12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

‘Somiant amb Valentina’, la nova sèrie de dibuixos animats que tindrà la futura televisió d’À punt

Amb l'inici de la ràdio d'À punt, sembla que tot comença a prendre forma en els nous mitjans de comunicació públics valencians i s'està seguint tal com estava a la fulla de ruta, la qual es va donar a conèixer este estiu. No obstant això, caldrà vore si en el cas de la televisió tot va igual de ràpid tenint en compte la impugnació de la Unió de Periodistes valencians a les borses de treball temporal. Hui el Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha donat el vistiplau a la web d'À punt i també ha aprovat la contractació de la sèrie d'animació 'Somiant amb Valentina' la qual tindrà 52 capitols.

 

La web estarà llesta el pròxim dilluns 

 

  

Així, el pròxim dilluns 18 de desembre arrancarà la web d'À punt tal com ha anunciat hui el Consell Rector. Així mateix, en la reunió s'han tractat la proposta de contractació de tres projectes de programes de televisió aprovades per la Societat Anònima de mitjans de Comunicació (SAMC).També ha arrancat la campanya de publicitat i promoció d'À Punt  hui dijous, 14 de desembre.

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.