Identificat un quint sospitós del crim de l’exconcursant de ‘MyHyV’ Dani Meníbar en Torrent

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’homicidi de l’exconcursant valencià de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ Dani Menjíbar, ha identificat un quint implicat en els fets. Segons els testimonis de l’apunyalament produït la matinada del passat dissabte en Torrent, en l’Horta de València, van ser cinc els xics que perseguiren i agrediren a la víctima fins a la seua mort.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les quatre i mitja de la matinada de dissabte, després d’una discussió que va començar en un local d’oci de l’avinguda del Vedat de la localitat. Una volta el personal de seguretat els va fer fora, cinc xics perseguiren a Dani, que se n’havia anat corrent per a no barallar-se amb ells.

 

A pesar d’això, els xics l’agarraren i començaren a agredir-lo fins a pegar-li dos punyalades en el tòrax i l’esquena que li van provocar la mort. Segons els testimonis, un dels agressors pegà a fugir només vore a les patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional.

 

Dos menors entre els presumptes homicides

D’altra banda, els altres quatre agressors van ser detinguts la mateixa matinada: dos han ingressat en presó, mentres que els altres dos, de 16 anys, han sigut posats a disposició de la Fiscalia de Menors. Ara la Policia investiga qui apunyalà a la víctima.

 

Els investigadors van trobar dos navalles ensangonades i amagades entre els arbustos de la zona, pel que es contrastaran les restes genètiques amb l’ADN dels sospitosos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.