13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Rescaten a un jove banyista atrapat en un penya-segat de Benitatxell

 

Esta passada matinada de diumenge a dilluns es produïa el rescat d’un banyista, que es trobava atrapat en un penya-segat entre dos cales de El Poble Nou de Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El banyista, d’uns 30 anys i origen belga, havia baixat junt a uns companys a la cala de Els Testos, a la qual s’accedix a través de despenjar-se per un barranc amb cordes.

 

Cap a les 22.00 hores de la nit els seus companys van donar la veu d’alarma, ja que no havien conseguit localitzar-lo. Efectius de bombers del parc de Benissa i del grup de rescat es van personar en la zona, a més d’agents de Policia Local i Guàrdia Civil, efectius de Protecció Civil i efectius dels serveis mèdics.

 

Després d’hores de recerca, finalment el banyista va ser trobat en un tram molt abrupte del penya-segat, vestit només amb el banyador i les xancles. Durant el dispositiu es va utilitzar un dron i es va rastrejar tota la zona.

 

El banyista va ser rescatat amb un arnés. El jove no presentava cap lesió, i només es trobava un poc deshidratat. En este sentit, finalment va poder anar-se’n amb els seus companys.

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.