S’incendia una nau apícola cremant 42.000 pollastres a Picassent

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Esta matinada s’ha produït un incendi en una nau apícola a Picassent. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, el sinistre ha ocorregut a les 4.33 hores, quan s’ha avisat a Emergències de les flames que estaven estenent-se per una nau apícola en este municipi de l’Horta Sud, concretament en la Partida La Coma. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat 16 bombers dels parcs de Silla, Torrent, Catarroja, Paterna i un oficial de guàrdia. Entrant el matí, al voltant de les 6.19 hores s’ha donat l’incendi per extingit. El foc ha afectat sols la meitat de la nau però ha s’han cremat 42.000 pollastres que s’hi conservaven.

 

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Es crema una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa

Per altra banda un altre incendi es va produir ahir al matíen una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa, a la Plana Alta. Dos dotacions de bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat van haver d’intervindre ahir al migdia per a apagar les flames. Segons han explicat des del Consorci Provincial de Bombers, les flames es van originar al voltant de les 11.30 hores, i en pocs minuts, ja s’estaven rebent les primeres cridades dels veïns. Afortunadament, no es van lamentar grans danys ni tampoc va haver cap persona ferida. Les causes que van fer que s’incendiara un dels diversos equips de cogeneració s’investiguen a hores d’ara. Eixos equips de cogeneració són els que abastixen la urbanització i la intervenció va resultar difícil per l’existència de cablejat en la instal·lació.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.