La Policia Nacional deté a una parella per vendre drogues a Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home i una dona de 25 i 28 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després d'intervenir-los en el seu domicili 22 papelines de, pel que sembla heroïna, 10 papelines de, pel que sembla, cocaïna, 490 euros i una bàscula de precisió. 

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar al febrer en tenir coneixement els policies a través d'informacions anònimes, que en un habitatge de Torrent s'estaria venent substàncies estupefaents. Pel que sembla, en aquest domicili es produiria una venda contínua durant matí, vesprada i primeres hores de la nit generant una gran alarma social en la zona. 

 

Durant les recerques els policies van localitzar l'habitatge i van observar que la venda era contínua, i que les estarien realitzant un home i una dona. Els agents van localitzar marihuana i cocaïna, que s'hauria comprat allí.

 

  

  

Finalment els agents van realitzar un registre en el domicili, en el qual van trobar als sospitosos amb dos menors d'edat, i van intervenir 22 papelines de, pel que sembla, heroïna, 10 papelines de, pel que sembla, cocaïna, 490 euros i una bàscula de precisió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.