Pillen ‘in fraganti’ a dos conductors borratxos incomplint el toc de queda en Alacant

 

Este dimarts, 29 de desembre, la Policia Local d’Alacant ha pillat ‘in fraganti’ a dos persones conduint baix els efectes de l’alcohol després de l’entrada en vigor del toc de queda

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els dos conductors donaren positiu en la prova d’alcoholèmia després de ser interceptats en dos controls que es van instal·lar al carrer Riu Túria i Juan Sanchís Candela d’Alacant cap a les 01.05 hores i a les 01.50 hores respectivament i per tant incomplint el toc de queda que havia entrat en vigor a partir de les 23.00 hores.

 

En el primer dels casos, a demés d’obrir les corresponents diligències penals per un delicte contra la seguretat viària, el vehicle va ser intervingut. Així mateix, un tercer conductor va ser denunciat en ser sorprès cap a les 00.30 hores en l’avinguda d’Alfonso el Savi circulant sense permís de conduir.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.