11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Policia Nacional deté a quatre persones per delictes relatius a la prostitució i organització criminal

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a sis persones, tres homes i tres dones d’entre 31 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A més quatre d’elles han estat arrestades com a presumptes autores de delictes relatius a la prostitució, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

La recerca policial es va iniciar en tenir coneixement els agents d’una possible organització que podria estar lucrant-se de la prostitució de dones que l’exercien a l’interior d’un pis situat en la zona de la Ribera.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que els responsables de la trama estarien blanquejant diners obtinguts de la prostitució, així com que dos d’ells presumptament es dedicarien al tràfic d’estupefaents. L’operatiu policial va culminar amb el registre simultani en cinc domicilis en els termes d’Alzira, Carlet i un altre posterior a Daimús. Una de les detencions es va practicar a la casa de cites on van localitzar en este moment a quatre dones.

Finalment, els investigadors van intervenir aproximadament 54.000 euros en efectiu, 104 plantes de marihuana, 88 grams de pel que sembla cocaïna, 14 pastilles de viagra, diverses substàncies relacionades amb el dopatge, material electrònic com a telèfons, ordinadors i USB, a més de nombrosa documentació relacionada amb els delictes.

L’operatiu es va dur a terme gràcies a la col·laboració de la Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres de València i la Brigada Local d’Alzira i va concloure amb la detenció de sis persones, que han passat a disposició judicial.

La tracta una xacra de la societat

El tràfic d’éssers humans és juntament amb el tràfic de drogues i el d’armes, el que més diners mou a nivell mundial, sent un delicte que vulnera tots els drets humans de les víctimes, aprofitant-se de les persones més vulnerables.

Denúncia este tipus de delictes a través del correu tracta@policía.es o en el telèfon gratuït 900.10.50.90.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.