Sancionen a 13 persones per fer una barbacoa en una terrassa en València

Imatge d’arxiu d’una barbacoa | Cedida

 

Este dissabte de vesprada la Policia Nacional de València ha intervingut en una festa organitzada en ple confinament en una terrassa ubicada en el barri dels Albors de la capital valenciana. En concret, hi havia 13 persones reunides fent una barbacoa, amb begudes alcohòliques i amb la música molt alta.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, van ser diferents veïns els que van avisar a la sala del 091 i que alertaven de què hi havia una xicoteta festa organitzada en una terrassa d’un dels edificis ubicats en el carrer de l’Actor Llorens. Fins al lloc de l’incident van anar huit agents policials, dos d’ells vestits de paisà, i van entrar en la zona a on estava la barbacoa muntada.

 

Va ser sobre les 17.00 quan la policia va arribar i, a pesar de què ja havien acabat de menjar-se la barbacoa, va vore que el grup de 13 persones encara continuava allí, amb begudes alcohòliques i la música molt alta. A demés, cap d’ells portava mascareta ni guants ni tampoc guardaven la distància de seguretat. Immediatament, els agents van posar una sanció a cada un d’ells i els van obligar a arreplegar tot el que tenien i que anaren a sa casa.

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.