Un treballador ferit en caure un sostre d’un jutjat en Ontinyent

 

Este dimarts un treballador de manteniment del sistema de refrigeració del Jutjat d’Instrucció número 4 de la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), ha acabat ferit en caure el sostre d’escaiola d’una de les dependències de l’oficina.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, la víctima ha patit una ferida en el cap, pel que fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància per a assistir al treballador. Per sort, no ha necessitat ser traslladat fins a l’hospital de la localitat.

 

Desafortunadament, des de les instal·lacions dels jutjats ontinyentins recorden que no és la primera volta que patixen un accident d’esta classe, ja que fa tres anys que va caure el sostre de la sala del jutge. A demés, els sindicats expliquen que ja han avisat d’esta situació en més d’una ocasió, i del sostre en particular.

 

Palau de la Justícia

No obstant això, durant el mes d’abril d’enguany es va aprovar la cessió de l’antiga fàbrica de Bernabeu de la Conselleria de Justícia per a poder construir el nou Palau de Justícia. D’eixa manera, els quatre edificis judicials es traslladaran a un edifici de dos plantes. Una construcció que costarà mig milió d’euros.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.