Vídeo: Jordi Évole patix un xicotet episodi de la seua malaltia en directe

Jordi Évole en 'El Hormiguero'

Jordi Évole patix un episodi de la seua malaltia en directe | Antena 3

 

Jordi Évole es troba d’enhorabona. El presentador està a punt d’estrenar el seu nou projecte televisiu ‘Lo de Évole’ i, com moltes estrelles d’Atresmedia, va voler explicar com serà el programa en ‘El Hormiguero’. Durant l’entrevista, ell i Pablo Motos van tindre temps d’explicar d’anècdotes com que els dos havien comés un xicotet furt.  

 

Évole va comentar que el van pillar robant una banda sonorosa en l’FNAC i que es va lliurar perquè «els vaig dir que era un treball per a la universitat». Després, Motos deia que ell havia robat una revista acompanyat d’un amic que «es deia Justícia». En eixe moment, el periodista va cridar «Justícia, justament!» i li va agarrar un gran atac de riure. En aquell moment, va provocar un sobresalt en ple directe: «A vore si et desmaies, poca broma», deia Motos mentres Jordi Évole posava el cap en la taula. «Sí, sí, m’ha donat un poc», contestava Évole, «és la cataplexia», sentenciava.  

 

 

Polèmica comuna per l’elecció dels seus entrevistats

I es que el periodista va recordar les experiències viscudes des de què va confessar que patix esta malaltia que li pot «provocar un desmai després d’un atac de riure». Confirmava que la medicació ha reduït bastant els efectes però admetia que la gent no deixa de preguntar a sos pares sobre la mateixa: «Com està el teu fill? Està bastant malament, no? El teu fill està a punt de morir-se».  

 

 

Els dos presentadors també van tindre temps de compartir com han viscut diferents polèmiques sobre algunes de les seues últimes entrevistes. Motos afirmava, referint-se a la conversa amb Abascal, que la gent creu que, «per entrevistar a algú, ja pense igual que ell». Évole, que ha entrevistat a Junqueras pel seu primer programa, deia que és impossible no empatitzar amb «algú que t’ha donat part del seu temps».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU