15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Amador Mohedano desmentix que patisca càncer

Amador Mohedano nega estar malalt

Amador Mohedano nega estar malalt | TELECINCO

 

Fa pocs dies, la revista ‘Semana’ publicava en exclusiva que Amador Mohedano patia càncer dels sins paranasals i que hauria de ser operat, cosa per la que l’ex de Rosa Benito es trobava afonat. Però tot i les informacions donades, Amador s’acaba de pronunciar i ha afirmat rotundament que la notícia és mentira i que ell no patix càncer.

 

D’eixa manera ho va afirmar en tocar-li un redactor del programa de ‘Sálvame’ que volia preguntar-li sobre el seu estat de salut i a qui li va contestar: «Res, res. No sé res i, a més a més, és mentira tot el que han dit. I prou». Després de la sorprenent declaració del protagonista, els col·laboradors del programa van seguir comentant sobre el tema per a aclarir què havia passat, i es va voler parlar amb la parella d’Amador, Jaqueline, que també va negar que tinguera càncer.

 

Amador Mohedano ha negat tenir càncer

Amador Mohedano ha negat tindre càncer | TELECINCO

 

Jaqueline, acusada de filtrar informació a ‘Semana’

Tot i això, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van començar a sospitar que la informació no haguera vingut precisament de la parella d’Amador, Jaqueline, i que ella l’haguera filtrat a la revista ‘Semana’, ja que els detalls proporcionats en el mitjà eren molt concrets i especificaven les voltes que anava al metge, el tractament que seguia, etc.

 

Jaqueline, afectada per tal acusació, es va voler defendre afirmant que prendrà accions judicials contra qui l’acuse d’haver venut la vida d’Amador i que qui realment s’havia inventat la informació havia sigut el director de ‘Semana’: «La revista ‘Semana’ està demandada i ha sigut una calúmnia del director per a causar sensacionalisme i vendre». Finalment, per tant, pareix que tot és mentira i que Amador Mohedano no patix cap classe de càncer.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.

Detingut en l’aeroport de Manises amb 102 càpsules d’heroïna en el seu organisme

La Policia Nacional ha detingut a Manises a un passatger amb 102 càpsules d'heroïna en el seu organisme, amb un pes total de 1.140 grams. L'home, de 37 anys, ha ingressat a la presó preventiva per un presumpte delicte de narcotràfic.