9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un treballador ferit en caure un sostre d’un jutjat en Ontinyent

 

Este dimarts un treballador de manteniment del sistema de refrigeració del Jutjat d’Instrucció número 4 de la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), ha acabat ferit en caure el sostre d’escaiola d’una de les dependències de l’oficina.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, la víctima ha patit una ferida en el cap, pel que fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància per a assistir al treballador. Per sort, no ha necessitat ser traslladat fins a l’hospital de la localitat.

 

Desafortunadament, des de les instal·lacions dels jutjats ontinyentins recorden que no és la primera volta que patixen un accident d’esta classe, ja que fa tres anys que va caure el sostre de la sala del jutge. A demés, els sindicats expliquen que ja han avisat d’esta situació en més d’una ocasió, i del sostre en particular.

 

Palau de la Justícia

No obstant això, durant el mes d’abril d’enguany es va aprovar la cessió de l’antiga fàbrica de Bernabeu de la Conselleria de Justícia per a poder construir el nou Palau de Justícia. D’eixa manera, els quatre edificis judicials es traslladaran a un edifici de dos plantes. Una construcció que costarà mig milió d’euros.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.