12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Un treballador ferit en caure un sostre d’un jutjat en Ontinyent

 

Este dimarts un treballador de manteniment del sistema de refrigeració del Jutjat d’Instrucció número 4 de la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), ha acabat ferit en caure el sostre d’escaiola d’una de les dependències de l’oficina.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, la víctima ha patit una ferida en el cap, pel que fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància per a assistir al treballador. Per sort, no ha necessitat ser traslladat fins a l’hospital de la localitat.

 

Desafortunadament, des de les instal·lacions dels jutjats ontinyentins recorden que no és la primera volta que patixen un accident d’esta classe, ja que fa tres anys que va caure el sostre de la sala del jutge. A demés, els sindicats expliquen que ja han avisat d’esta situació en més d’una ocasió, i del sostre en particular.

 

Palau de la Justícia

No obstant això, durant el mes d’abril d’enguany es va aprovar la cessió de l’antiga fàbrica de Bernabeu de la Conselleria de Justícia per a poder construir el nou Palau de Justícia. D’eixa manera, els quatre edificis judicials es traslladaran a un edifici de dos plantes. Una construcció que costarà mig milió d’euros.

Últimes notícies

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.