Sancionen a 13 persones per fer una barbacoa en una terrassa en València

Imatge d’arxiu d’una barbacoa | Cedida

 

Este dissabte de vesprada la Policia Nacional de València ha intervingut en una festa organitzada en ple confinament en una terrassa ubicada en el barri dels Albors de la capital valenciana. En concret, hi havia 13 persones reunides fent una barbacoa, amb begudes alcohòliques i amb la música molt alta.

 

Segons informa el diari ‘Las Provincias’, van ser diferents veïns els que van avisar a la sala del 091 i que alertaven de què hi havia una xicoteta festa organitzada en una terrassa d’un dels edificis ubicats en el carrer de l’Actor Llorens. Fins al lloc de l’incident van anar huit agents policials, dos d’ells vestits de paisà, i van entrar en la zona a on estava la barbacoa muntada.

 

Va ser sobre les 17.00 quan la policia va arribar i, a pesar de què ja havien acabat de menjar-se la barbacoa, va vore que el grup de 13 persones encara continuava allí, amb begudes alcohòliques i la música molt alta. A demés, cap d’ells portava mascareta ni guants ni tampoc guardaven la distància de seguretat. Immediatament, els agents van posar una sanció a cada un d’ells i els van obligar a arreplegar tot el que tenien i que anaren a sa casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.