Pillen ‘in fraganti’ a dos conductors borratxos incomplint el toc de queda en Alacant

 

Este dimarts, 29 de desembre, la Policia Local d’Alacant ha pillat ‘in fraganti’ a dos persones conduint baix els efectes de l’alcohol després de l’entrada en vigor del toc de queda

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els dos conductors donaren positiu en la prova d’alcoholèmia després de ser interceptats en dos controls que es van instal·lar al carrer Riu Túria i Juan Sanchís Candela d’Alacant cap a les 01.05 hores i a les 01.50 hores respectivament i per tant incomplint el toc de queda que havia entrat en vigor a partir de les 23.00 hores.

 

En el primer dels casos, a demés d’obrir les corresponents diligències penals per un delicte contra la seguretat viària, el vehicle va ser intervingut. Així mateix, un tercer conductor va ser denunciat en ser sorprès cap a les 00.30 hores en l’avinguda d’Alfonso el Savi circulant sense permís de conduir.

Últimes notícies

València concentra l’11 % dels estudiants estrangers que trien Espanya

La província de València ha concentrat l’11 % dels estudiants estrangers amb autorització d’estada per estudis a Espanya, només per darrere de Madrid i Barcelona. El nombre total d’estrangers amb este permís ha crescut un 122 % en cinc anys i supera ja les 94.000 persones.

Pugen els delictes de narcotràfic i les violacions en la Comunitat Valenciana en el primer semestre

La criminalitat ha augmentat un 2,7 % en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, impulsada sobretot pels delictes de tràfic de drogues i les agressions sexuals amb penetració. La província de València registra l’alça més destacada, amb un 3,6 % més d’infraccions penals.

Un pic assistencial col·lapsa les Urgències del Clínic amb 48 malalts sense llit

SATSE ha denunciat la saturació de les Urgències de l’Hospital Clínic de València, amb 48 pacients ingressats esperant llit en planta, mentre Sanitat ho atribuïx a un pic assistencial i a més activitat quirúrgica. El sindicat alerta de casos de fins a sis dies de demora i reclama més llits i contractació d’infermeres.

La línia C1 València-Gandia torna a la normalitat després de les pluges

La línia C1 València-Gandia de Renfe ha recuperat la normalitat al voltant de les 13.45 hores, després de passar tot el matí amb un tren per hora i sentit per les pluges del dia anterior.

La Generalitat revisa amb els pobles de la dana els danys per les fortes pluges

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, s’ha reunit amb ajuntaments afectats per la dana de 2024 per a analitzar els problemes d’evacuació d’aigües després de les fortes pluges, amb només un 11 % dels fons executats. El Consell defensa canvis legals i obres d’emergència per a garantir el cicle integral de l’aigua.

L’habitatge es dispara un 15,7 % a la Comunitat i frega ja els 1.950 €/m²

El valor tasat de l’habitatge a la Comunitat Valenciana ha augmentat un 15,7 % en el segon trimestre de 2026, fins als 1.935 €/m², el major repunt de tot l’Estat. A Espanya, el preu mitjà ha arribat als 2.355 €/m², un nou màxim històric.

El Levante reclama a Tebas revisar horaris i protocols en jornades amb alertes per pluges

El Levante ha anunciat que enviarà una carta a Javier Tebas per a exigir una revisió dels horaris i protocols de LaLiga en jornades amb alertes meteorològiques, després de la suspensió per pluges del partit contra l’Athletic al Ciutat de València. El club també ha detallat que el duel no penalitzarà els abonats i ha activat la devolució d’entrades.

L’Arctic Sunrise arriba a València pel juí a 11 activistes de Greenpeace

El trencaglaç Arctic Sunrise ha arribat al port de València coincidint amb el juí a 11 activistes de Greenpeace pel bloqueig d’un vaixell de gas en Sagunt en 2021, per als quals la Fiscalia demana cinc anys de presó.