La primera onada de fred arriba a la Comunitat per a quedar-se

El cel de la meitat nord de la Comunitat presentarà este divendres intervals nuvolosos i en la resta estarà poc nuvolós o buidat, sense descartar-se alguna precipitació feble i ocasional a l'interior de la meitat nord, situant-se la cota de neu de 600 a 800 metres.

  

  

Les temperatures registraran pocs canvis respecte a la jornada de hui amb gelades a l'interior, i en el nord de Castelló bufarà vent del nord-oest moderat amb intervals de fort, mentre en la resta serà de l'oest i nord-oest fluix, augmentant a moderat, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

  

 

 

Per a hui no es descarten pluges dèbils

Per a la jornada de hui, Aemet pronostica, en la meitat nord, cel buidat i en la meitat sud, intervals nuvolosos tendint a poc nuvolós, sense descartar-se precipitacions febles i ocasionals al principi en el sud. 

 

Les temperatures aniran hui en descendint lleugerament, aspecte que s’accentuarà cap al final del dia, amb gelades en punts de l’interior que seran més extenses a últmes hores del dia, mentre en el nord de Castelló, el vent serà del nord-oest moderat amb algun interval de fort i la resta variable fluix.

 

El descens dels termòmetres, amb temperatures per a hui dijous a València de 4 graus, es quedaran en 1 ó 2 durant el cap de setmana. Mentre, en localitats de l’interior com Requena oscil·laran entre els -2 graus del dijous fins a arribar als -5 del diumenge.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.