El relat dels fets: com l’autor del crim de Susqueda va matar la seua exparella a sang freda l’any 1997

 

L’home que els Mossos d’Esquadra han detingut este dilluns acusat de ser l’autor material de l’assassinat dels dos joves del pantà de Susqueda ja tenia al seu historial delictiu haver matat a la seua parella l’any 1997. Jordi Magentí, i segons en aquell moment es va poder donar per provat per un jurat popular, va posar fi a la vida de la seua dona amb una escopeta semiautomàtica marca Browning. Imputat per assassinat, va ser condemnat a quinze anys de presó.

 

Era un quart de cinc de la vesprada del 4 de desembre de 1997 quan l’home, amb tres cartutxos de matar javalins a l’escopeta, va estar esperant a la seua parella al mig del carrer. Es va amagar entre uns cotxes un carrer que sabia que ella passaria i, al cap d’un parell d’hores, quan la va vore , va eixir , la va cridar pel seu nom i li va disparar per l’esquena tres tirs. L’home va ferir a la dona al lateral del cos i va acabar caient a terra.

 

Va tornar a carregar l’escopeta

Jordi Magentí encara portava a la butxaca un altre cartutx de perdigons, el va carregar a l’escopeta i va efectuar un últim tir a l’esquena de la dona, que ja estava estirada a terra. Un dels tirs, dels quatre que va disparar, va impactar al pulmó de la dona, destrossant-lo. La dona va morir a l’acte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.