La sang no era de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife

La Unitat Central Opertiva (UCO) de la Guàrdia Civil van trobar sang en el vaixell del pare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife, que es van enviar al laboratori de Criminalística, que després d’acarar les mostres han observat que no eren de les dos menors, sinó del seu progenitor, Tomás Gimeno.

Esta nova dada fa tindre esperances en què les xicotetes es troben vives, si bé este dimarts es reprendrà la cerca per terra, mar i aire per a intentar localitzar a les xicotetes.

La investigació es continua centrant en els registres del domicili de Gimeno i del seu telèfon mòbil, a més d’en els moviments de comptes detectats, ja que tan sols 24 hores abans de donar-se a la fugida amb les seues dos filles, va realitzar una transferència de 55.000 euros entre els seus comptes.

El jutge ha imputat un delicte de segrest a Gimeno i s’ha dictat una ordre de cerca internacional.

La policia pensa que es tracta d’un cas de segrest, esta és la hipòtesi que cobra més importància amb el pas de les hores, a més tenen clar que este fet ha sigut fruit d’un conscienciós pla que el pare portava orquestrant fa molt temps i que probablement va tindre ajuda per a dur-lo a terme.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.