Quatre xics sembren el caos en Albalat dels Tarongers després d’intentar furtar en un bar del municipi

En la matinada del diumenge, 30 d’agost, cap a les 04.00 hores, uns lladres han intentat furtar en el bar ‘El Portell‘, situat en el carrer Major d’Albalat dels Tarongers, en la comarca del Camp de Morvedre (València). No obstant això, una veïna de la localitat ha vist estos intrusos i ràpidament ha informat a la Guàrdia Civil dels fets.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la telefonada de la dona ha alertat als presumptes autors del robatori que han eixit fugint en direccions diferents. Un dels delinqüents s’ha amagat darrere d’una planta, fet que ha cridat l’atenció d’un grup d’amics que en eixe moment tornaven a casa després d’assistir a un sopar. Gràcies a l’ajuda d’estos xics, han pogut retindre al sospitós fins que ha arribat una patrulla de la Guàrdia Civil.

 

Lamentablement, els agents no han pogut atrapar als altres lladres, ja que han fugit a través de les terrasses de les cases situades en la zona. Este robatori ha sigut un escàndol entre els veïns de la comarca del Camp de Morvedre, que han alertat a la resta de localitats del que estava passant als carrers d’Albalat dels Tarongers

Un dels veïns ha conseguit enganxar al segon dels autors del robatori en la seua pròpia terrassa. «Em vaig espantar moltíssim i vaig patir per la vida dels meus fills, perquè no sabia el que podien portar estos individus, ni l’edat que tenien, però gràcies a deu tot va eixir bé» ha contat al citat mitjà la mare del xic, de 30 anys, que ha detingut al segon dels lladres amb l’ajuda del seu germà. 

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha iniciat una persecució per les teulades i terrasses de les cases fins que han pillat als altres dos sospitosos, que s’havien amagat en un depòsit d’aigua. Finalment, les autoritats han conseguit detindre als quatre xics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.