Retards en Metrovalencia després de què una persona s’haja tirat a les vies en l’estació de Xàtiva

 

Este dimecres, cap a les 13.20 hores, una persona s’ha tirat a les vies en l’estació de Xàtiva de Metrovalencia i el vehicle l’ha xafat. Este fet ha provocat alguns retards generalitzats en quatre línies de la xarxa i ha obligat a fer transbords per a arribar a la destinació.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït en una de les estacions principals, quan entrava un tren de la línia 9 en direcció a Alboraia, i fins que s’ha procedit a alçar el cadàver no s’ha pogut usar esta vía.

 

Com a conseqüència, els trens de la línia 3 només han circulat entre Rafelbunyol i Albereda; els de la línia 5 només de l’Avinguda del Cid a Aeroport; els de la línia 7 només han circulat entre Bailèn i Torrent-Avinguda; i els de la línia 9 només des d’Albereda a Riba-roja de Túria.

 

D’esta manera, s’ha posat en funcionament un tren que fa el trajecte entre les parades d’Albereda i Marítim Serrería, per a poder completar els viatges amb transbords. Però entre Albereda i Avinguda del Cid només circula per una línia. A demés, l’estació de Colón ha tancat puntualment, però ja s’ha pogut reobrir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.