La Policia Nacional deté a un menor després d’apunyalar a un home que es va negar a donar-li tabac

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir en el districte d’Exposició de València a un jove de 16 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després d’assestar-li una punyalada en el lumbar a un home que es va negar a donar-li un cigar.

Els fets van ocórrer a mitjan juny, sobre dos quarts de dotze de la nit, al costat de l’Hospital Clínic de València, quan un jove es va acostar a un home que es trobava en els voltants del centre per a demanar-li un cigar, petició que va rebutjar l’home. No obstant això, malgrat la negativa, el menor li va insistir en reiterades ocasions, marxant-se finalment del lloc.

No obstant això, passats trenta minuts, el menor acompanyat per diverses persones, va tornar als voltants del centre hospitalari arremetent-li una forta empenta a l’home que li va fer girar-se i donar-li l’esquena al jove. Va ser en este moment, quan el sospitós li va assestar amb una arma blanca una punyalada en la zona lumbar. Després del succeït, es va iniciar una batussa entre totes dos parts que va culminar quan diverses persones van separar als homes.

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les recerques per a identificar al presumpte autor dels fets, que després de realitzar els esbrinaments pertinents, el van localitzar i van detenir com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El jove, que compta amb antecedents policials, ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.