Una xica detinguda per saltar-se la prohibició d’arrimar-se a caixers automàtics en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica, d’entre 21 i 35 anys, com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar. La detenció s’ha produït després de trobar-se la sospitosa en una zona pròxima dos caixers automàtics, a pesar de tindre en vigor una prohibició, decretada per un jutjat de València, d’aproximar-se a menys de set metres d’ells o de qualsevol entitat bancària de la ciutat.

 

Esta detenció s’ha dut a terme en el marc d’un dispositiu policial per a previndre la comissió de furts en el centre de la ciutat. Dos agents de paisà han trobat a la xica prop d’un caixer automàtic, en el carrer de Don Joan d’Àustria, aproximant-se posteriorment a un altre en el carrer de Pasqual i Genís.

 

Els policies han seguit a la sospitosa, comprovant que esta entrava en comerços de la zona i mantenia una actitud vigilant sobre els clients, observant les pertinences d’ells. Un empleat d’una de les tendes ha reconegut a la xica com la presumpta autora de diferents furts comesos dies arrere en eixe mateix comerç, pel que ha avisat a la Sala 091. En eixe moment, la xica s’ha donat compte que estava sent vigilada pels agents de paisà.

 

Per tot això, els policies l’han identificat i han comprovat que tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de set metres de qualsevol caixer o entitat bancària de la ciutat, decretada per un Jutjat de València, pel que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar, en haver-se aproximat a dos caixers automàtics. L’arrestada, amb més de 20 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU