El relat dels fets: com l’autor del crim de Susqueda va matar la seua exparella a sang freda l’any 1997

 

L’home que els Mossos d’Esquadra han detingut este dilluns acusat de ser l’autor material de l’assassinat dels dos joves del pantà de Susqueda ja tenia al seu historial delictiu haver matat a la seua parella l’any 1997. Jordi Magentí, i segons en aquell moment es va poder donar per provat per un jurat popular, va posar fi a la vida de la seua dona amb una escopeta semiautomàtica marca Browning. Imputat per assassinat, va ser condemnat a quinze anys de presó.

 

Era un quart de cinc de la vesprada del 4 de desembre de 1997 quan l’home, amb tres cartutxos de matar javalins a l’escopeta, va estar esperant a la seua parella al mig del carrer. Es va amagar entre uns cotxes un carrer que sabia que ella passaria i, al cap d’un parell d’hores, quan la va vore , va eixir , la va cridar pel seu nom i li va disparar per l’esquena tres tirs. L’home va ferir a la dona al lateral del cos i va acabar caient a terra.

 

Va tornar a carregar l’escopeta

Jordi Magentí encara portava a la butxaca un altre cartutx de perdigons, el va carregar a l’escopeta i va efectuar un últim tir a l’esquena de la dona, que ja estava estirada a terra. Un dels tirs, dels quatre que va disparar, va impactar al pulmó de la dona, destrossant-lo. La dona va morir a l’acte.

Últimes notícies

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.

Detinguda a Rojales una parella que va estafar 86.000 euros a un ancià vulnerable

Una parella que gestionava una assessoria per a estrangers a Rojales va ser detinguda acusada d'estafar uns 86.000 euros a un ancià malalt, aprofitant diversos anys de relació de confiança.

Raquel Carrera afronta el seu salt a la WNBA amb Nova York Liberty després del títol de Lliga amb València Basket

Raquel Carrera s'incorporarà en els pròxims dies a Nova York Liberty després de conquistar el seu quart títol de Lliga amb València Basket i mantindrà el seu compromís amb el club taronja per a la pròxima temporada.

La Diputació d’Alacant tanca les compareixences sobre el bo consum i passa a les conclusions

La comissió d'investigació sobre el suposat frau en els bons comerç de la Diputació d'Alacant dona per acabades les compareixences després del plançó del PSPV-PSOE i afronta ara la fase de conclusions.

El Museu de l’Or de Colòmbia prepara una gran exposició en el MARQ d’Alacant

El Museu de l'Or del Banc de la República de Colòmbia prepara una ambiciosa exposició en el MARQ d'Alacant que es presentarà oficialment a la Casa d'Amèrica de Madrid.