5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Tres ferits en bolcar un cotxe a l’AP-7, a l’altura de Borriana

 

Ahir a la nit es va produir un accident a l’AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l’autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l’altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. El cotxe de la marca Lexus circulava en direcció a la capital de la Plana i va patir una eixida de la via, bolcant en el marge dret de la calçada. Els tres ocupants van resultar ferits i dos d’ells van haver de ser excarcerats pels bombers de la Diputació en un operatiu en el que va actuar també la Guàrdia Civil. Els dos atrapats van ser el conductor del vehicle i l’ocupant del seient de darrere.

Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. El conductor i l’ocupant de darrere tenien un pronòstic greu mentre que la dona que anava de copilot va poder eixir pel seu propi peu. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Ferit un motorista després d’eixir-se’n de la via a la CV-235 a l’altura de Viver

 

Un accident es va produir ahir en la CV-235 a l’altura de Viver, a l’Alt Palància. Un motorista de 38 anys es va eixir de la via, accidentant-se i caient estrepitosament sobre l’asfalt. El sinistre va ocórrer este passat diumenge a les 13.10 hores, en el tram que uneix les localitats de Viver i Teresa, quan, per causes que es desconeixen, un motorista va eixir-se’n de la via i va caure estrepitosament, després que davant seu hi haguera una col·lisió per raspat entre dos motoristes, un que circulava cap a Viver i l’altre cap a Teresa. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Trànsit de Castelló l’aparatós accident va mobilitzar fins allí una unitat d’Atenció Continuada (PAC) d’Urgències i una unitat del Suport Vital Bàsic, que va assistir el motorista per una fractura i a continuació el va traslladar a l’hospital de Sagunt, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències. 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.