Tanquen cinc locals d’oci per no tindre la llicència oportuna o per superar el seu horari en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia del territori valencià han tancat cinc locals per mantindre activitats amb llicència diferent de la permesa o per sobrepassar l’horari establit en Alacant. Els tancaments han afectat establiments de zones d’oci nocturn del Port i del ‘barri’ de la ciutat, llocs que, segons la Comissaria provincial, són els de major incidència de contagis per Covid-19.

 

Els operatius s’han fet segons les instruccions de la Prefectura Superior de València per al control i inspecció d’establiments d’oci nocturn i locals dedicats a la prostitució, amb l’objectiu de vetlar pel compliment de la normativa decretada pel Govern per a minimitzar els efectes del Covid-19.

 

Els locals d’alternació que s’han registrat en la província són 40, i s’ha comprovat que la majoria continuen tancats. S’ha inspeccionat els que mantenien la seua activitat. D’eixos, ha sigut clausurat un per falta de llicència i sancionat a altres dos per no complir les mesures sanitàries vigents.

Últimes notícies

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.