Un xic detingut per cremar un cotxe i 12 contenidors en Sueca

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home com a presumpte autor de 12 incendis en contenidors i un en un cotxe, ocorreguts entre els mesos de gener i febrer d’enguany en la zona del Perelló.

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en col·laboració amb Policia Local i Bombers d’esta localitat, ha conseguit esclarir eixos fets que havien generat gran alarma social entre la població a causa del foc ocasionat en els cotxes. Per tot això, els agents de la Guàrdia Civil han detingut a este home de 65 anys per la seua presumpta implicació en els delictes d’incendi, danys en vehicle i danys en immobles.

 

En el moment de la detenció esta persona tenia en el seu poder diferents efectes els que són indiciaris de la seua presumpta participació en els fets. Els incendis eren originats calant foc als contenidors que es trobaven en la via pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 de Sueca. 

Últimes notícies

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.