Tal com publica 'Mediterraneo', el futur Corredor Mediterrani que Adif ve realitzant en el tram que unix Vandellós i la bifurcació de Calafat deixarà sense tren de llarga distància entre Barcelona-Castelló-València des de la vesprada d'este divendres fins a la matinada del dilluns. Així, Adif executarà actuacions en el tram Vandellós-bifurcació Calafat per adaptar esta infraestructura actual a les necessitats del nou trajecte de línia Barcelona-Tarragona-Castelló-València del Corredor Mediterrani. Per tant, el tràfic ferroviari de llarga distància que unix estes ciutats quedarà sense oferir serveis entre les 19.00 hores d'este divendres 24 fins a les 06.00 hores del dilluns 27 de novembre.
Últimes notícies
Economia
CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà
CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.
Esports
Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm
El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.
Esports
El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina
El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.
Societat
Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana
Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.
Oratge
El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant
La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.
Successos
Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València
La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.
Economia
El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro
Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.
Salut
Gómez xifra en 200.000 les persones sense atendre per la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana
El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, assegura que la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana ha impedit atendre unes 200.000 persones en primària, consultes externes i cirurgies, i reclama a la ministra de Sanitat que assumisca la seua responsabilitat per a desbloquejar el conflicte abans de la pròxima convocatòria.



