Treballadors d’un magatzem de Borriana denuncien que han perdut 5.600 euros de la loteria de Nadal

 

Els treballadors d’un magatzem de cítrics de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), no donen crèdit a la terrible situació que estan vivint.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el personal d’esta empresa ha denunciat que han pagat 8.000 euros en loteria de Nadal, però lamentablement la tradicional participació no els arribarà.

 

Tal com pareix, un treballador del magatzem que era l’encarregat de recollir els diners de tots per a així comprar conjuntament el dècim, ja que s’havia d’adquirir en Santander assegura que ha perdut els diners de la loteria i encara no ha fet arribar les participacions de loteria als seus companys.

 

L’empleat confia en recuperar els diners

No obstant això, l’empleat en qüestió ha explicat al citat mitjà que confia en recuperar la quantitat al més prompte possible per a fer-li-ho arribar a la resta de treballadors.

 

El personal d’este magatzem de cítrics de Borriana han decidit denunciar la situació, ja que només queda una setmana per al sorteig i seguixen sense tindre els seus dècims ni els seus diners.

 

Els treballadors es troben indignats

Dels 8.000 euros totals, 5.600 no han sigut pagats a l’administració i tampoc han sigut retornats els diners als participants. Els altres 2.400 euros s’havien pagat per endavant per a fer la reserva dels bitllets, i tot fa indicar que només arribaran la quantitat de participacions que es cobrix amb els diners pagats com a anticipació.

 

Fins al moment, algunes persones han decidit per tornar a pagar per a almenys tindre la seua participació el pròxim dia 22 de desembre, però deixen clar que esta no és la solució al problema, ja que no tenen la culpa que algú haja perdut els seus diners.

 

 

 

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.