Una xica detinguda per saltar-se la prohibició d’arrimar-se a caixers automàtics en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica, d’entre 21 i 35 anys, com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar. La detenció s’ha produït després de trobar-se la sospitosa en una zona pròxima dos caixers automàtics, a pesar de tindre en vigor una prohibició, decretada per un jutjat de València, d’aproximar-se a menys de set metres d’ells o de qualsevol entitat bancària de la ciutat.

 

Esta detenció s’ha dut a terme en el marc d’un dispositiu policial per a previndre la comissió de furts en el centre de la ciutat. Dos agents de paisà han trobat a la xica prop d’un caixer automàtic, en el carrer de Don Joan d’Àustria, aproximant-se posteriorment a un altre en el carrer de Pasqual i Genís.

Anuncios

 

Els policies han seguit a la sospitosa, comprovant que esta entrava en comerços de la zona i mantenia una actitud vigilant sobre els clients, observant les pertinences d’ells. Un empleat d’una de les tendes ha reconegut a la xica com la presumpta autora de diferents furts comesos dies arrere en eixe mateix comerç, pel que ha avisat a la Sala 091. En eixe moment, la xica s’ha donat compte que estava sent vigilada pels agents de paisà.

 

Per tot això, els policies l’han identificat i han comprovat que tenia en vigor una prohibició d’aproximar-se a menys de set metres de qualsevol caixer o entitat bancària de la ciutat, decretada per un Jutjat de València, pel que ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte de trencament de mesura cautelar, en haver-se aproximat a dos caixers automàtics. L’arrestada, amb més de 20 antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.