14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Treballadors d’un magatzem de Borriana denuncien que han perdut 5.600 euros de la loteria de Nadal

 

Els treballadors d’un magatzem de cítrics de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), no donen crèdit a la terrible situació que estan vivint.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el personal d’esta empresa ha denunciat que han pagat 8.000 euros en loteria de Nadal, però lamentablement la tradicional participació no els arribarà.

 

Tal com pareix, un treballador del magatzem que era l’encarregat de recollir els diners de tots per a així comprar conjuntament el dècim, ja que s’havia d’adquirir en Santander assegura que ha perdut els diners de la loteria i encara no ha fet arribar les participacions de loteria als seus companys.

 

L’empleat confia en recuperar els diners

No obstant això, l’empleat en qüestió ha explicat al citat mitjà que confia en recuperar la quantitat al més prompte possible per a fer-li-ho arribar a la resta de treballadors.

 

El personal d’este magatzem de cítrics de Borriana han decidit denunciar la situació, ja que només queda una setmana per al sorteig i seguixen sense tindre els seus dècims ni els seus diners.

 

Els treballadors es troben indignats

Dels 8.000 euros totals, 5.600 no han sigut pagats a l’administració i tampoc han sigut retornats els diners als participants. Els altres 2.400 euros s’havien pagat per endavant per a fer la reserva dels bitllets, i tot fa indicar que només arribaran la quantitat de participacions que es cobrix amb els diners pagats com a anticipació.

 

Fins al moment, algunes persones han decidit per tornar a pagar per a almenys tindre la seua participació el pròxim dia 22 de desembre, però deixen clar que esta no és la solució al problema, ja que no tenen la culpa que algú haja perdut els seus diners.

 

 

 

Últimes notícies

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.