Retards en Metrovalencia després de què una persona s’haja tirat a les vies en l’estació de Xàtiva

 

Este dimecres, cap a les 13.20 hores, una persona s’ha tirat a les vies en l’estació de Xàtiva de Metrovalencia i el vehicle l’ha xafat. Este fet ha provocat alguns retards generalitzats en quatre línies de la xarxa i ha obligat a fer transbords per a arribar a la destinació.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït en una de les estacions principals, quan entrava un tren de la línia 9 en direcció a Alboraia, i fins que s’ha procedit a alçar el cadàver no s’ha pogut usar esta vía.

 

Com a conseqüència, els trens de la línia 3 només han circulat entre Rafelbunyol i Albereda; els de la línia 5 només de l’Avinguda del Cid a Aeroport; els de la línia 7 només han circulat entre Bailèn i Torrent-Avinguda; i els de la línia 9 només des d’Albereda a Riba-roja de Túria.

 

D’esta manera, s’ha posat en funcionament un tren que fa el trajecte entre les parades d’Albereda i Marítim Serrería, per a poder completar els viatges amb transbords. Però entre Albereda i Avinguda del Cid només circula per una línia. A demés, l’estació de Colón ha tancat puntualment, però ja s’ha pogut reobrir.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU