El presumpte assassí de la seua dona a Vinaròs venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda

Imatge del lloc de l'assassinat d'este matí a Vinaròs

Imatge del lloc de l’assassinat d’este matí a Vinaròs | EFE

 

L’home acusat de matar a la seua exdona a primera hora de hui divendres, 24 de novembre, al municipi de Vinaròs, de la comarca el Baix Maestrat, venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda. Així ho ha assegurat el delegat del govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, en declaracions a diversos mitjans de comunicació sobre este assumpte. 

Així mateix, Moragues ha confirmat que no té cap constància d’antecedents ni de denúncies prèvies. «Eren exparella sentimental. Ella vivia amb els seus pares en la seua casa de Vinaròs, ha puntualitzat. «Ell aparentment ha vingut a Vinaròs i ha realitzat l’assassinat. Tot està sent ja investigat», ha afegit. 

 

Es descarta en un principi l’embaràs de la víctima

Respecte a si la víctima estava embarassada, el delegat ha expressat que és «un tema molt íntim i personal» i ha demanat esperar als resultats de l’autòpsia. Però ha deixat clar que no li consta que la parella tinguera fills.

Sèptim cas de violència de gènere a la Comunitat

Es tracta del suposat sèptim cas de violència de gènere registrat a la Comunitat Valenciana, 45 en tota Espanya, que ja està subjecte a una investigació a més amb la coordinació d’autoritats alemanyes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.