13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un xic detingut per cremar un cotxe i 12 contenidors en Sueca

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en la comarca de la Ribera (València), ha detingut a un home com a presumpte autor de 12 incendis en contenidors i un en un cotxe, ocorreguts entre els mesos de gener i febrer d’enguany en la zona del Perelló.

 

La Guàrdia Civil de Sueca, en col·laboració amb Policia Local i Bombers d’esta localitat, ha conseguit esclarir eixos fets que havien generat gran alarma social entre la població a causa del foc ocasionat en els cotxes. Per tot això, els agents de la Guàrdia Civil han detingut a este home de 65 anys per la seua presumpta implicació en els delictes d’incendi, danys en vehicle i danys en immobles.

 

En el moment de la detenció esta persona tenia en el seu poder diferents efectes els que són indiciaris de la seua presumpta participació en els fets. Els incendis eren originats calant foc als contenidors que es trobaven en la via pública. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 6 de Sueca. 

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.