11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Vídeo: Jordi Évole patix un xicotet episodi de la seua malaltia en directe

Jordi Évole en 'El Hormiguero'

Jordi Évole patix un episodi de la seua malaltia en directe | Antena 3

 

Jordi Évole es troba d’enhorabona. El presentador està a punt d’estrenar el seu nou projecte televisiu ‘Lo de Évole’ i, com moltes estrelles d’Atresmedia, va voler explicar com serà el programa en ‘El Hormiguero’. Durant l’entrevista, ell i Pablo Motos van tindre temps d’explicar d’anècdotes com que els dos havien comés un xicotet furt.  

 

Évole va comentar que el van pillar robant una banda sonorosa en l’FNAC i que es va lliurar perquè «els vaig dir que era un treball per a la universitat». Després, Motos deia que ell havia robat una revista acompanyat d’un amic que «es deia Justícia». En eixe moment, el periodista va cridar «Justícia, justament!» i li va agarrar un gran atac de riure. En aquell moment, va provocar un sobresalt en ple directe: «A vore si et desmaies, poca broma», deia Motos mentres Jordi Évole posava el cap en la taula. «Sí, sí, m’ha donat un poc», contestava Évole, «és la cataplexia», sentenciava.  

 

 

Polèmica comuna per l’elecció dels seus entrevistats

I es que el periodista va recordar les experiències viscudes des de què va confessar que patix esta malaltia que li pot «provocar un desmai després d’un atac de riure». Confirmava que la medicació ha reduït bastant els efectes però admetia que la gent no deixa de preguntar a sos pares sobre la mateixa: «Com està el teu fill? Està bastant malament, no? El teu fill està a punt de morir-se».  

 

 

Els dos presentadors també van tindre temps de compartir com han viscut diferents polèmiques sobre algunes de les seues últimes entrevistes. Motos afirmava, referint-se a la conversa amb Abascal, que la gent creu que, «per entrevistar a algú, ja pense igual que ell». Évole, que ha entrevistat a Junqueras pel seu primer programa, deia que és impossible no empatitzar amb «algú que t’ha donat part del seu temps».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.