Quatre detinguts per vendre ketamina, MDMA, popper i viagra que demanaven en la ‘internet profunda’

 

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre persones a la província de València per presumptament formar part d’una organització dedicada a vendre estupefaents com popper, ketamina i MDMA i fàrmacs com a pastilles de viagra que obtenien a través de pàgines de la ‘DeepWeb’ o ‘internet profunda’. 

  

L’operació ‘Tablets’ va començar a l’agost de 2018 amb la detenció d’uns dels sospitosos en el festival Medusa de Cullera per un suposat delicte de tràfic de drogues, en confiscar-li pastilles i altres substàncies, informa l’institut armat en un comunicat. A partir d’aquesta detenció, després d’una llarga recerca fins el mes de març passat, la Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat l’organització criminal en interceptar diversos paquets postals enviats als investigats i comprovar que contenien grans quantitats de droga per a la seua venda. 

  

D’aquesta forma, els investigadors van comprovar que les drogues que demanaven els sospitosos arribaven a través de paqueteria postal ordinària als seus domicilis. Suposadament traficaven amb multitud de substàncies, com speed, ketamina, MDMA, cocaïna, viagra i popper, entre altres. 

  

Els arrestats pel que sembla demanaven els estupefaents a través de mercats il·legals de droga que poden trobar-se en la part de la xarxa coneguda com ‘DeepWeb’ (‘internet profunda’) o ‘DarkNet’ (‘xarxa fosca’). En aquests mercats es poden adquirir tot tipus de substàncies amb criptomonedes per a dificultar la recerca policial. 

  

En els registres, els guàrdies civils es van confiscar de diversos tipus de droga, amb notòries quantitats de speed, ketamina i MDMA, a més de més de 250 pastilles de viagra. Una vegada identificats, els quatre presumptes autors –tots homes, espanyols i de 30 a 51 anys– van ser arrestats com a presumptes integrants d’una organització criminal dedicada a la venda d’estupefaents. 

  

Dos de les detencions es van produir a Cullera i altres dos a Torrent i València capital. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 5 de Sueca.

 

Detingut a València per provocar un accident i negar-se a la segona prova d’alcoholèmia

La Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents de la Policia Local de València ha detingut en la matinada d’aquest dilluns a un jove per presumptament provocar un accident de trànsit i negar-se a realitzar la segona prova d’alcoholèmia, després d’una primera en la qual va deixar un resultat quatre vegades per damunt del permés, segons ha informat aquest cos de seguretat en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc a les 1.00 hores de la matinada en el barri de Benicalap de València, quan els agents van ser requerits per la Sala del 092 perquè, pel que sembla, s’havia produït un accident de circulació i el suposat causant havia abandonat la zona.

 

Quan la patrulla va arribar al lloc dels fets i gràcies a la descripció donada des de la Sala del 092, van trobar el vehicle en un carrer adjacent. Seguidament els agents van procedir a entrevistar-se amb l’ocupant del turisme, un jove de 24 anys, que mostrava «símptomes d’haver ingerit begudes alcohòliques».

 

A continuació se li va realitzar una primera prova d’alcoholèmia, que va oferir un resultat quatre vegades per damunt del permés, per la qual cosa es va procedir al seu trasllat a la Central de la Policia Local de València. En aquestes dependències se li van practicar dos proves d’alcoholèmia, encara que es va negar a la segona, motiu pel qual va ser detingut.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.