13 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Un xiquet de 14 anys detingut per fer-se passar per professors i demanar fotos sexuals a alumnes per internet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. El menor va crear dos comptes d’una xarxa social en les que es feia passar per professors del seu centre educatiu per a demanar imàtgens de contingut sexual.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a dos professors d’un centre educatiu els havien suplantat els seus comptes d’una coneguda xarxa social, i havien contactat en el seu nom amb altres professors i una alumna del mateix centre, per a sol·licitar-los fotos i vídeos de contingut sexual.

 

Pel que pareix, una persona usant la identitat d’un professor, va contactar amb una de les alumnes del centre i li va sol·licitar fotos de contingut sexual a canvi de qualificar amb bona nota una assignatura. Alertada per la cap d’estudis de què no es tractava del seu professor, va establir una videoconferència amb el presumpte autor dels fets amb l’objectiu de poder identificar-lo.

 

Gràcies a les perquisicions fetes pels policies, van identificar a l’autor dels fets, un xiquet de 14 anys que havia creat dos comptes molt pareguts als reals dels professors. El menor va ser detingut com a presumpte autor de dos delictes d’usurpació d’identitat i entregat a sa mare després de donar compte a la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.