La Policia Nacional deté a un menor després d’apunyalar a un home que es va negar a donar-li tabac

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir en el districte d’Exposició de València a un jove de 16 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després d’assestar-li una punyalada en el lumbar a un home que es va negar a donar-li un cigar.

Els fets van ocórrer a mitjan juny, sobre dos quarts de dotze de la nit, al costat de l’Hospital Clínic de València, quan un jove es va acostar a un home que es trobava en els voltants del centre per a demanar-li un cigar, petició que va rebutjar l’home. No obstant això, malgrat la negativa, el menor li va insistir en reiterades ocasions, marxant-se finalment del lloc.

No obstant això, passats trenta minuts, el menor acompanyat per diverses persones, va tornar als voltants del centre hospitalari arremetent-li una forta empenta a l’home que li va fer girar-se i donar-li l’esquena al jove. Va ser en este moment, quan el sospitós li va assestar amb una arma blanca una punyalada en la zona lumbar. Després del succeït, es va iniciar una batussa entre totes dos parts que va culminar quan diverses persones van separar als homes.

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les recerques per a identificar al presumpte autor dels fets, que després de realitzar els esbrinaments pertinents, el van localitzar i van detenir com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El jove, que compta amb antecedents policials, ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.