Identificat un quint sospitós del crim de l’exconcursant de ‘MyHyV’ Dani Meníbar en Torrent

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’homicidi de l’exconcursant valencià de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ Dani Menjíbar, ha identificat un quint implicat en els fets. Segons els testimonis de l’apunyalament produït la matinada del passat dissabte en Torrent, en l’Horta de València, van ser cinc els xics que perseguiren i agrediren a la víctima fins a la seua mort.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les quatre i mitja de la matinada de dissabte, després d’una discussió que va començar en un local d’oci de l’avinguda del Vedat de la localitat. Una volta el personal de seguretat els va fer fora, cinc xics perseguiren a Dani, que se n’havia anat corrent per a no barallar-se amb ells.

 

A pesar d’això, els xics l’agarraren i començaren a agredir-lo fins a pegar-li dos punyalades en el tòrax i l’esquena que li van provocar la mort. Segons els testimonis, un dels agressors pegà a fugir només vore a les patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional.

 

Dos menors entre els presumptes homicides

D’altra banda, els altres quatre agressors van ser detinguts la mateixa matinada: dos han ingressat en presó, mentres que els altres dos, de 16 anys, han sigut posats a disposició de la Fiscalia de Menors. Ara la Policia investiga qui apunyalà a la víctima.

 

Els investigadors van trobar dos navalles ensangonades i amagades entre els arbustos de la zona, pel que es contrastaran les restes genètiques amb l’ADN dels sospitosos.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.