Processat l’exsubdirector econòmic de l’IVAM per pornografia infantil

Un jutjat de València ha dictat acte de procediment abreujat contra l'exsubdirector d'Administració i Finances de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) Juan Carlos Lledó per un suposat delicte relacionat amb la pornografia infantil. La defensa de l'exdirectiu ha recorregut el processament, segons s'ha pogut saber. El passat mes de setembre, el que fóra encarregat d'Administració i Finances del museu en l'època de l'anterior directora, Consuelo Ciscar, va declarar davant el jutge que investiga la causa i va assegurar que no ha comés cap delicte de pornografia infantil i que emmagatzemava algunes imatges artístiques, però no de contingut sexual.

  

  

 

 

En este sentit, va incidir que les imatges que guardava no tenien cap tipus de connotació sexual i, de fet, va aprofitar per a citar a alguns fotògrafs de renom que van fer treballs amb menors despullades, sense que es tractara d'imatges amb caràcter sexual. Este procediment per suposada pornografia infantil és independent al que se segueix en el Jutjat d'Instrucció número 21 de València, que se centra en les presumptes irregularitats en la gestió de l'IVAM durant l'època de Consuelo Ciscar, i en el qual Lledó també figura com imputat. En eixa recerca, la instructora va ordenar la pràctica de diligències i registres en l'institut cultural. Entre els documents examinats, els agents van trobar arxius amb imatges suposadament pornogràfiques, per la qual cosa es va obrir una altra instrucció sobre este extrem amb Lledó com investigat.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.