28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Una distracción del piloto, posible causa de la caída de Luis Salom

 

La causa de la caída de Luis Salom, ocasionada el pasado 5 de junio, habría sido una distracción del piloto, según El Periódico. El diario explica que un informe técnico elaborado por la Federación Internacional d Motociclismo (FIM) no se produjo ningún error mecánico ni el conductor perdió el control debido a un bache que existe en la entrada de la curva 12, como se había sospechado en un primer momento. Salom esquivó este hoyo y parece que la causa habría sido una distracción al entrar demasiado rápido a la penúltima curva o por precipitarse en la maniobra previa a este tramo del circuito.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

El estudio también revela que Salom tuvo mala suerte y que si la caída hubiera sido diferente, probablemente habría sobrevivido. La moto tuvo una trayectoria similar a la del piloto y se desplazó en paralelo a él hasta que chocó con las protecciones de la pista e impactó con el cuerpo de Salom, hecho que le provocó graves heridas que le causaron la muerte.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.