Anuncios

La Policia Nacional deté a un menor després d’apunyalar a un home que es va negar a donar-li tabac

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir en el districte d’Exposició de València a un jove de 16 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després d’assestar-li una punyalada en el lumbar a un home que es va negar a donar-li un cigar.

Els fets van ocórrer a mitjan juny, sobre dos quarts de dotze de la nit, al costat de l’Hospital Clínic de València, quan un jove es va acostar a un home que es trobava en els voltants del centre per a demanar-li un cigar, petició que va rebutjar l’home. No obstant això, malgrat la negativa, el menor li va insistir en reiterades ocasions, marxant-se finalment del lloc.

Anuncios

No obstant això, passats trenta minuts, el menor acompanyat per diverses persones, va tornar als voltants del centre hospitalari arremetent-li una forta empenta a l’home que li va fer girar-se i donar-li l’esquena al jove. Va ser en este moment, quan el sospitós li va assestar amb una arma blanca una punyalada en la zona lumbar. Després del succeït, es va iniciar una batussa entre totes dos parts que va culminar quan diverses persones van separar als homes.

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les recerques per a identificar al presumpte autor dels fets, que després de realitzar els esbrinaments pertinents, el van localitzar i van detenir com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El jove, que compta amb antecedents policials, ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios