Processat l’exsubdirector econòmic de l’IVAM per pornografia infantil

Un jutjat de València ha dictat acte de procediment abreujat contra l'exsubdirector d'Administració i Finances de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) Juan Carlos Lledó per un suposat delicte relacionat amb la pornografia infantil. La defensa de l'exdirectiu ha recorregut el processament, segons s'ha pogut saber. El passat mes de setembre, el que fóra encarregat d'Administració i Finances del museu en l'època de l'anterior directora, Consuelo Ciscar, va declarar davant el jutge que investiga la causa i va assegurar que no ha comés cap delicte de pornografia infantil i que emmagatzemava algunes imatges artístiques, però no de contingut sexual.

  

  

 

 

En este sentit, va incidir que les imatges que guardava no tenien cap tipus de connotació sexual i, de fet, va aprofitar per a citar a alguns fotògrafs de renom que van fer treballs amb menors despullades, sense que es tractara d'imatges amb caràcter sexual. Este procediment per suposada pornografia infantil és independent al que se segueix en el Jutjat d'Instrucció número 21 de València, que se centra en les presumptes irregularitats en la gestió de l'IVAM durant l'època de Consuelo Ciscar, i en el qual Lledó també figura com imputat. En eixa recerca, la instructora va ordenar la pràctica de diligències i registres en l'institut cultural. Entre els documents examinats, els agents van trobar arxius amb imatges suposadament pornogràfiques, per la qual cosa es va obrir una altra instrucció sobre este extrem amb Lledó com investigat.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.