Sancionen a 13 persones per fer una barbacoa en una terrassa en València

Imatge d’arxiu d’una barbacoa | Cedida

 

Este dissabte de vesprada la Policia Nacional de València ha intervingut en una festa organitzada en ple confinament en una terrassa ubicada en el barri dels Albors de la capital valenciana. En concret, hi havia 13 persones reunides fent una barbacoa, amb begudes alcohòliques i amb la música molt alta.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, van ser diferents veïns els que van avisar a la sala del 091 i que alertaven de què hi havia una xicoteta festa organitzada en una terrassa d’un dels edificis ubicats en el carrer de l’Actor Llorens. Fins al lloc de l’incident van anar huit agents policials, dos d’ells vestits de paisà, i van entrar en la zona a on estava la barbacoa muntada.

 

Va ser sobre les 17.00 quan la policia va arribar i, a pesar de què ja havien acabat de menjar-se la barbacoa, va vore que el grup de 13 persones encara continuava allí, amb begudes alcohòliques i la música molt alta. A demés, cap d’ells portava mascareta ni guants ni tampoc guardaven la distància de seguretat. Immediatament, els agents van posar una sanció a cada un d’ells i els van obligar a arreplegar tot el que tenien i que anaren a sa casa.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.