Xàtiva evita que li tallen l’aigua o la llum a 17 famílies de la ciutat

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet front al pagament de 14.530 euros en factures impagades d'aigua i llum d'usuaris dels serveis socials municipals. D'aquesta manera, segons dades facilitades pel departament de Benestar Social, 17 famílies de la ciutat s'han vist lliures de l'amenaça del tall en el subministrament de serveis bàsics, com l'electricitat o l'aigua potable.

 

 

D'aquesta quantitat deguda, 13.072'80 euros corresponien a rebuts d'aigua emesos pel servei de gestió tributària de la Diputació de València, mentre que 1.457'20 euros provenien de factures de la llum sense satisfer. Hi havien rebuts impagats des del 2013 fins al 2017. El programa d'ajuda contra l'empobriment energètic que gestiona Benestar Social tracta de pal·liar les conseqüències de la situació crítica i d'emergència social d'alguns ciutadans que tenen una dificultat extrema per a poder atendre les necessitats bàsiques del dia a dia, degut a la mancança d'ingressos habituals.

 

Últimes notícies

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.