Tal com publica 'Mediterraneo', el futur Corredor Mediterrani que Adif ve realitzant en el tram que unix Vandellós i la bifurcació de Calafat deixarà sense tren de llarga distància entre Barcelona-Castelló-València des de la vesprada d'este divendres fins a la matinada del dilluns. Així, Adif executarà actuacions en el tram Vandellós-bifurcació Calafat per adaptar esta infraestructura actual a les necessitats del nou trajecte de línia Barcelona-Tarragona-Castelló-València del Corredor Mediterrani. Per tant, el tràfic ferroviari de llarga distància que unix estes ciutats quedarà sense oferir serveis entre les 19.00 hores d'este divendres 24 fins a les 06.00 hores del dilluns 27 de novembre.
Últimes notícies
Esports
Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan
El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.
Successos
La boira causa quatre abastos amb deu ferits i tala l’AP-7 a Moncofa
Quatre accidents per abast en l'AP-7 a l'altura de Moncofa i Xilxes han deixat deu ferits i han obligat a tallar la via en sentit València per boira intensa.
Successos
Mor el tècnic que va validar el primer És-Alert durant la DANA
Ha mort Miguel Mollà Ramos, tècnic d'Emergències de 55 anys que va validar el primer missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Va morir per un infart.
Social
Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant
Baldoví ha exigit al Consell respostes per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus després de conéixer-se noves dades. Compromís dona suport a una comissió i proposa més controls i transparència.
Política
La comissió d’investigació de Les Corts sobre les VPP d’Alacant es constituirà el 5 de març
Les Corts va fixar que la comissió que analitzarà presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant es constituirà el 5 de març després del ple. Els grups tindran fins al 2 de març per a designar als seus representants.
Successos
La jutgessa de Catarroja demana a les parts pronunciar-se sobre la pròrroga de la instrucció de la DANA, que venç el 30 d’abril
La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha demanat a les parts la seua postura sobre ampliar sis mesos la instrucció, que venç el 30 d'abril. També ordena acarar crides i rep la identificació de set agents que van atendre avisos el 29-O.
Política
Compromís titlla d’infàmia l’obertura de juí oral a Mónica Oltra i el PSPV lamenta la seua persecució
L'Audiència Provincial ha ordenat obrir juí oral contra Mónica Oltra i dotze exmembres del seu equip. Compromís ho ha titllat d'infàmia i el PSPV ha lamentat la seua persecució.
Economia
Baleària eleva un 16% la facturació en 2025 i aconseguix 801 milions
Baleària ha augmentat un 16% la seua facturació en 2025, fins a 801 milions, amb 6,5 milions de passatgers i 1,6 milions de vehicles. El benefici ha sigut de 63 milions (+152%) i l'impuls internacional ha crescut un 68%, amb el nord d'Àfrica igualant el pes de Balears.



