14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Tancada al trànsit l’avinguda de Soto Ameno en enfonsar-se la calçada pel trencament en un col·lector

ALACANT, 30 (EUROPA PRESS)

Els departaments de Mobilitat Urbana i Policia Local de l’Ajuntament d’Alacant han procedit hui dilluns al tall de l’avinguda dels Comtes de Soto Ameno, artèria principal d’eixida de Sant Blas cap a Doctor Rico, com a conseqüència d’un enfonsament en la calçada pel trencament d’una canalització subterrània, la qual cosa ha afectat al trànsit i a les línies de l’autobús urbà 5 i 12.

Al mateix temps, s’ha habilitat l’itinerari alternatiu a través de l’avinguda d’Aguilera, Benito Pérez Galdós cap a la plaça de bous, al mateix temps que es reconduïxen els recorreguts alternatius del transport públic i les parades per a les línies 5 i 12 que resulten afectades, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Una altra alternativa per al trànsit privat és l’ús del carrer Marquès de Molins per a accedir a la ronda del castell de Sant Fernando per a arribar al barri de Sant Blas a través de les instal·lacions esportives de la muntanya Tossal.

Aigües d’Alacant treballa “des del primer moment” a donar solució a esta inicidencia amb l’objectiu de poder restablir “al més prompte possible” la normalitat del trànsit al barri de Sant Blas. També l’empresa concesionara del transport urbà amb autobús perfila els itineraris alternatius per a aquestes dues línies.

A més, la Regidoria d’Educació ha comunicat la incidència a les adreces de tots els centres educatius afectats, perquè al seu torn ho traslladen a les Ampas amb l’objectiu de “minimitzar els problemes” de trànsit i desplaçament que puga generar este tall de trànsit en les pròximes hores per a “el compliment de la normalitat” dels horaris lectius.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes