S’incendia una nau apícola cremant 42.000 pollastres a Picassent

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Esta matinada s’ha produït un incendi en una nau apícola a Picassent. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, el sinistre ha ocorregut a les 4.33 hores, quan s’ha avisat a Emergències de les flames que estaven estenent-se per una nau apícola en este municipi de l’Horta Sud, concretament en la Partida La Coma. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat 16 bombers dels parcs de Silla, Torrent, Catarroja, Paterna i un oficial de guàrdia. Entrant el matí, al voltant de les 6.19 hores s’ha donat l’incendi per extingit. El foc ha afectat sols la meitat de la nau però ha s’han cremat 42.000 pollastres que s’hi conservaven.

 

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Es crema una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa

Per altra banda un altre incendi es va produir ahir al matíen una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa, a la Plana Alta. Dos dotacions de bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat van haver d’intervindre ahir al migdia per a apagar les flames. Segons han explicat des del Consorci Provincial de Bombers, les flames es van originar al voltant de les 11.30 hores, i en pocs minuts, ja s’estaven rebent les primeres cridades dels veïns. Afortunadament, no es van lamentar grans danys ni tampoc va haver cap persona ferida. Les causes que van fer que s’incendiara un dels diversos equips de cogeneració s’investiguen a hores d’ara. Eixos equips de cogeneració són els que abastixen la urbanització i la intervenció va resultar difícil per l’existència de cablejat en la instal·lació.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.