Un xiquet es precipita des d’un balcó a Canàries

Un menor ha resultat ferit este dissabte 4 de setembre després de caure des d’un balcó a Tenerife. Els fets han tingut lloc al carrer Arenals, a Arona, entorn de les 18.00 hores, moment en el qual el Centre Coordinador d’Emergències i Seguretat (CECOES) 1-1-2 del Govern de Canàries rebia una alerta en la qual s’informava que un nen havia caigut des d’un balcó cap a la zona de les piscines en un complex hoteler i estava ferit.

El personal del Servei d’Urgències Canari desplaçat fins al lloc va valorar al menor de 10 anys, que en el moment inicial de l’assistència presentava un traumatisme cranial de caràcter moderat, per la qual cosa va ser traslladat en una ambulància de suport vital bàsic a Hospitén Sud.

La Policia Local va instruir les diligències corresponents.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.