25.1 C
València
Dissabte, 25 octubre, 2025

El presumpte assassí de la seua dona a Vinaròs venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda

Imatge del lloc de l'assassinat d'este matí a Vinaròs

Imatge del lloc de l’assassinat d’este matí a Vinaròs | EFE

 

L’home acusat de matar a la seua exdona a primera hora de hui divendres, 24 de novembre, al municipi de Vinaròs, de la comarca el Baix Maestrat, venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda. Així ho ha assegurat el delegat del govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, en declaracions a diversos mitjans de comunicació sobre este assumpte. 

Així mateix, Moragues ha confirmat que no té cap constància d’antecedents ni de denúncies prèvies. «Eren exparella sentimental. Ella vivia amb els seus pares en la seua casa de Vinaròs, ha puntualitzat. «Ell aparentment ha vingut a Vinaròs i ha realitzat l’assassinat. Tot està sent ja investigat», ha afegit. 

 

Es descarta en un principi l’embaràs de la víctima

Respecte a si la víctima estava embarassada, el delegat ha expressat que és «un tema molt íntim i personal» i ha demanat esperar als resultats de l’autòpsia. Però ha deixat clar que no li consta que la parella tinguera fills.

Sèptim cas de violència de gènere a la Comunitat

Es tracta del suposat sèptim cas de violència de gènere registrat a la Comunitat Valenciana, 45 en tota Espanya, que ja està subjecte a una investigació a més amb la coordinació d’autoritats alemanyes.

Últimes notícies

Espanyol i Elx mesuren la seua condició d’equips revelació en el RCDE Stadium

Espanyol, sext, i Elx, sèptim, s'enfronten en el RCDE Stadium en plena lluita per Europa després del seu retorn a Primera. Dol de ratxes, baixes i retorns a les 16.15.

Dol autonòmic a Mestalla amb urgències per a València i Vila-real

València i Vila-real arriben amb ratxes negatives i necessitat de victòria. Els locals miren al descens; els grocs volen sostindre's en la part alta.

Antonio Tejero rep l’alta hospitalària

Antonio Tejero, de 93 anys, ha rebut l'alta hospitalària i es troba en situació d'estabilitat clínica. La seua família afirma que seguirà 'la seua recuperació en l'entorn familiar'.

València inicia la neteja del barranc del Palmaret i critica la inacció de la CHJ

L'Ajuntament ha començat a netejar el barranc del Palmaret en Carpesa i Massarrojos i retrau a la CHJ no assumir la seua competència. Els treballs podrien acabar la primera setmana de novembre.

La Fiscalia rebutja la petició de sobreseïment de la exconsellera Salomé Pradas

La Fiscalia de València ha informat en contra del recurs de la exconsellera i la causa s'eleva a l'Audiència Provincial. El procediment continua obert.

Detenen al lladre de Benimaclet la cara del qual va acabar en samarretes i xapes

La Policia Nacional ha detingut al presumpte autor de 19 robatoris en comerços i locals de restauració de Benimaclet. El seu rostre dibuixat es va estampar en samarretes i xapes que es van esgotar en hores.

Generalitat, patronal i sindicats destaquen el dinamisme de l’ocupació en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana ha sumat 37.400 ocupats en el tercer trimestre, fins a 2.451.000, mentres l'atur ha repuntat en 11.500 persones, fins a 325.600 i una taxa del 11,73%. Indústria i jóvens van liderar l'avanç, segons Generalitat, CEV i sindicats, que reclamen millorar la qualitat de l'ocupació.

Sanitat estudiarà vies jurídiques per a obligar comunitats del PP a publicar les dades dels seus cribratges

Mónica García ha avisat que activarà totes les vies legals per a forçar a les autonomies del PP a entregar les dades de cribratges. El plançó dels consellers populars ha impedit aprovar 2 milions per a vigilància del càncer i altres mesures.