La primera onada de fred arriba a la Comunitat per a quedar-se

El cel de la meitat nord de la Comunitat presentarà este divendres intervals nuvolosos i en la resta estarà poc nuvolós o buidat, sense descartar-se alguna precipitació feble i ocasional a l'interior de la meitat nord, situant-se la cota de neu de 600 a 800 metres.

  

  

Les temperatures registraran pocs canvis respecte a la jornada de hui amb gelades a l'interior, i en el nord de Castelló bufarà vent del nord-oest moderat amb intervals de fort, mentre en la resta serà de l'oest i nord-oest fluix, augmentant a moderat, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

  

 

 

Per a hui no es descarten pluges dèbils

Per a la jornada de hui, Aemet pronostica, en la meitat nord, cel buidat i en la meitat sud, intervals nuvolosos tendint a poc nuvolós, sense descartar-se precipitacions febles i ocasionals al principi en el sud. 

 

Les temperatures aniran hui en descendint lleugerament, aspecte que s’accentuarà cap al final del dia, amb gelades en punts de l’interior que seran més extenses a últmes hores del dia, mentre en el nord de Castelló, el vent serà del nord-oest moderat amb algun interval de fort i la resta variable fluix.

 

El descens dels termòmetres, amb temperatures per a hui dijous a València de 4 graus, es quedaran en 1 ó 2 durant el cap de setmana. Mentre, en localitats de l’interior com Requena oscil·laran entre els -2 graus del dijous fins a arribar als -5 del diumenge.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.