Tanquen cinc locals d’oci per no tindre la llicència oportuna o per superar el seu horari en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia del territori valencià han tancat cinc locals per mantindre activitats amb llicència diferent de la permesa o per sobrepassar l’horari establit en Alacant. Els tancaments han afectat establiments de zones d’oci nocturn del Port i del ‘barri’ de la ciutat, llocs que, segons la Comissaria provincial, són els de major incidència de contagis per Covid-19.

 

Els operatius s’han fet segons les instruccions de la Prefectura Superior de València per al control i inspecció d’establiments d’oci nocturn i locals dedicats a la prostitució, amb l’objectiu de vetlar pel compliment de la normativa decretada pel Govern per a minimitzar els efectes del Covid-19.

 

Els locals d’alternació que s’han registrat en la província són 40, i s’ha comprovat que la majoria continuen tancats. S’ha inspeccionat els que mantenien la seua activitat. D’eixos, ha sigut clausurat un per falta de llicència i sancionat a altres dos per no complir les mesures sanitàries vigents.

Últimes notícies

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.

Valencia Basket i Casademont Zaragoza es tornaran a vore en les semifinals de la Supercopa

El Valencia Basket s’enfrontarà al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Supercopa Endesa femenina a Torrejón de Ardoz, en una nova reedició de les últimes finals entre els dos equips.

València tanca els accessos a la Devesa de El Saler per l’alt risc d’incendis

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la Devesa de El Saler i ha posat en marxa canons d’aigua per l’episodi de preemergència per incendis i l’avís taronja per calor.

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.