Sancionen a 13 persones per fer una barbacoa en una terrassa en València

Imatge d’arxiu d’una barbacoa | Cedida

 

Este dissabte de vesprada la Policia Nacional de València ha intervingut en una festa organitzada en ple confinament en una terrassa ubicada en el barri dels Albors de la capital valenciana. En concret, hi havia 13 persones reunides fent una barbacoa, amb begudes alcohòliques i amb la música molt alta.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, van ser diferents veïns els que van avisar a la sala del 091 i que alertaven de què hi havia una xicoteta festa organitzada en una terrassa d’un dels edificis ubicats en el carrer de l’Actor Llorens. Fins al lloc de l’incident van anar huit agents policials, dos d’ells vestits de paisà, i van entrar en la zona a on estava la barbacoa muntada.

 

Va ser sobre les 17.00 quan la policia va arribar i, a pesar de què ja havien acabat de menjar-se la barbacoa, va vore que el grup de 13 persones encara continuava allí, amb begudes alcohòliques i la música molt alta. A demés, cap d’ells portava mascareta ni guants ni tampoc guardaven la distància de seguretat. Immediatament, els agents van posar una sanció a cada un d’ells i els van obligar a arreplegar tot el que tenien i que anaren a sa casa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.