Un xic detingut per fer-se passar per repartidor a domicili per a traficar amb drogues en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 33 anys acusat de traficar amb droga usant un patinet elèctric i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment a domicili per a fer-se passar per un repartidor i poder transportar la substància, segons ha informat la Policia.

 

La investigació ha sigut duta a terme pels agents del Grup I d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord, els qui van observar com un xic, que es desplaçava en patinet, es va acostar a un altre jove que estava en la vorera i li va entregar alguna cosa a la mà fent un intercanvi amb diners.

 

Per això, els efectius van seguir a este persona fins a una casa i van poder comprovar com a la poca estona tornava a eixir de la casa, de nou amb el patinet elèctric i esta volta amb una motxilla de repartiment de menjar a domicili per a recórrer un xicotet trajecte i fer presumptament un intercanvi de droga per diners.

 

Els agents van trobar diferents drogues en la casa

Va ser en eixe moment quan es va disposar un dispositiu policial especial per a conseguir la detenció del presumpte autor dels fets. Després de l’arrest es va fer un registre en la casa anterior, en el que es va intervindre quasi 30 grams de cocaïna, una xicoteta quantitat de MDMA (conegut com a cristall) disposada en dosi per a la seua venda, altres tantes dosis de marihuana, i una pistola simulada.

 

També van localitzar uns 200 euros en efectiu, una llibreta amb anotacions, un equip de comunicació, 17 tauletes de les que s’està investigant la seua procedència i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment de menjar a domicili. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.