La Policia Nacional deté a un menor després d’apunyalar a un home que es va negar a donar-li tabac

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir en el districte d’Exposició de València a un jove de 16 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi després d’assestar-li una punyalada en el lumbar a un home que es va negar a donar-li un cigar.

Els fets van ocórrer a mitjan juny, sobre dos quarts de dotze de la nit, al costat de l’Hospital Clínic de València, quan un jove es va acostar a un home que es trobava en els voltants del centre per a demanar-li un cigar, petició que va rebutjar l’home. No obstant això, malgrat la negativa, el menor li va insistir en reiterades ocasions, marxant-se finalment del lloc.

No obstant això, passats trenta minuts, el menor acompanyat per diverses persones, va tornar als voltants del centre hospitalari arremetent-li una forta empenta a l’home que li va fer girar-se i donar-li l’esquena al jove. Va ser en este moment, quan el sospitós li va assestar amb una arma blanca una punyalada en la zona lumbar. Després del succeït, es va iniciar una batussa entre totes dos parts que va culminar quan diverses persones van separar als homes.

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les recerques per a identificar al presumpte autor dels fets, que després de realitzar els esbrinaments pertinents, el van localitzar i van detenir com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El jove, que compta amb antecedents policials, ha passat a la disposició de la Fiscalia de Menors de València.

Últimes notícies

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.