Una xica detinguda per saltar-se la prohibició d’arrimar-se a caixers automàtics en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica, d’entre 21 i 35 anys, com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar. La detenció s’ha produït després de trobar-se la sospitosa en una zona pròxima dos caixers automàtics, a pesar de tindre en vigor una prohibició, decretada per un jutjat de València, d’aproximar-se a menys de set metres d’ells o de qualsevol entitat bancària de la ciutat.

 

Esta detenció s’ha dut a terme en el marc d’un dispositiu policial per a previndre la comissió de furts en el centre de la ciutat. Dos agents de paisà han trobat a la xica prop d’un caixer automàtic, en el carrer de Don Joan d’Àustria, aproximant-se posteriorment a un altre en el carrer de Pasqual i Genís.

 

Els policies han seguit a la sospitosa, comprovant que esta entrava en comerços de la zona i mantenia una actitud vigilant sobre els clients, observant les pertinences d’ells. Un empleat d’una de les tendes ha reconegut a la xica com la presumpta autora de diferents furts comesos dies arrere en eixe mateix comerç, pel que ha avisat a la Sala 091. En eixe moment, la xica s’ha donat compte que estava sent vigilada pels agents de paisà.

 

Per tot això, els policies l’han identificat i han comprovat que tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de set metres de qualsevol caixer o entitat bancària de la ciutat, decretada per un Jutjat de València, pel que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar, en haver-se aproximat a dos caixers automàtics. L’arrestada, amb més de 20 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.