Tal com publica 'Mediterraneo', el futur Corredor Mediterrani que Adif ve realitzant en el tram que unix Vandellós i la bifurcació de Calafat deixarà sense tren de llarga distància entre Barcelona-Castelló-València des de la vesprada d'este divendres fins a la matinada del dilluns. Així, Adif executarà actuacions en el tram Vandellós-bifurcació Calafat per adaptar esta infraestructura actual a les necessitats del nou trajecte de línia Barcelona-Tarragona-Castelló-València del Corredor Mediterrani. Per tant, el tràfic ferroviari de llarga distància que unix estes ciutats quedarà sense oferir serveis entre les 19.00 hores d'este divendres 24 fins a les 06.00 hores del dilluns 27 de novembre.
Últimes notícies
Economia
La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia
La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.
Successos
Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí
La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.
Economia
El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana
El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.
Educació
Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria
STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.
Successos
Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant
La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé
Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.
Social
PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques
El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.
Local
PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant
La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.



