27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Un xic detingut per fer-se passar per repartidor a domicili per a traficar amb drogues en Alacant

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 33 anys acusat de traficar amb droga usant un patinet elèctric i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment a domicili per a fer-se passar per un repartidor i poder transportar la substància, segons ha informat la Policia.

 

La investigació ha sigut duta a terme pels agents del Grup I d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord, els qui van observar com un xic, que es desplaçava en patinet, es va acostar a un altre jove que estava en la vorera i li va entregar alguna cosa a la mà fent un intercanvi amb diners.

 

Per això, els efectius van seguir a este persona fins a una casa i van poder comprovar com a la poca estona tornava a eixir de la casa, de nou amb el patinet elèctric i esta volta amb una motxilla de repartiment de menjar a domicili per a recórrer un xicotet trajecte i fer presumptament un intercanvi de droga per diners.

 

Els agents van trobar diferents drogues en la casa

Va ser en eixe moment quan es va disposar un dispositiu policial especial per a conseguir la detenció del presumpte autor dels fets. Després de l’arrest es va fer un registre en la casa anterior, en el que es va intervindre quasi 30 grams de cocaïna, una xicoteta quantitat de MDMA (conegut com a cristall) disposada en dosi per a la seua venda, altres tantes dosis de marihuana, i una pistola simulada.

 

També van localitzar uns 200 euros en efectiu, una llibreta amb anotacions, un equip de comunicació, 17 tauletes de les que s’està investigant la seua procedència i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment de menjar a domicili. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.