Xàtiva evita que li tallen l’aigua o la llum a 17 famílies de la ciutat

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet front al pagament de 14.530 euros en factures impagades d'aigua i llum d'usuaris dels serveis socials municipals. D'aquesta manera, segons dades facilitades pel departament de Benestar Social, 17 famílies de la ciutat s'han vist lliures de l'amenaça del tall en el subministrament de serveis bàsics, com l'electricitat o l'aigua potable.

 

 

D'aquesta quantitat deguda, 13.072'80 euros corresponien a rebuts d'aigua emesos pel servei de gestió tributària de la Diputació de València, mentre que 1.457'20 euros provenien de factures de la llum sense satisfer. Hi havien rebuts impagats des del 2013 fins al 2017. El programa d'ajuda contra l'empobriment energètic que gestiona Benestar Social tracta de pal·liar les conseqüències de la situació crítica i d'emergència social d'alguns ciutadans que tenen una dificultat extrema per a poder atendre les necessitats bàsiques del dia a dia, degut a la mancança d'ingressos habituals.

 

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.