Sancionen a 13 persones per fer una barbacoa en una terrassa en València

Imatge d’arxiu d’una barbacoa | Cedida

 

Este dissabte de vesprada la Policia Nacional de València ha intervingut en una festa organitzada en ple confinament en una terrassa ubicada en el barri dels Albors de la capital valenciana. En concret, hi havia 13 persones reunides fent una barbacoa, amb begudes alcohòliques i amb la música molt alta.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, van ser diferents veïns els que van avisar a la sala del 091 i que alertaven de què hi havia una xicoteta festa organitzada en una terrassa d’un dels edificis ubicats en el carrer de l’Actor Llorens. Fins al lloc de l’incident van anar huit agents policials, dos d’ells vestits de paisà, i van entrar en la zona a on estava la barbacoa muntada.

 

Va ser sobre les 17.00 quan la policia va arribar i, a pesar de què ja havien acabat de menjar-se la barbacoa, va vore que el grup de 13 persones encara continuava allí, amb begudes alcohòliques i la música molt alta. A demés, cap d’ells portava mascareta ni guants ni tampoc guardaven la distància de seguretat. Immediatament, els agents van posar una sanció a cada un d’ells i els van obligar a arreplegar tot el que tenien i que anaren a sa casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.