Identificat un quint sospitós del crim de l’exconcursant de ‘MyHyV’ Dani Meníbar en Torrent

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’homicidi de l’exconcursant valencià de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ Dani Menjíbar, ha identificat un quint implicat en els fets. Segons els testimonis de l’apunyalament produït la matinada del passat dissabte en Torrent, en l’Horta de València, van ser cinc els xics que perseguiren i agrediren a la víctima fins a la seua mort.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les quatre i mitja de la matinada de dissabte, després d’una discussió que va començar en un local d’oci de l’avinguda del Vedat de la localitat. Una volta el personal de seguretat els va fer fora, cinc xics perseguiren a Dani, que se n’havia anat corrent per a no barallar-se amb ells.

 

A pesar d’això, els xics l’agarraren i començaren a agredir-lo fins a pegar-li dos punyalades en el tòrax i l’esquena que li van provocar la mort. Segons els testimonis, un dels agressors pegà a fugir només vore a les patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional.

 

Dos menors entre els presumptes homicides

D’altra banda, els altres quatre agressors van ser detinguts la mateixa matinada: dos han ingressat en presó, mentres que els altres dos, de 16 anys, han sigut posats a disposició de la Fiscalia de Menors. Ara la Policia investiga qui apunyalà a la víctima.

 

Els investigadors van trobar dos navalles ensangonades i amagades entre els arbustos de la zona, pel que es contrastaran les restes genètiques amb l’ADN dels sospitosos.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.