Rescaten a un jove banyista atrapat en un penya-segat de Benitatxell

 

Esta passada matinada de diumenge a dilluns es produïa el rescat d’un banyista, que es trobava atrapat en un penya-segat entre dos cales de El Poble Nou de Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta, segons informava el diari Levante-EMV.

 

El banyista, d’uns 30 anys i origen belga, havia baixat junt a uns companys a la cala de Els Testos, a la qual s’accedix a través de despenjar-se per un barranc amb cordes.

 

Cap a les 22.00 hores de la nit els seus companys van donar la veu d’alarma, ja que no havien conseguit localitzar-lo. Efectius de bombers del parc de Benissa i del grup de rescat es van personar en la zona, a més d’agents de Policia Local i Guàrdia Civil, efectius de Protecció Civil i efectius dels serveis mèdics.

 

Després d’hores de recerca, finalment el banyista va ser trobat en un tram molt abrupte del penya-segat, vestit només amb el banyador i les xancles. Durant el dispositiu es va utilitzar un dron i es va rastrejar tota la zona.

 

El banyista va ser rescatat amb un arnés. El jove no presentava cap lesió, i només es trobava un poc deshidratat. En este sentit, finalment va poder anar-se’n amb els seus companys.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.