Tres ferits en bolcar un cotxe a l’AP-7, a l’altura de Borriana

 

Ahir a la nit es va produir un accident a l’AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l’autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l’altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. El cotxe de la marca Lexus circulava en direcció a la capital de la Plana i va patir una eixida de la via, bolcant en el marge dret de la calçada. Els tres ocupants van resultar ferits i dos d’ells van haver de ser excarcerats pels bombers de la Diputació en un operatiu en el que va actuar també la Guàrdia Civil. Els dos atrapats van ser el conductor del vehicle i l’ocupant del seient de darrere.

Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. El conductor i l’ocupant de darrere tenien un pronòstic greu mentre que la dona que anava de copilot va poder eixir pel seu propi peu. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Ferit un motorista després d’eixir-se’n de la via a la CV-235 a l’altura de Viver

 

Un accident es va produir ahir en la CV-235 a l’altura de Viver, a l’Alt Palància. Un motorista de 38 anys es va eixir de la via, accidentant-se i caient estrepitosament sobre l’asfalt. El sinistre va ocórrer este passat diumenge a les 13.10 hores, en el tram que uneix les localitats de Viver i Teresa, quan, per causes que es desconeixen, un motorista va eixir-se’n de la via i va caure estrepitosament, després que davant seu hi haguera una col·lisió per raspat entre dos motoristes, un que circulava cap a Viver i l’altre cap a Teresa. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Trànsit de Castelló l’aparatós accident va mobilitzar fins allí una unitat d’Atenció Continuada (PAC) d’Urgències i una unitat del Suport Vital Bàsic, que va assistir el motorista per una fractura i a continuació el va traslladar a l’hospital de Sagunt, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències. 

Últimes notícies

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.

El València Basket repta el domini del Reial Madrid en les semifinals ACB de l’Eurolliga

El València Basket debutarà en una Final a Quatre mesurant-se al Reial Madrid, que ha guanyat totes les semifinals ACB disputades en l'Eurolliga i aspira a mantindre la seua hegemonia.

Alacant serà seu en 2027 del gran congrés internacional de turisme de golf

Alacant acogera en 2027 la Convencion Europea Anual de la IAGTO, una cita clau del turisme de golf que reunira a uns 1.000 delegats i reforçara el lideratge de la Comunitat Valenciana.

Hugo Duro es cola en el top 25 de golejadors del València en Lliga

Hugo Duro aconseguix els 42 gols en Lliga amb el València, entra en el top 25 històric del club i es manté com a màxim golejador espanyol de les tres últimes temporades.

Un Llevant de ritme Champions frega la salvació en LaLiga

El Llevant arriba a l'última jornada amb 42 punts i només necessita un empat per a assegurar la permanència després d'una remuntada en 2026 amb números de Lliga de Campions.

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.