Quatre xics sembren el caos en Albalat dels Tarongers després d’intentar furtar en un bar del municipi

En la matinada del diumenge, 30 d’agost, cap a les 04.00 hores, uns lladres han intentat furtar en el bar ‘El Portell‘, situat en el carrer Major d’Albalat dels Tarongers, en la comarca del Camp de Morvedre (València). No obstant això, una veïna de la localitat ha vist estos intrusos i ràpidament ha informat a la Guàrdia Civil dels fets.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la telefonada de la dona ha alertat als presumptes autors del robatori que han eixit fugint en direccions diferents. Un dels delinqüents s’ha amagat darrere d’una planta, fet que ha cridat l’atenció d’un grup d’amics que en eixe moment tornaven a casa després d’assistir a un sopar. Gràcies a l’ajuda d’estos xics, han pogut retindre al sospitós fins que ha arribat una patrulla de la Guàrdia Civil.

 

Lamentablement, els agents no han pogut atrapar als altres lladres, ja que han fugit a través de les terrasses de les cases situades en la zona. Este robatori ha sigut un escàndol entre els veïns de la comarca del Camp de Morvedre, que han alertat a la resta de localitats del que estava passant als carrers d’Albalat dels Tarongers

Un dels veïns ha conseguit enganxar al segon dels autors del robatori en la seua pròpia terrassa. «Em vaig espantar moltíssim i vaig patir per la vida dels meus fills, perquè no sabia el que podien portar estos individus, ni l’edat que tenien, però gràcies a deu tot va eixir bé» ha contat al citat mitjà la mare del xic, de 30 anys, que ha detingut al segon dels lladres amb l’ajuda del seu germà. 

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha iniciat una persecució per les teulades i terrasses de les cases fins que han pillat als altres dos sospitosos, que s’havien amagat en un depòsit d’aigua. Finalment, les autoritats han conseguit detindre als quatre xics.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.