Un xic detingut per fer-se passar per repartidor a domicili per a traficar amb drogues en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 33 anys acusat de traficar amb droga usant un patinet elèctric i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment a domicili per a fer-se passar per un repartidor i poder transportar la substància, segons ha informat la Policia.

 

La investigació ha sigut duta a terme pels agents del Grup I d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord, els qui van observar com un xic, que es desplaçava en patinet, es va acostar a un altre jove que estava en la vorera i li va entregar alguna cosa a la mà fent un intercanvi amb diners.

 

Per això, els efectius van seguir a este persona fins a una casa i van poder comprovar com a la poca estona tornava a eixir de la casa, de nou amb el patinet elèctric i esta volta amb una motxilla de repartiment de menjar a domicili per a recórrer un xicotet trajecte i fer presumptament un intercanvi de droga per diners.

 

Els agents van trobar diferents drogues en la casa

Va ser en eixe moment quan es va disposar un dispositiu policial especial per a conseguir la detenció del presumpte autor dels fets. Després de l’arrest es va fer un registre en la casa anterior, en el que es va intervindre quasi 30 grams de cocaïna, una xicoteta quantitat de MDMA (conegut com a cristall) disposada en dosi per a la seua venda, altres tantes dosis de marihuana, i una pistola simulada.

 

També van localitzar uns 200 euros en efectiu, una llibreta amb anotacions, un equip de comunicació, 17 tauletes de les que s’està investigant la seua procedència i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment de menjar a domicili. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.