Quatre detinguts per vendre ketamina, MDMA, popper i viagra que demanaven en la ‘internet profunda’

 

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre persones a la província de València per presumptament formar part d’una organització dedicada a vendre estupefaents com popper, ketamina i MDMA i fàrmacs com a pastilles de viagra que obtenien a través de pàgines de la ‘DeepWeb’ o ‘internet profunda’. 

  

L’operació ‘Tablets’ va començar a l’agost de 2018 amb la detenció d’uns dels sospitosos en el festival Medusa de Cullera per un suposat delicte de tràfic de drogues, en confiscar-li pastilles i altres substàncies, informa l’institut armat en un comunicat. A partir d’aquesta detenció, després d’una llarga recerca fins el mes de març passat, la Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat l’organització criminal en interceptar diversos paquets postals enviats als investigats i comprovar que contenien grans quantitats de droga per a la seua venda. 

  

D’aquesta forma, els investigadors van comprovar que les drogues que demanaven els sospitosos arribaven a través de paqueteria postal ordinària als seus domicilis. Suposadament traficaven amb multitud de substàncies, com speed, ketamina, MDMA, cocaïna, viagra i popper, entre altres. 

  

Els arrestats pel que sembla demanaven els estupefaents a través de mercats il·legals de droga que poden trobar-se en la part de la xarxa coneguda com ‘DeepWeb’ (‘internet profunda’) o ‘DarkNet’ (‘xarxa fosca’). En aquests mercats es poden adquirir tot tipus de substàncies amb criptomonedes per a dificultar la recerca policial. 

  

En els registres, els guàrdies civils es van confiscar de diversos tipus de droga, amb notòries quantitats de speed, ketamina i MDMA, a més de més de 250 pastilles de viagra. Una vegada identificats, els quatre presumptes autors –tots homes, espanyols i de 30 a 51 anys– van ser arrestats com a presumptes integrants d’una organització criminal dedicada a la venda d’estupefaents. 

  

Dos de les detencions es van produir a Cullera i altres dos a Torrent i València capital. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca.

 

Detingut a València per provocar un accident i negar-se a la segona prova d’alcoholèmia

La Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de València ha detingut en la matinada d’aquest dilluns a un jove per presumptament provocar un accident de trànsit i negar-se a realitzar la segona prova d’alcoholèmia, després d’una primera en la qual va deixar un resultat quatre vegades per damunt del permés, segons ha informat aquest cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc a les 1.00 hores de la matinada en el barri de Benicalap de València, quan els agents van ser requerits per la Sala del 092 perquè, pel que sembla, s’havia produït un accident de circulació i el suposat causant havia abandonat la zona.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets i gràcies a la descripció donada des de la Sala del 092, van trobar el vehicle en un carrer adjacent. Seguidament els agents van procedir a entrevistar-se amb l’ocupant del turisme, un jove de 24 anys, que mostrava “símptomes d’haver ingerit begudes alcohòliques”.

 

A continuació se li va realitzar una primera prova d’alcoholèmia, que va oferir un resultat quatre vegades per damunt del permés, per la qual cosa es va procedir al seu trasllat a la Central de la Policia Local de València. En aquestes dependències se li van practicar dos proves d’alcoholèmia, encara que es va negar a la segona, motiu pel qual va ser detingut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.