Tal com publica 'Mediterraneo', el futur Corredor Mediterrani que Adif ve realitzant en el tram que unix Vandellós i la bifurcació de Calafat deixarà sense tren de llarga distància entre Barcelona-Castelló-València des de la vesprada d'este divendres fins a la matinada del dilluns. Així, Adif executarà actuacions en el tram Vandellós-bifurcació Calafat per adaptar esta infraestructura actual a les necessitats del nou trajecte de línia Barcelona-Tarragona-Castelló-València del Corredor Mediterrani. Per tant, el tràfic ferroviari de llarga distància que unix estes ciutats quedarà sense oferir serveis entre les 19.00 hores d'este divendres 24 fins a les 06.00 hores del dilluns 27 de novembre.
Últimes notícies
Esports
El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit
El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.
Educació
Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda
La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.
Successos
Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata
Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.
Successos
Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres
La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.
Cultura
El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim
El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.
Successos
Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres
La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.
Successos
Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata
Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.
Religió
L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant
El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.






