10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Retards en Metrovalencia després de què una persona s’haja tirat a les vies en l’estació de Xàtiva

 

Este dimecres, cap a les 13.20 hores, una persona s’ha tirat a les vies en l’estació de Xàtiva de Metrovalencia i el vehicle l’ha xafat. Este fet ha provocat alguns retards generalitzats en quatre línies de la xarxa i ha obligat a fer transbords per a arribar a la destinació.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït en una de les estacions principals, quan entrava un tren de la línia 9 en direcció a Alboraia, i fins que s’ha procedit a alçar el cadàver no s’ha pogut usar esta vía.

 

Com a conseqüència, els trens de la línia 3 només han circulat entre Rafelbunyol i Albereda; els de la línia 5 només de l’Avinguda del Cid a Aeroport; els de la línia 7 només han circulat entre Bailèn i Torrent-Avinguda; i els de la línia 9 només des d’Albereda a Riba-roja de Túria.

 

D’esta manera, s’ha posat en funcionament un tren que fa el trajecte entre les parades d’Albereda i Marítim Serrería, per a poder completar els viatges amb transbords. Però entre Albereda i Avinguda del Cid només circula per una línia. A demés, l’estació de Colón ha tancat puntualment, però ja s’ha pogut reobrir.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.