Retards en Metrovalencia després de què una persona s’haja tirat a les vies en l’estació de Xàtiva

 

Este dimecres, cap a les 13.20 hores, una persona s’ha tirat a les vies en l’estació de Xàtiva de Metrovalencia i el vehicle l’ha xafat. Este fet ha provocat alguns retards generalitzats en quatre línies de la xarxa i ha obligat a fer transbords per a arribar a la destinació.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït en una de les estacions principals, quan entrava un tren de la línia 9 en direcció a Alboraia, i fins que s’ha procedit a alçar el cadàver no s’ha pogut usar esta vía.

 

Com a conseqüència, els trens de la línia 3 només han circulat entre Rafelbunyol i Albereda; els de la línia 5 només de l’Avinguda del Cid a Aeroport; els de la línia 7 només han circulat entre Bailèn i Torrent-Avinguda; i els de la línia 9 només des d’Albereda a Riba-roja de Túria.

 

D’esta manera, s’ha posat en funcionament un tren que fa el trajecte entre les parades d’Albereda i Marítim Serrería, per a poder completar els viatges amb transbords. Però entre Albereda i Avinguda del Cid només circula per una línia. A demés, l’estació de Colón ha tancat puntualment, però ja s’ha pogut reobrir.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.