Gonzalo Miró i Boris Izaguirre se sumen a les crítiques contra Rivera

Albert Rivera ja té clar el seu futur

Albert Rivera | GTRES

 

Albert Rivera està tenint un any molt mogut. Després que es confirmara la seua relació amb la cantant Malú, la derrota que va patir en les passades eleccions i la seua posterior dimissió ha fet que siga el centre de moltes portades i la seua cara apareix constantment en els mitjans de comunicació. Ara, Boris Izaguirre i l’ex de la seua actual parella han carregat contra ell, convençuts que l’expolític «només buscava fer-se famós».

 

La relació del polític i la cantant va sorprendre a molta gent, que mai havien sospitat que tingueren llaços en comú. Entre totes les reaccions, es va buscar aquelles de les persones pròximes a la parella. El pare de Malú ja va afirmar que es trobava feliç amb la nova relació que s’havia instaurat en la família i que tenia especial afecte a Rivera. Per la seua banda, l’exparella del líder de Ciutadans també va comentar la seua dimissió i com ha viscut la seua ruptura. Ara és el torn de l’altra part d’esta famosa parella: l’ex de Malú ha parlat sobre ella i el seu nóvio en el programa ‘Liarla Pardo’ de la Sexta.

 

Dures crítiques a la campanya de Rivera

Gonzalo Miró és col·laborador del programa ‘Liarla Pardo’, que presenta la periodista Cristina Pardo en laSexta. Diumenge comptava amb un convidat especial: Boris Izaguirre. Si bé van parlar d’altres temes, l’ex de la cantant no va tardar en mencionar la parella. Més concretament, el polític de C’s: «El vídeo d’Albert Rivera, el gos ‘Luchas’ i la llet». Izaguirre va sumar-se ràpidament a la conversa: «Al gos crec que l’han pentinat com una planxa del monyo que utilitzen les reines. S’ha pentinat com que està a punt de cantar» bromejava. Això va fer riure al públic i a Miró, que no va voler parar-ho allà: «Ha agarrat una planxa que estiguera a mà?». L’escriptor veneçolà rematava la broma: «Ha agarrat la planxa que tenia a Malú-mà».

 

L'ex de Malú, Gonzalo Miró

Gonzalo Miró, ex de Malú, en el programa ‘Liarla Parda’ | laSexta

 

Cristina Pardo va voler indagar més al tema del polític: «Creus que a Albert Rivera li va passar factura la seua vida personal?» preguntava a Izaguirre. Ell no ho dubtava: «El que va passar factura va ser que no podies saber el que volia representar. El partit era tan canviant que no sabies en quin costat de la porta s’anava a col·locar. Tampoc el va ajudar que es va despedir d’aquella manera tan emocional…», comenta el veneçolà, reafirmant que no és un gran seguidor del partit taronja.

 

Miró, per la seua banda, se’n reia dels termes utilitzats: «Bé, despedir-se és una manera molt positiva de vore-ho», se’n riu. Tot i la dimissió, Izaguirre no creu que hàgem vist l’últim de Rivera en la vida política: «Jo crec que no s’ha despedit i que en qualsevol moment tornarà a aparéixer. Com les grans cantants, que passen cinc anys fent gires de despedida. Crec que passarà el mateix» compara l’escriptor.

 

«No volia ser president, sinó famós»

La presentadora no va dubtar a derivar la conversa allà a on més suc podria traure: «Estàs parlant molt de cantants», li comentava a Izaguirre. Gonzalo Miró va ser l’encarregat de respondre: «Bé, és que Boris i jo és un tema que tenim ben gastat. Era un tema tabú fins que ha vingut ell». L’entrevistat decidia en aquell moment fer saltar la bomba que tot el món esperava: «Ho parlem moltes voltes. Sobretot ell, que va ser nóvio de Malú».

 

Va ser Boris qui va llançar la primera pedra sobre el líder de Ciutadans, parlant sobre l’exclusiva de l’inici de la relació de la parella: «Quan vaig vore aquella portada de l’‘Hola’, dedicada més a ella que a ell, vaig pensar, i continue pensant, que ell en realitat el que volia no era ser president del Govern, sinó ser famós» explicava el veneçolà.

 

«Hi ha gent que té este desig. I va muntar tot això per a conseguir aquella portada a l’ ‘Hola’» conclou sobre la relació. L’ex de Malú no dubta a comentar, també, la jugada: «L’excés d’ambició a voltes passa factura». Una cosa és ben segura: si l’objectiu d’Albert Rivera era fer-se famós i acaparar les càmeres, es pot assegurar que ho ha aconseguit amb èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.