La Policia Nacional deté a una parella per vendre drogues a Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home i una dona de 25 i 28 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després d'intervenir-los en el seu domicili 22 papelines de, pel que sembla heroïna, 10 papelines de, pel que sembla, cocaïna, 490 euros i una bàscula de precisió. 

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar al febrer en tenir coneixement els policies a través d'informacions anònimes, que en un habitatge de Torrent s'estaria venent substàncies estupefaents. Pel que sembla, en aquest domicili es produiria una venda contínua durant matí, vesprada i primeres hores de la nit generant una gran alarma social en la zona. 

 

Durant les recerques els policies van localitzar l'habitatge i van observar que la venda era contínua, i que les estarien realitzant un home i una dona. Els agents van localitzar marihuana i cocaïna, que s'hauria comprat allí.

 

  

  

Finalment els agents van realitzar un registre en el domicili, en el qual van trobar als sospitosos amb dos menors d'edat, i van intervenir 22 papelines de, pel que sembla, heroïna, 10 papelines de, pel que sembla, cocaïna, 490 euros i una bàscula de precisió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.