Amador Mohedano desmentix que patisca càncer

Amador Mohedano nega estar malalt

Amador Mohedano nega estar malalt | TELECINCO

 

Fa pocs dies, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva que Amador Mohedano patia càncer dels sins paranasals i que hauria de ser operat, cosa per la que l’ex de Rosa Benito es trobava afonat. Però tot i les informacions donades, Amador s’acaba de pronunciar i ha afirmat rotundament que la notícia és mentira i que ell no patix càncer.

 

D’eixa manera ho va afirmar en tocar-li un redactor del programa de ‘Sálvame’ que volia preguntar-li sobre el seu estat de salut i a qui li va contestar: «Res, res. No sé res i, a més a més, és mentira tot el que han dit. I prou». Després de la sorprenent declaració del protagonista, els col·laboradors del programa van seguir comentant sobre el tema per a aclarir què havia passat, i es va voler parlar amb la parella d’Amador, Jaqueline, que també va negar que tinguera càncer.

 

Amador Mohedano ha negat tenir càncer

Amador Mohedano ha negat tindre càncer | TELECINCO

 

Jaqueline, acusada de filtrar informació a ‘Semana’

Tot i això, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van començar a sospitar que la informació no haguera vingut precisament de la parella d’Amador, Jaqueline, i que ella l’haguera filtrat a la revista ‘Semana’, ja que els detalls proporcionats en el mitjà eren molt concrets i especificaven les voltes que anava al metge, el tractament que seguia, etc.

 

Jaqueline, afectada per tal acusació, es va voler defendre afirmant que prendrà accions judicials contra qui l’acuse d’haver venut la vida d’Amador i que qui realment s’havia inventat la informació havia sigut el director de ‘Semana’: «La revista ‘Semana’ està demandada i ha sigut una calúmnia del director per a causar sensacionalisme i vendre». Finalment, per tant, pareix que tot és mentira i que Amador Mohedano no patix cap classe de càncer.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.