Amador Mohedano desmentix que patisca càncer

Amador Mohedano nega estar malalt

Amador Mohedano nega estar malalt | TELECINCO

 

Fa pocs dies, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva que Amador Mohedano patia càncer dels sins paranasals i que hauria de ser operat, cosa per la que l’ex de Rosa Benito es trobava afonat. Però tot i les informacions donades, Amador s’acaba de pronunciar i ha afirmat rotundament que la notícia és mentira i que ell no patix càncer.

 

D’eixa manera ho va afirmar en tocar-li un redactor del programa de ‘Sálvame’ que volia preguntar-li sobre el seu estat de salut i a qui li va contestar: «Res, res. No sé res i, a més a més, és mentira tot el que han dit. I prou». Després de la sorprenent declaració del protagonista, els col·laboradors del programa van seguir comentant sobre el tema per a aclarir què havia passat, i es va voler parlar amb la parella d’Amador, Jaqueline, que també va negar que tinguera càncer.

 

Amador Mohedano ha negat tenir càncer

Amador Mohedano ha negat tindre càncer | TELECINCO

 

Jaqueline, acusada de filtrar informació a ‘Semana’

Tot i això, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van començar a sospitar que la informació no haguera vingut precisament de la parella d’Amador, Jaqueline, i que ella l’haguera filtrat a la revista ‘Semana’, ja que els detalls proporcionats en el mitjà eren molt concrets i especificaven les voltes que anava al metge, el tractament que seguia, etc.

 

Jaqueline, afectada per tal acusació, es va voler defendre afirmant que prendrà accions judicials contra qui l’acuse d’haver venut la vida d’Amador i que qui realment s’havia inventat la informació havia sigut el director de ‘Semana’: «La revista ‘Semana’ està demandada i ha sigut una calúmnia del director per a causar sensacionalisme i vendre». Finalment, per tant, pareix que tot és mentira i que Amador Mohedano no patix cap classe de càncer.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.