S’incendia una nau apícola cremant 42.000 pollastres a Picassent

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Esta matinada s’ha produït un incendi en una nau apícola a Picassent. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, el sinistre ha ocorregut a les 4.33 hores, quan s’ha avisat a Emergències de les flames que estaven estenent-se per una nau apícola en este municipi de l’Horta Sud, concretament en la Partida La Coma. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat 16 bombers dels parcs de Silla, Torrent, Catarroja, Paterna i un oficial de guàrdia. Entrant el matí, al voltant de les 6.19 hores s’ha donat l’incendi per extingit. El foc ha afectat sols la meitat de la nau però ha s’han cremat 42.000 pollastres que s’hi conservaven.

 

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Es crema una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa

Per altra banda un altre incendi es va produir ahir al matíen una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa, a la Plana Alta. Dos dotacions de bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat van haver d’intervindre ahir al migdia per a apagar les flames. Segons han explicat des del Consorci Provincial de Bombers, les flames es van originar al voltant de les 11.30 hores, i en pocs minuts, ja s’estaven rebent les primeres cridades dels veïns. Afortunadament, no es van lamentar grans danys ni tampoc va haver cap persona ferida. Les causes que van fer que s’incendiara un dels diversos equips de cogeneració s’investiguen a hores d’ara. Eixos equips de cogeneració són els que abastixen la urbanització i la intervenció va resultar difícil per l’existència de cablejat en la instal·lació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.