Treballadors d’un magatzem de Borriana denuncien que han perdut 5.600 euros de la loteria de Nadal

 

Els treballadors d’un magatzem de cítrics de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), no donen crèdit a la terrible situació que estan vivint.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el personal d’esta empresa ha denunciat que han pagat 8.000 euros en loteria de Nadal, però lamentablement la tradicional participació no els arribarà.

 

Tal com pareix, un treballador del magatzem que era l’encarregat de recollir els diners de tots per a així comprar conjuntament el dècim, ja que s’havia d’adquirir en Santander assegura que ha perdut els diners de la loteria i encara no ha fet arribar les participacions de loteria als seus companys.

 

L’empleat confia en recuperar els diners

No obstant això, l’empleat en qüestió ha explicat al citat mitjà que confia en recuperar la quantitat al més prompte possible per a fer-li-ho arribar a la resta de treballadors.

 

El personal d’este magatzem de cítrics de Borriana han decidit denunciar la situació, ja que només queda una setmana per al sorteig i seguixen sense tindre els seus dècims ni els seus diners.

 

Els treballadors es troben indignats

Dels 8.000 euros totals, 5.600 no han sigut pagats a l’administració i tampoc han sigut retornats els diners als participants. Els altres 2.400 euros s’havien pagat per endavant per a fer la reserva dels bitllets, i tot fa indicar que només arribaran la quantitat de participacions que es cobrix amb els diners pagats com a anticipació.

 

Fins al moment, algunes persones han decidit per tornar a pagar per a almenys tindre la seua participació el pròxim dia 22 de desembre, però deixen clar que esta no és la solució al problema, ja que no tenen la culpa que algú haja perdut els seus diners.

 

 

 

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.