10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Un xiquet de 14 anys detingut per fer-se passar per professors i demanar fotos sexuals a alumnes per internet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. El menor va crear dos comptes d’una xarxa social en les que es feia passar per professors del seu centre educatiu per a demanar imàtgens de contingut sexual.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a dos professors d’un centre educatiu els havien suplantat els seus comptes d’una coneguda xarxa social, i havien contactat en el seu nom amb altres professors i una alumna del mateix centre, per a sol·licitar-los fotos i vídeos de contingut sexual.

 

Pel que pareix, una persona usant la identitat d’un professor, va contactar amb una de les alumnes del centre i li va sol·licitar fotos de contingut sexual a canvi de qualificar amb bona nota una assignatura. Alertada per la cap d’estudis de què no es tractava del seu professor, va establir una videoconferència amb el presumpte autor dels fets amb l’objectiu de poder identificar-lo.

 

Gràcies a les perquisicions fetes pels policies, van identificar a l’autor dels fets, un xiquet de 14 anys que havia creat dos comptes molt pareguts als reals dels professors. El menor va ser detingut com a presumpte autor de dos delictes d’usurpació d’identitat i entregat a sa mare després de donar compte a la Fiscalia de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.