Tancada al trànsit l’avinguda de Soto Ameno en enfonsar-se la calçada pel trencament en un col·lector

ALACANT, 30 (EUROPA PRESS)

Els departaments de Mobilitat Urbana i Policia Local de l’Ajuntament d’Alacant han procedit hui dilluns al tall de l’avinguda dels Comtes de Soto Ameno, artèria principal d’eixida de Sant Blas cap a Doctor Rico, com a conseqüència d’un enfonsament en la calçada pel trencament d’una canalització subterrània, la qual cosa ha afectat al trànsit i a les línies de l’autobús urbà 5 i 12.

Al mateix temps, s’ha habilitat l’itinerari alternatiu a través de l’avinguda d’Aguilera, Benito Pérez Galdós cap a la plaça de bous, al mateix temps que es reconduïxen els recorreguts alternatius del transport públic i les parades per a les línies 5 i 12 que resulten afectades, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Una altra alternativa per al trànsit privat és l’ús del carrer Marquès de Molins per a accedir a la ronda del castell de Sant Fernando per a arribar al barri de Sant Blas a través de les instal·lacions esportives de la muntanya Tossal.

Aigües d’Alacant treballa «des del primer moment» a donar solució a esta inicidencia amb l’objectiu de poder restablir «al més prompte possible» la normalitat del trànsit al barri de Sant Blas. També l’empresa concesionara del transport urbà amb autobús perfila els itineraris alternatius per a aquestes dues línies.

A més, la Regidoria d’Educació ha comunicat la incidència a les adreces de tots els centres educatius afectats, perquè al seu torn ho traslladen a les Ampas amb l’objectiu de «minimitzar els problemes» de trànsit i desplaçament que puga generar este tall de trànsit en les pròximes hores per a «el compliment de la normalitat» dels horaris lectius.

Últimes notícies

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.