Quatre xics sembren el caos en Albalat dels Tarongers després d’intentar furtar en un bar del municipi

En la matinada del diumenge, 30 d’agost, cap a les 04.00 hores, uns lladres han intentat furtar en el bar ‘El Portell‘, situat en el carrer Major d’Albalat dels Tarongers, en la comarca del Camp de Morvedre (València). No obstant això, una veïna de la localitat ha vist estos intrusos i ràpidament ha informat a la Guàrdia Civil dels fets.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la telefonada de la dona ha alertat als presumptes autors del robatori que han eixit fugint en direccions diferents. Un dels delinqüents s’ha amagat darrere d’una planta, fet que ha cridat l’atenció d’un grup d’amics que en eixe moment tornaven a casa després d’assistir a un sopar. Gràcies a l’ajuda d’estos xics, han pogut retindre al sospitós fins que ha arribat una patrulla de la Guàrdia Civil.

 

Lamentablement, els agents no han pogut atrapar als altres lladres, ja que han fugit a través de les terrasses de les cases situades en la zona. Este robatori ha sigut un escàndol entre els veïns de la comarca del Camp de Morvedre, que han alertat a la resta de localitats del que estava passant als carrers d’Albalat dels Tarongers

Un dels veïns ha conseguit enganxar al segon dels autors del robatori en la seua pròpia terrassa. «Em vaig espantar moltíssim i vaig patir per la vida dels meus fills, perquè no sabia el que podien portar estos individus, ni l’edat que tenien, però gràcies a deu tot va eixir bé» ha contat al citat mitjà la mare del xic, de 30 anys, que ha detingut al segon dels lladres amb l’ajuda del seu germà. 

 

Al mateix temps, la Guàrdia Civil ha iniciat una persecució per les teulades i terrasses de les cases fins que han pillat als altres dos sospitosos, que s’havien amagat en un depòsit d’aigua. Finalment, les autoritats han conseguit detindre als quatre xics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.