Tres ferits, entre ells una xiqueta, a un accident múltiple a la v-31

Una dona de 38 anys, un home de 35 i una xiqueta de sis van resultar ferits este passat divendres en un accident en cadena entre cinc cotxes en la carretera V-31, a l'altura de Silla, Horta Oest. Els tres es troben amb pronòstic reservat, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) a Europa Press. 

El sinistre es va produir sobre les 16 hores de la passada jornada, dins del terme municipal de Silla, i en ell es van veure implicats cinc turismes. Tres dels ocupants van rebre assistència mèdica per les lesions que van sofrir a conseqüència de l'accident múltiple. 

  

Tant la menor com la dona i l'home van ser atesos i traslladats a centres hospitalaris per les ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i el Suport Vital Bàsic (SVB). Els tres afectats es troben amb pronòstic reservat. 

  

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.