La Policia Nacional deté a quatre persones per delictes relatius a la prostitució i organització criminal

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a sis persones, tres homes i tres dones d’entre 31 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A més quatre d’elles han estat arrestades com a presumptes autores de delictes relatius a la prostitució, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

La recerca policial es va iniciar en tenir coneixement els agents d’una possible organització que podria estar lucrant-se de la prostitució de dones que l’exercien a l’interior d’un pis situat en la zona de la Ribera.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que els responsables de la trama estarien blanquejant diners obtinguts de la prostitució, així com que dos d’ells presumptament es dedicarien al tràfic d’estupefaents. L’operatiu policial va culminar amb el registre simultani en cinc domicilis en els termes d’Alzira, Carlet i un altre posterior a Daimús. Una de les detencions es va practicar a la casa de cites on van localitzar en este moment a quatre dones.

Finalment, els investigadors van intervenir aproximadament 54.000 euros en efectiu, 104 plantes de marihuana, 88 grams de pel que sembla cocaïna, 14 pastilles de viagra, diverses substàncies relacionades amb el dopatge, material electrònic com a telèfons, ordinadors i USB, a més de nombrosa documentació relacionada amb els delictes.

L’operatiu es va dur a terme gràcies a la col·laboració de la Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres de València i la Brigada Local d’Alzira i va concloure amb la detenció de sis persones, que han passat a disposició judicial.

La tracta una xacra de la societat

El tràfic d’éssers humans és juntament amb el tràfic de drogues i el d’armes, el que més diners mou a nivell mundial, sent un delicte que vulnera tots els drets humans de les víctimes, aprofitant-se de les persones més vulnerables.

Denúncia este tipus de delictes a través del correu tracta@policía.es o en el telèfon gratuït 900.10.50.90.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.