Una xica detinguda per saltar-se la prohibició d’arrimar-se a caixers automàtics en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica, d’entre 21 i 35 anys, com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar. La detenció s’ha produït després de trobar-se la sospitosa en una zona pròxima dos caixers automàtics, a pesar de tindre en vigor una prohibició, decretada per un jutjat de València, d’aproximar-se a menys de set metres d’ells o de qualsevol entitat bancària de la ciutat.

 

Esta detenció s’ha dut a terme en el marc d’un dispositiu policial per a previndre la comissió de furts en el centre de la ciutat. Dos agents de paisà han trobat a la xica prop d’un caixer automàtic, en el carrer de Don Joan d’Àustria, aproximant-se posteriorment a un altre en el carrer de Pasqual i Genís.

 

Els policies han seguit a la sospitosa, comprovant que esta entrava en comerços de la zona i mantenia una actitud vigilant sobre els clients, observant les pertinences d’ells. Un empleat d’una de les tendes ha reconegut a la xica com la presumpta autora de diferents furts comesos dies arrere en eixe mateix comerç, pel que ha avisat a la Sala 091. En eixe moment, la xica s’ha donat compte que estava sent vigilada pels agents de paisà.

 

Per tot això, els policies l’han identificat i han comprovat que tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de set metres de qualsevol caixer o entitat bancària de la ciutat, decretada per un Jutjat de València, pel que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar, en haver-se aproximat a dos caixers automàtics. L’arrestada, amb més de 20 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU