Tres anys de presó per al Pequeño Nicolás per fer-se passar per alt càrrec

 

Francisco Nicolás Gómez Iglesias, més conegut com el Pequeño Nicolás, suma una altra sentència al seu ampli historial amb la llei. L’última condemna cap al jove madrileny ha vingut per haver-se fet passar per un alt càrrec relacionat amb la vicepresidència del Govern i la Casa Reial en el seu viatge a Ribadeo (Lugo), per a reunir-se amb el president d’Alsa l’agost del 2014.

En este últim episodi, la sentència de la dissetena secció de l’Audiència Provincial de Madrid recull una condemna a nou mesos de presó com a autor d’un delicte d’usurpació de funcions públiques amb l’atenuant analògic d’anomalia psíquica i dilacions indegudes, i a altres dos anys i tres mesos per un delicte de suborn actiu, en el qual ocorren els mateixos atenuants.

Alhora, ha resultat absolt dels delictes de falsedat i de malversació de cabals públics dels quals també l’acusava la Fiscalia, que demanava per a ell 7 anys de presó.

En la seua declaració en el judici, el Pequeño Nicolás va exposar que no pretenia fer-se passar per una autoritat, sinó que només va fingir ser una persona important per a sentir-se «poderós». De la mateixa forma, a Francisco se li ha absolt els delictes de falsedat i malversació de cabals públics pel qual la Fiscalia demanava set anys de presó.

 

Els trampes de la Selectivitat i una altra brutal pallissa

 

Per dissort del Pequeño Nicolás, no és el primer embolic en el qual el seu nom ix a la palestra, perquè al juny d’enguany va ser condemnat a un any i nou mesos per fer paranys en l’examen de Selectivitat falsificant un document d’identitat.

Tres mesos abans patia una brutal pallissa per negar-se a fer una foto. Els problemes no semblen abandonar-ho mai.

 

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.