Anuncios

La sang no era de les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife

La Unitat Central Opertiva (UCO) de la Guàrdia Civil van trobar sang en el vaixell del pare de les xiquetes desaparegudes a Tenerife, que es van enviar al laboratori de Criminalística, que després d’acarar les mostres han observat que no eren de les dos menors, sinó del seu progenitor, Tomás Gimeno.

Esta nova dada fa tindre esperances en què les xicotetes es troben vives, si bé este dimarts es reprendrà la cerca per terra, mar i aire per a intentar localitzar a les xicotetes.

Anuncios

La investigació es continua centrant en els registres del domicili de Gimeno i del seu telèfon mòbil, a més d’en els moviments de comptes detectats, ja que tan sols 24 hores abans de donar-se a la fugida amb les seues dos filles, va realitzar una transferència de 55.000 euros entre els seus comptes.

El jutge ha imputat un delicte de segrest a Gimeno i s’ha dictat una ordre de cerca internacional.

La policia pensa que es tracta d’un cas de segrest, esta és la hipòtesi que cobra més importància amb el pas de les hores, a més tenen clar que este fet ha sigut fruit d’un conscienciós pla que el pare portava orquestrant fa molt temps i que probablement va tindre ajuda per a dur-lo a terme.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios