La Policia Nacional deté a un menor després d’apunyalar a un home que es va negar a donar-li tabac

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir en el districte d’Exposició de València a un jove de 16 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després d’assestar-li una punyalada en el lumbar a un home que es va negar a donar-li un cigar.

Els fets van ocórrer a mitjan juny, sobre dos quarts de dotze de la nit, al costat de l’Hospital Clínic de València, quan un jove es va acostar a un home que es trobava en els voltants del centre per a demanar-li un cigar, petició que va rebutjar l’home. No obstant això, malgrat la negativa, el menor li va insistir en reiterades ocasions, marxant-se finalment del lloc.

No obstant això, passats trenta minuts, el menor acompanyat per diverses persones, va tornar als voltants del centre hospitalari arremetent-li una forta empenta a l’home que li va fer girar-se i donar-li l’esquena al jove. Va ser en este moment, quan el sospitós li va assestar amb una arma blanca una punyalada en la zona lumbar. Després del succeït, es va iniciar una batussa entre totes dos parts que va culminar quan diverses persones van separar als homes.

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les recerques per a identificar al presumpte autor dels fets, que després de realitzar els esbrinaments pertinents, el van localitzar i van detenir com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El jove, que compta amb antecedents policials, ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.