Tres anys i nou mesos de presó per a un home de Castelló per enviar pornografia infantil per Whatsapp

Un pedòfil s'enfronta a tres anys i nou mesos de presó pels delictes de prostitució, corrupció i exhibició de material pornogràfic a menors. La Fiscalia i la defensa de l'acusat, un ciutadà lituà veí de Castelló, han arribat a un acord 'in extremis' en l'Audiència Provincial acordant per al condemnat una pena de tres anys i nou mesos de presó per aquestos delictes. L'home, de 36 anys, va reconéixer en el judici haver mostrat en novembre de 2016 un vídeo de pornografia infantil a una menor de 14 anys, a la qual li va preguntar si ella volia mantindre relacions sexuals amb ell. La menor, espantada es va negar i va fugir. L'acusat també va admetre haver tingut i reenviat per l'aplicació de Whatsapp imatges pedòfiles, és a dir, vídeos on xiquets són violats per adults. L'home va acudir a judici des de presó, ja que ja va ser detingut fa dos anys. En la vista oral va rebre l'ajuda d'una intèrpret que li va traduir els termes del pacte. Després de la seua estança en la presó, haurà de complir altres tres anys de llibertat vigilada, i no podrà dur a terme activitats amb xiquets. 

La defensa, per la seua banda va demanar la suspensió de la pena de presó per temps de cinc anys i va demanar treballs en benefici de la comunitat. Això significaria que el pedòfil ja no aniria a la presó amb el risc que això comporta, a canvi de no cometre cap delicte en els pròxims cinc anys. El Ministeri Fiscal no es va oposar a la mesura, al·legant que el processat no té antecedents i porta dos anys en presó preventiva. Va demanar, no obstant, que el condemnat se sotmetera a un programa d'educació social i sexual. El tribunal, més endavant serà qui decidirà si accepta o no l'execució de la sentència. La defensa va demanar la posada en llibertat del pedòfil, en vista de la consideració de la pena. Siga com siga, el condemnat haurà de pagar els costos del judici.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.