El presumpte assassí de la seua dona a Vinaròs venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda

Imatge del lloc de l'assassinat d'este matí a Vinaròs

Imatge del lloc de l’assassinat d’este matí a Vinaròs | EFE

 

L’home acusat de matar a la seua exdona a primera hora de hui divendres, 24 de novembre, al municipi de Vinaròs, de la comarca el Baix Maestrat, venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda. Així ho ha assegurat el delegat del govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, en declaracions a diversos mitjans de comunicació sobre este assumpte. 

Així mateix, Moragues ha confirmat que no té cap constància d’antecedents ni de denúncies prèvies. «Eren exparella sentimental. Ella vivia amb els seus pares en la seua casa de Vinaròs, ha puntualitzat. «Ell aparentment ha vingut a Vinaròs i ha realitzat l’assassinat. Tot està sent ja investigat», ha afegit. 

 

Es descarta en un principi l’embaràs de la víctima

Respecte a si la víctima estava embarassada, el delegat ha expressat que és «un tema molt íntim i personal» i ha demanat esperar als resultats de l’autòpsia. Però ha deixat clar que no li consta que la parella tinguera fills.

Sèptim cas de violència de gènere a la Comunitat

Es tracta del suposat sèptim cas de violència de gènere registrat a la Comunitat Valenciana, 45 en tota Espanya, que ja està subjecte a una investigació a més amb la coordinació d’autoritats alemanyes.

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.