La Policia Nacional deté a quatre persones per delictes relatius a la prostitució i organització criminal

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a sis persones, tres homes i tres dones d’entre 31 i 61 anys, d’origen espanyol i colombià, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A més quatre d’elles han estat arrestades com a presumptes autores de delictes relatius a la prostitució, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals.

La recerca policial es va iniciar en tenir coneixement els agents d’una possible organització que podria estar lucrant-se de la prostitució de dones que l’exercien a l’interior d’un pis situat en la zona de la Ribera.

Durant les perquisicions policials, els agents van esbrinar que els responsables de la trama estarien blanquejant diners obtinguts de la prostitució, així com que dos d’ells presumptament es dedicarien al tràfic d’estupefaents. L’operatiu policial va culminar amb el registre simultani en cinc domicilis en els termes d’Alzira, Carlet i un altre posterior a Daimús. Una de les detencions es va practicar a la casa de cites on van localitzar en este moment a quatre dones.

Finalment, els investigadors van intervenir aproximadament 54.000 euros en efectiu, 104 plantes de marihuana, 88 grams de pel que sembla cocaïna, 14 pastilles de viagra, diverses substàncies relacionades amb el dopatge, material electrònic com a telèfons, ordinadors i USB, a més de nombrosa documentació relacionada amb els delictes.

L’operatiu es va dur a terme gràcies a la col·laboració de la Brigada Provincial d’Estrangeria i Fronteres de València i la Brigada Local d’Alzira i va concloure amb la detenció de sis persones, que han passat a disposició judicial.

La tracta una xacra de la societat

El tràfic d’éssers humans és juntament amb el tràfic de drogues i el d’armes, el que més diners mou a nivell mundial, sent un delicte que vulnera tots els drets humans de les víctimes, aprofitant-se de les persones més vulnerables.

Denúncia este tipus de delictes a través del correu tracta@policía.es o en el telèfon gratuït 900.10.50.90.

Últimes notícies

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.