Un xiquet de 14 anys detingut per fer-se passar per professors i demanar fotos sexuals a alumnes per internet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un xiquet de 14 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. El menor va crear dos comptes d’una xarxa social en les que es feia passar per professors del seu centre educatiu per a demanar imàtgens de contingut sexual.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a dos professors d’un centre educatiu els havien suplantat els seus comptes d’una coneguda xarxa social, i havien contactat en el seu nom amb altres professors i una alumna del mateix centre, per a sol·licitar-los fotos i vídeos de contingut sexual.

 

Pel que pareix, una persona usant la identitat d’un professor, va contactar amb una de les alumnes del centre i li va sol·licitar fotos de contingut sexual a canvi de qualificar amb bona nota una assignatura. Alertada per la cap d’estudis de què no es tractava del seu professor, va establir una videoconferència amb el presumpte autor dels fets amb l’objectiu de poder identificar-lo.

 

Gràcies a les perquisicions fetes pels policies, van identificar a l’autor dels fets, un xiquet de 14 anys que havia creat dos comptes molt pareguts als reals dels professors. El menor va ser detingut com a presumpte autor de dos delictes d’usurpació d’identitat i entregat a sa mare després de donar compte a la Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.