S’incendia una nau apícola cremant 42.000 pollastres a Picassent

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Esta matinada s’ha produït un incendi en una nau apícola a Picassent. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, el sinistre ha ocorregut a les 4.33 hores, quan s’ha avisat a Emergències de les flames que estaven estenent-se per una nau apícola en este municipi de l’Horta Sud, concretament en la Partida La Coma. Fins al lloc de l’incendi s’han mobilitzat 16 bombers dels parcs de Silla, Torrent, Catarroja, Paterna i un oficial de guàrdia. Entrant el matí, al voltant de les 6.19 hores s’ha donat l’incendi per extingit. El foc ha afectat sols la meitat de la nau però ha s’han cremat 42.000 pollastres que s’hi conservaven.

 

Bombers en les tasques d'extinció

Bombers en les tasques d’extinció | Consorci Provincial de Bombers

 

Es crema una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa

Per altra banda un altre incendi es va produir ahir al matíen una planta de cogeneració elèctrica en una urbanització d’Orpesa, a la Plana Alta. Dos dotacions de bombers dels parcs de la Plana Alta i el Baix Maestrat van haver d’intervindre ahir al migdia per a apagar les flames. Segons han explicat des del Consorci Provincial de Bombers, les flames es van originar al voltant de les 11.30 hores, i en pocs minuts, ja s’estaven rebent les primeres cridades dels veïns. Afortunadament, no es van lamentar grans danys ni tampoc va haver cap persona ferida. Les causes que van fer que s’incendiara un dels diversos equips de cogeneració s’investiguen a hores d’ara. Eixos equips de cogeneració són els que abastixen la urbanització i la intervenció va resultar difícil per l’existència de cablejat en la instal·lació.

Últimes notícies

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.