S’incendia una nau apícola cremant 42.000 pollastres a Picassent

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Esta matinada s’ha produït un incendi en una nau apícola a Picassent. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, el sinistre ha ocorregut a les 4.33 hores, quan s’ha avisat a Emergències de les flames que estaven estenent-se per una nau apícola en este municipi de l’Horta Sud, concretament en la Partida La Coma. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat 16 bombers dels parcs de Silla, Torrent, Catarroja, Paterna i un oficial de guàrdia. Entrant el matí, al voltant de les 6.19 hores s’ha donat l’incendi per extingit. El foc ha afectat sols la meitat de la nau però ha s’han cremat 42.000 pollastres que s’hi conservaven.

 

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Es crema una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa

Per altra banda un altre incendi es va produir ahir al matíen una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa, a la Plana Alta. Dos dotacions de bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat van haver d’intervindre ahir al migdia per a apagar les flames. Segons han explicat des del Consorci Provincial de Bombers, les flames es van originar al voltant de les 11.30 hores, i en pocs minuts, ja s’estaven rebent les primeres cridades dels veïns. Afortunadament, no es van lamentar grans danys ni tampoc va haver cap persona ferida. Les causes que van fer que s’incendiara un dels diversos equips de cogeneració s’investiguen a hores d’ara. Eixos equips de cogeneració són els que abastixen la urbanització i la intervenció va resultar difícil per l’existència de cablejat en la instal·lació.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU