El presumpte assassí de la seua dona a Vinaròs venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda

Imatge del lloc de l'assassinat d'este matí a Vinaròs

Imatge del lloc de l’assassinat d’este matí a Vinaròs | EFE

 

L’home acusat de matar a la seua exdona a primera hora de hui divendres, 24 de novembre, al municipi de Vinaròs, de la comarca el Baix Maestrat, venia d’Alemanya i li ha disparat des de l’entrada de la vivenda. Així ho ha assegurat el delegat del govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, en declaracions a diversos mitjans de comunicació sobre este assumpte. 

Així mateix, Moragues ha confirmat que no té cap constància d’antecedents ni de denúncies prèvies. «Eren exparella sentimental. Ella vivia amb els seus pares en la seua casa de Vinaròs, ha puntualitzat. «Ell aparentment ha vingut a Vinaròs i ha realitzat l’assassinat. Tot està sent ja investigat», ha afegit. 

 

Es descarta en un principi l’embaràs de la víctima

Respecte a si la víctima estava embarassada, el delegat ha expressat que és «un tema molt íntim i personal» i ha demanat esperar als resultats de l’autòpsia. Però ha deixat clar que no li consta que la parella tinguera fills.

Sèptim cas de violència de gènere a la Comunitat

Es tracta del suposat sèptim cas de violència de gènere registrat a la Comunitat Valenciana, 45 en tota Espanya, que ja està subjecte a una investigació a més amb la coordinació d’autoritats alemanyes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.