Un xiquet de 14 anys detingut per fer-se passar per professors i demanar fotos sexuals a alumnes per internet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. El menor va crear dos comptes d’una xarxa social en les que es feia passar per professors del seu centre educatiu per a demanar imàtgens de contingut sexual.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a dos professors d’un centre educatiu els havien suplantat els seus comptes d’una coneguda xarxa social, i havien contactat en el seu nom amb altres professors i una alumna del mateix centre, per a sol·licitar-los fotos i vídeos de contingut sexual.

 

Pel que pareix, una persona usant la identitat d’un professor, va contactar amb una de les alumnes del centre i li va sol·licitar fotos de contingut sexual a canvi de qualificar amb bona nota una assignatura. Alertada per la cap d’estudis de què no es tractava del seu professor, va establir una videoconferència amb el presumpte autor dels fets amb l’objectiu de poder identificar-lo.

 

Gràcies a les perquisicions fetes pels policies, van identificar a l’autor dels fets, un xiquet de 14 anys que havia creat dos comptes molt pareguts als reals dels professors. El menor va ser detingut com a presumpte autor de dos delictes d’usurpació d’identitat i entregat a sa mare després de donar compte a la Fiscalia de Menors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla