13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Treballadors d’un magatzem de Borriana denuncien que han perdut 5.600 euros de la loteria de Nadal

 

Els treballadors d’un magatzem de cítrics de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), no donen crèdit a la terrible situació que estan vivint.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el personal d’esta empresa ha denunciat que han pagat 8.000 euros en loteria de Nadal, però lamentablement la tradicional participació no els arribarà.

 

Tal com pareix, un treballador del magatzem que era l’encarregat de recollir els diners de tots per a així comprar conjuntament el dècim, ja que s’havia d’adquirir en Santander assegura que ha perdut els diners de la loteria i encara no ha fet arribar les participacions de loteria als seus companys.

 

L’empleat confia en recuperar els diners

No obstant això, l’empleat en qüestió ha explicat al citat mitjà que confia en recuperar la quantitat al més prompte possible per a fer-li-ho arribar a la resta de treballadors.

 

El personal d’este magatzem de cítrics de Borriana han decidit denunciar la situació, ja que només queda una setmana per al sorteig i seguixen sense tindre els seus dècims ni els seus diners.

 

Els treballadors es troben indignats

Dels 8.000 euros totals, 5.600 no han sigut pagats a l’administració i tampoc han sigut retornats els diners als participants. Els altres 2.400 euros s’havien pagat per endavant per a fer la reserva dels bitllets, i tot fa indicar que només arribaran la quantitat de participacions que es cobrix amb els diners pagats com a anticipació.

 

Fins al moment, algunes persones han decidit per tornar a pagar per a almenys tindre la seua participació el pròxim dia 22 de desembre, però deixen clar que esta no és la solució al problema, ja que no tenen la culpa que algú haja perdut els seus diners.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.