Un xic detingut per fer-se passar per repartidor a domicili per a traficar amb drogues en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a un xic de 33 anys acusat de traficar amb droga usant un patinet elèctric i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment a domicili per a fer-se passar per un repartidor i poder transportar la substància, segons ha informat la Policia.

 

La investigació ha sigut duta a terme pels agents del Grup I d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord, els qui van observar com un xic, que es desplaçava en patinet, es va acostar a un altre jove que estava en la vorera i li va entregar alguna cosa a la mà fent un intercanvi amb diners.

 

Per això, els efectius van seguir a este persona fins a una casa i van poder comprovar com a la poca estona tornava a eixir de la casa, de nou amb el patinet elèctric i esta volta amb una motxilla de repartiment de menjar a domicili per a recórrer un xicotet trajecte i fer presumptament un intercanvi de droga per diners.

 

Els agents van trobar diferents drogues en la casa

Va ser en eixe moment quan es va disposar un dispositiu policial especial per a conseguir la detenció del presumpte autor dels fets. Després de l’arrest es va fer un registre en la casa anterior, en el que es va intervindre quasi 30 grams de cocaïna, una xicoteta quantitat de MDMA (conegut com a cristall) disposada en dosi per a la seua venda, altres tantes dosis de marihuana, i una pistola simulada.

 

També van localitzar uns 200 euros en efectiu, una llibreta amb anotacions, un equip de comunicació, 17 tauletes de les que s’està investigant la seua procedència i una motxilla d’una coneguda empresa de repartiment de menjar a domicili. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.