuda de marihuana. Arran d’això, els agents van iniciar nombroses vigilàncies i seguiments per a comprovar els fets.

La búsqueda va culminar amb el registre de l’habitatge de l’habitatge, en la qual els policies van intervenir 2.200 grams de cabdells de marihuana seca situats en el menjador, paper d’alumini, envasos, una bàscula de precisió, a més de 905 euros en efectiu.

Per tot això, els agents van detenir a l’home, amb antecedents policials, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.

Bernabé defensa que el PSOE ja ha entregat els seus comptes a la justícia pel cas Leire

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, assegura que el PSOE té els seus comptes auditats i ja els ha aportats en els procediments judicials relacionats amb el cas Leire.

Bernabé reclama a l’Ajuntament de València diàleg amb els docents acampats i amb el Corpus

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, insta l’Ajuntament de València a mantindre el diàleg amb el professorat acampat a la plaça de la Verge i amb els responsables dels actes del Corpus per a garantir la seguretat i el desenvolupament de la celebració.

Barrachina confia a pactar prompte el final de la vaga educativa a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que el Govern valencià ha posat tota la voluntat per a tancar com més prompte millor un acord amb els sindicats docents que pose fi a la vaga indefinida a l’ensenyament públic no universitari.

L’aeroport d’Alacant-Elx estrena una ruta amb Erevan amb dos vols setmanals

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández posa en marxa una nova connexió amb Erevan, operada per FlyOne dos dies a la setmana, i referma així el seu creixement de trànsit internacional.

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.