Un treballador ferit en caure un sostre d’un jutjat en Ontinyent

 

Este dimarts un treballador de manteniment del sistema de refrigeració del Jutjat d’Instrucció número 4 de la localitat d’Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), ha acabat ferit en caure el sostre d’escaiola d’una de les dependències de l’oficina.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, la víctima ha patit una ferida en el cap, pel que fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància per a assistir al treballador. Per sort, no ha necessitat ser traslladat fins a l’hospital de la localitat.

 

Desafortunadament, des de les instal·lacions dels jutjats ontinyentins recorden que no és la primera volta que patixen un accident d’esta classe, ja que fa tres anys que va caure el sostre de la sala del jutge. A demés, els sindicats expliquen que ja han avisat d’esta situació en més d’una ocasió, i del sostre en particular.

 

Palau de la Justícia

No obstant això, durant el mes d’abril d’enguany es va aprovar la cessió de l’antiga fàbrica de Bernabeu de la Conselleria de Justícia per a poder construir el nou Palau de Justícia. D’eixa manera, els quatre edificis judicials es traslladaran a un edifici de dos plantes. Una construcció que costarà mig milió d’euros.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.