Identificat un quint sospitós del crim de l’exconcursant de ‘MyHyV’ Dani Meníbar en Torrent

 

El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional de València, encarregat de la investigació de l’homicidi de l’exconcursant valencià de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ Dani Menjíbar, ha identificat un quint implicat en els fets. Segons els testimonis de l’apunyalament produït la matinada del passat dissabte en Torrent, en l’Horta de València, van ser cinc els xics que perseguiren i agrediren a la víctima fins a la seua mort.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les quatre i mitja de la matinada de dissabte, després d’una discussió que va començar en un local d’oci de l’avinguda del Vedat de la localitat. Una volta el personal de seguretat els va fer fora, cinc xics perseguiren a Dani, que se n’havia anat corrent per a no barallar-se amb ells.

 

A pesar d’això, els xics l’agarraren i començaren a agredir-lo fins a pegar-li dos punyalades en el tòrax i l’esquena que li van provocar la mort. Segons els testimonis, un dels agressors pegà a fugir només vore a les patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional.

 

Dos menors entre els presumptes homicides

D’altra banda, els altres quatre agressors van ser detinguts la mateixa matinada: dos han ingressat en presó, mentres que els altres dos, de 16 anys, han sigut posats a disposició de la Fiscalia de Menors. Ara la Policia investiga qui apunyalà a la víctima.

 

Els investigadors van trobar dos navalles ensangonades i amagades entre els arbustos de la zona, pel que es contrastaran les restes genètiques amb l’ADN dels sospitosos.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.