15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Rescaten a un jove banyista atrapat en un penya-segat de Benitatxell

 

Esta passada matinada de diumenge a dilluns es produïa el rescat d’un banyista, que es trobava atrapat en un penya-segat entre dos cales de El Poble Nou de Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El banyista, d’uns 30 anys i origen belga, havia baixat junt a uns companys a la cala de Els Testos, a la qual s’accedix a través de despenjar-se per un barranc amb cordes.

 

Cap a les 22.00 hores de la nit els seus companys van donar la veu d’alarma, ja que no havien conseguit localitzar-lo. Efectius de bombers del parc de Benissa i del grup de rescat es van personar en la zona, a més d’agents de Policia Local i Guàrdia Civil, efectius de Protecció Civil i efectius dels serveis mèdics.

 

Després d’hores de recerca, finalment el banyista va ser trobat en un tram molt abrupte del penya-segat, vestit només amb el banyador i les xancles. Durant el dispositiu es va utilitzar un dron i es va rastrejar tota la zona.

 

El banyista va ser rescatat amb un arnés. El jove no presentava cap lesió, i només es trobava un poc deshidratat. En este sentit, finalment va poder anar-se’n amb els seus companys.

Últimes notícies

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.