Processat l’exsubdirector econòmic de l’IVAM per pornografia infantil

Un jutjat de València ha dictat acte de procediment abreujat contra l'exsubdirector d'Administració i Finances de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) Juan Carlos Lledó per un suposat delicte relacionat amb la pornografia infantil. La defensa de l'exdirectiu ha recorregut el processament, segons s'ha pogut saber. El passat mes de setembre, el que fóra encarregat d'Administració i Finances del museu en l'època de l'anterior directora, Consuelo Ciscar, va declarar davant el jutge que investiga la causa i va assegurar que no ha comés cap delicte de pornografia infantil i que emmagatzemava algunes imatges artístiques, però no de contingut sexual.

  

  

 

 

En este sentit, va incidir que les imatges que guardava no tenien cap tipus de connotació sexual i, de fet, va aprofitar per a citar a alguns fotògrafs de renom que van fer treballs amb menors despullades, sense que es tractara d'imatges amb caràcter sexual. Este procediment per suposada pornografia infantil és independent al que se segueix en el Jutjat d'Instrucció número 21 de València, que se centra en les presumptes irregularitats en la gestió de l'IVAM durant l'època de Consuelo Ciscar, i en el qual Lledó també figura com imputat. En eixa recerca, la instructora va ordenar la pràctica de diligències i registres en l'institut cultural. Entre els documents examinats, els agents van trobar arxius amb imatges suposadament pornogràfiques, per la qual cosa es va obrir una altra instrucció sobre este extrem amb Lledó com investigat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.