Treballadors d’un magatzem de Borriana denuncien que han perdut 5.600 euros de la loteria de Nadal

 

Els treballadors d’un magatzem de cítrics de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), no donen crèdit a la terrible situació que estan vivint.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el personal d’esta empresa ha denunciat que han pagat 8.000 euros en loteria de Nadal, però lamentablement la tradicional participació no els arribarà.

 

Tal com pareix, un treballador del magatzem que era l’encarregat de recollir els diners de tots per a així comprar conjuntament el dècim, ja que s’havia d’adquirir en Santander assegura que ha perdut els diners de la loteria i encara no ha fet arribar les participacions de loteria als seus companys.

 

L’empleat confia en recuperar els diners

No obstant això, l’empleat en qüestió ha explicat al citat mitjà que confia en recuperar la quantitat al més prompte possible per a fer-li-ho arribar a la resta de treballadors.

 

El personal d’este magatzem de cítrics de Borriana han decidit denunciar la situació, ja que només queda una setmana per al sorteig i seguixen sense tindre els seus dècims ni els seus diners.

 

Els treballadors es troben indignats

Dels 8.000 euros totals, 5.600 no han sigut pagats a l’administració i tampoc han sigut retornats els diners als participants. Els altres 2.400 euros s’havien pagat per endavant per a fer la reserva dels bitllets, i tot fa indicar que només arribaran la quantitat de participacions que es cobrix amb els diners pagats com a anticipació.

 

Fins al moment, algunes persones han decidit per tornar a pagar per a almenys tindre la seua participació el pròxim dia 22 de desembre, però deixen clar que esta no és la solució al problema, ja que no tenen la culpa que algú haja perdut els seus diners.

 

 

 

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU