La Policia Nacional deté a quatre persones per delictes relatius a la prostitució i organització criminal

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a sis persones, tres homes i tres dones d’entre 31 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A més quatre d’elles han estat arrestades com a presumptes autores de delictes relatius a la prostitució, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

La recerca policial es va iniciar en tenir coneixement els agents d’una possible organització que podria estar lucrant-se de la prostitució de dones que l’exercien a l’interior d’un pis situat en la zona de la Ribera.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que els responsables de la trama estarien blanquejant diners obtinguts de la prostitució, així com que dos d’ells presumptament es dedicarien al tràfic d’estupefaents. L’operatiu policial va culminar amb el registre simultani en cinc domicilis en els termes d’Alzira, Carlet i un altre posterior a Daimús. Una de les detencions es va practicar a la casa de cites on van localitzar en este moment a quatre dones.

Finalment, els investigadors van intervenir aproximadament 54.000 euros en efectiu, 104 plantes de marihuana, 88 grams de pel que sembla cocaïna, 14 pastilles de viagra, diverses substàncies relacionades amb el dopatge, material electrònic com a telèfons, ordinadors i USB, a més de nombrosa documentació relacionada amb els delictes.

L’operatiu es va dur a terme gràcies a la col·laboració de la Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres de València i la Brigada Local d’Alzira i va concloure amb la detenció de sis persones, que han passat a disposició judicial.

La tracta una xacra de la societat

El tràfic d’éssers humans és juntament amb el tràfic de drogues i el d’armes, el que més diners mou a nivell mundial, sent un delicte que vulnera tots els drets humans de les víctimes, aprofitant-se de les persones més vulnerables.

Denúncia este tipus de delictes a través del correu tracta@policía.es o en el telèfon gratuït 900.10.50.90.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig