Un xic detingut per cremar un cotxe i 12 contenidors en Sueca

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home com a presumpte autor de 12 incendis en contenidors i un en un cotxe, ocorreguts entre els mesos de gener i febrer d’enguany en la zona del Perelló.

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en col·laboració amb Policia Local i Bombers d’esta localitat, ha conseguit esclarir eixos fets que havien generat gran alarma social entre la població a causa del foc ocasionat en els cotxes. Per tot això, els agents de la Guàrdia Civil han detingut a este home de 65 anys per la seua presumpta implicació en els delictes d’incendi, danys en vehicle i danys en immobles.

 

En el moment de la detenció esta persona tenia en el seu poder diferents efectes els que són indiciaris de la seua presumpta participació en els fets. Els incendis eren originats calant foc als contenidors que es trobaven en la via pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 de Sueca. 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.