La Policia Nacional deté a una parella per vendre drogues a Torrent

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home i una dona de 25 i 28 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública, després d'intervenir-los en el seu domicili 22 papelines de, pel que sembla heroïna, 10 papelines de, pel que sembla, cocaïna, 490 euros i una bàscula de precisió. 

 

 

  

  

Les recerques es van iniciar al febrer en tenir coneixement els policies a través d'informacions anònimes, que en un habitatge de Torrent s'estaria venent substàncies estupefaents. Pel que sembla, en aquest domicili es produiria una venda contínua durant matí, vesprada i primeres hores de la nit generant una gran alarma social en la zona. 

 

Durant les recerques els policies van localitzar l'habitatge i van observar que la venda era contínua, i que les estarien realitzant un home i una dona. Els agents van localitzar marihuana i cocaïna, que s'hauria comprat allí.

 

  

  

Finalment els agents van realitzar un registre en el domicili, en el qual van trobar als sospitosos amb dos menors d'edat, i van intervenir 22 papelines de, pel que sembla, heroïna, 10 papelines de, pel que sembla, cocaïna, 490 euros i una bàscula de precisió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.