Processat l’exsubdirector econòmic de l’IVAM per pornografia infantil

Un jutjat de València ha dictat acte de procediment abreujat contra l'exsubdirector d'Administració i Finances de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) Juan Carlos Lledó per un suposat delicte relacionat amb la pornografia infantil. La defensa de l'exdirectiu ha recorregut el processament, segons s'ha pogut saber. El passat mes de setembre, el que fóra encarregat d'Administració i Finances del museu en l'època de l'anterior directora, Consuelo Ciscar, va declarar davant el jutge que investiga la causa i va assegurar que no ha comés cap delicte de pornografia infantil i que emmagatzemava algunes imatges artístiques, però no de contingut sexual.

  

  

 

 

En este sentit, va incidir que les imatges que guardava no tenien cap tipus de connotació sexual i, de fet, va aprofitar per a citar a alguns fotògrafs de renom que van fer treballs amb menors despullades, sense que es tractara d'imatges amb caràcter sexual. Este procediment per suposada pornografia infantil és independent al que se segueix en el Jutjat d'Instrucció número 21 de València, que se centra en les presumptes irregularitats en la gestió de l'IVAM durant l'època de Consuelo Ciscar, i en el qual Lledó també figura com imputat. En eixa recerca, la instructora va ordenar la pràctica de diligències i registres en l'institut cultural. Entre els documents examinats, els agents van trobar arxius amb imatges suposadament pornogràfiques, per la qual cosa es va obrir una altra instrucció sobre este extrem amb Lledó com investigat.

Últimes notícies

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.