Xàtiva evita que li tallen l’aigua o la llum a 17 famílies de la ciutat

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet front al pagament de 14.530 euros en factures impagades d'aigua i llum d'usuaris dels serveis socials municipals. D'aquesta manera, segons dades facilitades pel departament de Benestar Social, 17 famílies de la ciutat s'han vist lliures de l'amenaça del tall en el subministrament de serveis bàsics, com l'electricitat o l'aigua potable.

 

 

D'aquesta quantitat deguda, 13.072'80 euros corresponien a rebuts d'aigua emesos pel servei de gestió tributària de la Diputació de València, mentre que 1.457'20 euros provenien de factures de la llum sense satisfer. Hi havien rebuts impagats des del 2013 fins al 2017. El programa d'ajuda contra l'empobriment energètic que gestiona Benestar Social tracta de pal·liar les conseqüències de la situació crítica i d'emergència social d'alguns ciutadans que tenen una dificultat extrema per a poder atendre les necessitats bàsiques del dia a dia, degut a la mancança d'ingressos habituals.

 

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.