El director de l’institut, Álvaro López Jamar, assumix de moment les funcions després dels cessaments de Cerveró i Fuster
VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)
La secretària autonòmica de Cultura, Pilar Tébar, ha incidit en la «normalitat» en l’Institut Valencià de Cultura (IVC) després de la destitució dels directors adjunts de Música i Audivisuales –Joan Cerveró i María Fuster, respectivament–, al mateix temps que ha assegurat que estes àrees «s’adaptaran a la nova política» del govern valencià.
En estos termes s’ha expressat Tébar, en declaracions als mitjans, en ser preguntada pels cessaments donats a conèixer divendres passat.
La secretària autonòmica ha destacat la «normalitat» dins de l’IVC i ha apuntat que serà el director de l’organisme, Álvaro López Jamar, qui assumisca estes funcions de moment. Ha indicat que les direccions adjuntes de Música i Audiovisuals es van a adaptar a «la nova política marcada pel president» (Carlos Mazón).
«Abans estàvem en la conselleria d’un altre partit», ha recordat Tébar en referència a l’anterior etapa amb Vicente Barrera (Vox) al capdavant. «Ara som tot el Partit Popular, llavors es van a adaptar a les indicacions que venen des de la presidència», ha resolt.







