La Policia Nacional deté a quatre persones per delictes relatius a la prostitució i organització criminal

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a sis persones, tres homes i tres dones d’entre 31 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A més quatre d’elles han estat arrestades com a presumptes autores de delictes relatius a la prostitució, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

La recerca policial es va iniciar en tenir coneixement els agents d’una possible organització que podria estar lucrant-se de la prostitució de dones que l’exercien a l’interior d’un pis situat en la zona de la Ribera.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que els responsables de la trama estarien blanquejant diners obtinguts de la prostitució, així com que dos d’ells presumptament es dedicarien al tràfic d’estupefaents. L’operatiu policial va culminar amb el registre simultani en cinc domicilis en els termes d’Alzira, Carlet i un altre posterior a Daimús. Una de les detencions es va practicar a la casa de cites on van localitzar en este moment a quatre dones.

Finalment, els investigadors van intervenir aproximadament 54.000 euros en efectiu, 104 plantes de marihuana, 88 grams de pel que sembla cocaïna, 14 pastilles de viagra, diverses substàncies relacionades amb el dopatge, material electrònic com a telèfons, ordinadors i USB, a més de nombrosa documentació relacionada amb els delictes.

L’operatiu es va dur a terme gràcies a la col·laboració de la Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres de València i la Brigada Local d’Alzira i va concloure amb la detenció de sis persones, que han passat a disposició judicial.

La tracta una xacra de la societat

El tràfic d’éssers humans és juntament amb el tràfic de drogues i el d’armes, el que més diners mou a nivell mundial, sent un delicte que vulnera tots els drets humans de les víctimes, aprofitant-se de les persones més vulnerables.

Denúncia este tipus de delictes a través del correu tracta@policía.es o en el telèfon gratuït 900.10.50.90.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.