El presumpte assassí de la seua dona a Vinaròs venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda

Imatge del lloc de l'assassinat d'este matí a Vinaròs

Imatge del lloc de l’assassinat d’este matí a Vinaròs | EFE

 

L’home acusat de matar a la seua exdona a primera hora de hui divendres, 24 de novembre, al municipi de Vinaròs, de la comarca el Baix Maestrat, venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda. Així ho ha assegurat el delegat del govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, en declaracions a diversos mitjans de comunicació sobre este assumpte. 

Així mateix, Moragues ha confirmat que no té cap constància d’antecedents ni de denúncies prèvies. «Eren exparella sentimental. Ella vivia amb els seus pares en la seua casa de Vinaròs, ha puntualitzat. «Ell aparentment ha vingut a Vinaròs i ha realitzat l’assassinat. Tot està sent ja investigat», ha afegit. 

 

Es descarta en un principi l’embaràs de la víctima

Respecte a si la víctima estava embarassada, el delegat ha expressat que és «un tema molt íntim i personal» i ha demanat esperar als resultats de l’autòpsia. Però ha deixat clar que no li consta que la parella tinguera fills.

Sèptim cas de violència de gènere a la Comunitat

Es tracta del suposat sèptim cas de violència de gènere registrat a la Comunitat Valenciana, 45 en tota Espanya, que ja està subjecte a una investigació a més amb la coordinació d’autoritats alemanyes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.