Una xica detinguda per saltar-se la prohibició d’arrimar-se a caixers automàtics en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica, d’entre 21 i 35 anys, com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar. La detenció s’ha produït després de trobar-se la sospitosa en una zona pròxima dos caixers automàtics, a pesar de tindre en vigor una prohibició, decretada per un jutjat de València, d’aproximar-se a menys de set metres d’ells o de qualsevol entitat bancària de la ciutat.

 

Esta detenció s’ha dut a terme en el marc d’un dispositiu policial per a previndre la comissió de furts en el centre de la ciutat. Dos agents de paisà han trobat a la xica prop d’un caixer automàtic, en el carrer de Don Joan d’Àustria, aproximant-se posteriorment a un altre en el carrer de Pasqual i Genís.

 

Els policies han seguit a la sospitosa, comprovant que esta entrava en comerços de la zona i mantenia una actitud vigilant sobre els clients, observant les pertinences d’ells. Un empleat d’una de les tendes ha reconegut a la xica com la presumpta autora de diferents furts comesos dies arrere en eixe mateix comerç, pel que ha avisat a la Sala 091. En eixe moment, la xica s’ha donat compte que estava sent vigilada pels agents de paisà.

 

Per tot això, els policies l’han identificat i han comprovat que tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de set metres de qualsevol caixer o entitat bancària de la ciutat, decretada per un Jutjat de València, pel que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar, en haver-se aproximat a dos caixers automàtics. L’arrestada, amb més de 20 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.