Tanquen cinc locals d’oci per no tindre la llicència oportuna o per superar el seu horari en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia del territori valencià han tancat cinc locals per mantindre activitats amb llicència diferent de la permesa o per sobrepassar l’horari establit en Alacant. Els tancaments han afectat establiments de zones d’oci nocturn del Port i del ‘barri’ de la ciutat, llocs que, segons la Comissaria provincial, són els de major incidència de contagis per Covid-19.

 

Els operatius s’han fet segons les instruccions de la Prefectura Superior de València per al control i inspecció d’establiments d’oci nocturn i locals dedicats a la prostitució, amb l’objectiu de vetlar pel compliment de la normativa decretada pel Govern per a minimitzar els efectes del Covid-19.

 

Els locals d’alternació que s’han registrat en la província són 40, i s’ha comprovat que la majoria continuen tancats. S’ha inspeccionat els que mantenien la seua activitat. D’eixos, ha sigut clausurat un per falta de llicència i sancionat a altres dos per no complir les mesures sanitàries vigents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.