Un home se suïcida abans de ser desnonat en el barri de Sants a Barcelona

 

Un home de 58 anys es va suïcidar ahir en el barri de Sants, a Barcelona, després que la comitiva judicial telefonara a la seua casa per a executar una ordre de desnonament. Segons fonts de l’ajuntament, l’home estava sent atés pels serveis d’habitatge del consistori.

Quan una de les dos persones de la comitiva judicial han trucat a la porta de l’habitatge, l’home respost “un moment” i després, s’ha llançat pel pati interior de l’habitatge, segons han comunicat.

No s’ha especificat si l’ajuntament de Barcelona havia facilitat alguna solució a la víctima. El jutjat de primera instància número 3 de Barcelona va desestimar un informe municipal per a la suspensió del desnonament perquè no reunia les exigències que requereix la llei, segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).

 

La versió del TSJC

 

El TSJC ha comunicat que la primera data per al desnonament havia quedat “suspesa derivada de la sol·licitud i tramitació de la justícia gratuïta.”  La segona data fixada estava assenyalada per a hui, 14 de juny.

Des del TSJC s’informa que “quan des del jutjat es fa lliurament a l’inquilí de la fitxa perquè indique si necessita ajuda de Serveis Socials, este no l’emplena. Això implica que el jutjat no dispose d’autorització per a traslladar als Serveis Socials informació sobre el procediment.”

Segons explica el TSJC, l’advocat de la víctima va presentar “un informe de Serveis Socials en el jutjat indicant la vulnerabilitat de l’inquilí i sol·licitant la suspensió del llançament.

Amb les dades que es recullen en l’informe, el jutjat desestima la suspensió perquè les circumstàncies que allí es recullen no són les que regula el Reial decret com a vulnerabilitat que permeta la suspensió del llançament.”

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.