11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Un xic detingut per cremar un cotxe i 12 contenidors en Sueca

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home com a presumpte autor de 12 incendis en contenidors i un en un cotxe, ocorreguts entre els mesos de gener i febrer d’enguany en la zona del Perelló.

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en col·laboració amb Policia Local i Bombers d’esta localitat, ha conseguit esclarir eixos fets que havien generat gran alarma social entre la població a causa del foc ocasionat en els cotxes. Per tot això, els agents de la Guàrdia Civil han detingut a este home de 65 anys per la seua presumpta implicació en els delictes d’incendi, danys en vehicle i danys en immobles.

 

En el moment de la detenció esta persona tenia en el seu poder diferents efectes els que són indiciaris de la seua presumpta participació en els fets. Els incendis eren originats calant foc als contenidors que es trobaven en la via pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 de Sueca. 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.