13.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Un xiquet de 14 anys detingut per fer-se passar per professors i demanar fotos sexuals a alumnes per internet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. El menor va crear dos comptes d’una xarxa social en les que es feia passar per professors del seu centre educatiu per a demanar imàtgens de contingut sexual.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a dos professors d’un centre educatiu els havien suplantat els seus comptes d’una coneguda xarxa social, i havien contactat en el seu nom amb altres professors i una alumna del mateix centre, per a sol·licitar-los fotos i vídeos de contingut sexual.

 

Pel que pareix, una persona usant la identitat d’un professor, va contactar amb una de les alumnes del centre i li va sol·licitar fotos de contingut sexual a canvi de qualificar amb bona nota una assignatura. Alertada per la cap d’estudis de què no es tractava del seu professor, va establir una videoconferència amb el presumpte autor dels fets amb l’objectiu de poder identificar-lo.

 

Gràcies a les perquisicions fetes pels policies, van identificar a l’autor dels fets, un xiquet de 14 anys que havia creat dos comptes molt pareguts als reals dels professors. El menor va ser detingut com a presumpte autor de dos delictes d’usurpació d’identitat i entregat a sa mare després de donar compte a la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.

L’alcalde d’Almussafes presentarà proves davant el PSOE i sosté que les denúncies d’assetjament són falses

Toni González ha assegurat que aportarà testimonis i actes notarials per a rebatre les acusacions d'assetjament sexual i laboral. Diu que el CADE no té proves en contra seua més enllà del testimoniatge de la denunciant.