Identificat un quint sospitós del crim de l’exconcursant de ‘MyHyV’ Dani Meníbar en Torrent

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’homicidi de l’exconcursant valencià de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ Dani Menjíbar, ha identificat un quint implicat en els fets. Segons els testimonis de l’apunyalament produït la matinada del passat dissabte en Torrent, en l’Horta de València, van ser cinc els xics que perseguiren i agrediren a la víctima fins a la seua mort.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les quatre i mitja de la matinada de dissabte, després d’una discussió que va començar en un local d’oci de l’avinguda del Vedat de la localitat. Una volta el personal de seguretat els va fer fora, cinc xics perseguiren a Dani, que se n’havia anat corrent per a no barallar-se amb ells.

 

A pesar d’això, els xics l’agarraren i començaren a agredir-lo fins a pegar-li dos punyalades en el tòrax i l’esquena que li van provocar la mort. Segons els testimonis, un dels agressors pegà a fugir només vore a les patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional.

 

Dos menors entre els presumptes homicides

D’altra banda, els altres quatre agressors van ser detinguts la mateixa matinada: dos han ingressat en presó, mentres que els altres dos, de 16 anys, han sigut posats a disposició de la Fiscalia de Menors. Ara la Policia investiga qui apunyalà a la víctima.

 

Els investigadors van trobar dos navalles ensangonades i amagades entre els arbustos de la zona, pel que es contrastaran les restes genètiques amb l’ADN dels sospitosos.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.