Retards en Metrovalencia després de què una persona s’haja tirat a les vies en l’estació de Xàtiva

 

Este dimecres, cap a les 13.20 hores, una persona s’ha tirat a les vies en l’estació de Xàtiva de Metrovalencia i el vehicle l’ha xafat. Este fet ha provocat alguns retards generalitzats en quatre línies de la xarxa i ha obligat a fer transbords per a arribar a la destinació.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït en una de les estacions principals, quan entrava un tren de la línia 9 en direcció a Alboraia, i fins que s’ha procedit a alçar el cadàver no s’ha pogut usar esta vía.

 

Com a conseqüència, els trens de la línia 3 només han circulat entre Rafelbunyol i Albereda; els de la línia 5 només de l’Avinguda del Cid a Aeroport; els de la línia 7 només han circulat entre Bailèn i Torrent-Avinguda; i els de la línia 9 només des d’Albereda a Riba-roja de Túria.

 

D’esta manera, s’ha posat en funcionament un tren que fa el trajecte entre les parades d’Albereda i Marítim Serrería, per a poder completar els viatges amb transbords. Però entre Albereda i Avinguda del Cid només circula per una línia. A demés, l’estació de Colón ha tancat puntualment, però ja s’ha pogut reobrir.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.