Un xic detingut per cremar un cotxe i 12 contenidors en Sueca

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home com a presumpte autor de 12 incendis en contenidors i un en un cotxe, ocorreguts entre els mesos de gener i febrer d’enguany en la zona del Perelló.

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en col·laboració amb Policia Local i Bombers d’esta localitat, ha conseguit esclarir eixos fets que havien generat gran alarma social entre la població a causa del foc ocasionat en els cotxes. Per tot això, els agents de la Guàrdia Civil han detingut a este home de 65 anys per la seua presumpta implicació en els delictes d’incendi, danys en vehicle i danys en immobles.

 

En el moment de la detenció esta persona tenia en el seu poder diferents efectes els que són indiciaris de la seua presumpta participació en els fets. Els incendis eren originats calant foc als contenidors que es trobaven en la via pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 de Sueca. 

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.