9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Rescaten a un jove banyista atrapat en un penya-segat de Benitatxell

 

Esta passada matinada de diumenge a dilluns es produïa el rescat d’un banyista, que es trobava atrapat en un penya-segat entre dos cales de El Poble Nou de Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El banyista, d’uns 30 anys i origen belga, havia baixat junt a uns companys a la cala de Els Testos, a la qual s’accedix a través de despenjar-se per un barranc amb cordes.

 

Cap a les 22.00 hores de la nit els seus companys van donar la veu d’alarma, ja que no havien conseguit localitzar-lo. Efectius de bombers del parc de Benissa i del grup de rescat es van personar en la zona, a més d’agents de Policia Local i Guàrdia Civil, efectius de Protecció Civil i efectius dels serveis mèdics.

 

Després d’hores de recerca, finalment el banyista va ser trobat en un tram molt abrupte del penya-segat, vestit només amb el banyador i les xancles. Durant el dispositiu es va utilitzar un dron i es va rastrejar tota la zona.

 

El banyista va ser rescatat amb un arnés. El jove no presentava cap lesió, i només es trobava un poc deshidratat. En este sentit, finalment va poder anar-se’n amb els seus companys.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.