Un xic detingut per fer-se passar per repartidor a domicili per a traficar amb drogues en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 33 anys acusat de traficar amb droga usant un patinet elèctric i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment a domicili per a fer-se passar per un repartidor i poder transportar la substància, segons ha informat la Policia.

 

La investigació ha sigut duta a terme pels agents del Grup I d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord, els qui van observar com un xic, que es desplaçava en patinet, es va acostar a un altre jove que estava en la vorera i li va entregar alguna cosa a la mà fent un intercanvi amb diners.

 

Per això, els efectius van seguir a este persona fins a una casa i van poder comprovar com a la poca estona tornava a eixir de la casa, de nou amb el patinet elèctric i esta volta amb una motxilla de repartiment de menjar a domicili per a recórrer un xicotet trajecte i fer presumptament un intercanvi de droga per diners.

 

Els agents van trobar diferents drogues en la casa

Va ser en eixe moment quan es va disposar un dispositiu policial especial per a conseguir la detenció del presumpte autor dels fets. Després de l’arrest es va fer un registre en la casa anterior, en el que es va intervindre quasi 30 grams de cocaïna, una xicoteta quantitat de MDMA (conegut com a cristall) disposada en dosi per a la seua venda, altres tantes dosis de marihuana, i una pistola simulada.

 

També van localitzar uns 200 euros en efectiu, una llibreta amb anotacions, un equip de comunicació, 17 tauletes de les que s’està investigant la seua procedència i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment de menjar a domicili. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.