Quatre xics sembren el caos en Albalat dels Tarongers després d’intentar furtar en un bar del municipi

En la matinada del diumenge, 30 d’agost, cap a les 04.00 hores, uns lladres han intentat furtar en el bar ‘El Portell‘, situat en el carrer Major d’Albalat dels Tarongers, en la comarca del Camp de Morvedre (València). No obstant això, una veïna de la localitat ha vist estos intrusos i ràpidament ha informat a la Guàrdia Civil dels fets.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la telefonada de la dona ha alertat als presumptes autors del robatori que han eixit fugint en direccions diferents. Un dels delinqüents s’ha amagat darrere d’una planta, fet que ha cridat l’atenció d’un grup d’amics que en eixe moment tornaven a casa després d’assistir a un sopar. Gràcies a l’ajuda d’estos xics, han pogut retindre al sospitós fins que ha arribat una patrulla de la Guàrdia Civil.

 

Lamentablement, els agents no han pogut atrapar als altres lladres, ja que han fugit a través de les terrasses de les cases situades en la zona. Este robatori ha sigut un escàndol entre els veïns de la comarca del Camp de Morvedre, que han alertat a la resta de localitats del que estava passant als carrers d’Albalat dels Tarongers

Un dels veïns ha conseguit enganxar al segon dels autors del robatori en la seua pròpia terrassa. «Em vaig espantar moltíssim i vaig patir per la vida dels meus fills, perquè no sabia el que podien portar estos individus, ni l’edat que tenien, però gràcies a deu tot va eixir bé» ha contat al citat mitjà la mare del xic, de 30 anys, que ha detingut al segon dels lladres amb l’ajuda del seu germà. 

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha iniciat una persecució per les teulades i terrasses de les cases fins que han pillat als altres dos sospitosos, que s’havien amagat en un depòsit d’aigua. Finalment, les autoritats han conseguit detindre als quatre xics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.