Vídeo: Jordi Évole patix un xicotet episodi de la seua malaltia en directe

Jordi Évole en 'El Hormiguero'

Jordi Évole patix un episodi de la seua malaltia en directe | Antena 3

 

Jordi Évole es troba d’enhorabona. El presentador està a punt d’estrenar el seu nou projecte televisiu ‘Lo de Évole’ i, com moltes estrelles d’Atresmedia, va voler explicar com serà el programa en ‘El Hormiguero’. Durant l’entrevista, ell i Pablo Motos van tindre temps d’explicar d’anècdotes com que els dos havien comés un xicotet furt.  

 

Évole va comentar que el van pillar robant una banda sonorosa en l’FNAC i que es va lliurar perquè «els vaig dir que era un treball per a la universitat». Després, Motos deia que ell havia robat una revista acompanyat d’un amic que «es deia Justícia». En eixe moment, el periodista va cridar «Justícia, justament!» i li va agarrar un gran atac de riure. En aquell moment, va provocar un sobresalt en ple directe: «A vore si et desmaies, poca broma», deia Motos mentres Jordi Évole posava el cap en la taula. «Sí, sí, m’ha donat un poc», contestava Évole, «és la cataplexia», sentenciava.  

 

 

Polèmica comuna per l’elecció dels seus entrevistats

I es que el periodista va recordar les experiències viscudes des de què va confessar que patix esta malaltia que li pot «provocar un desmai després d’un atac de riure». Confirmava que la medicació ha reduït bastant els efectes però admetia que la gent no deixa de preguntar a sos pares sobre la mateixa: «Com està el teu fill? Està bastant malament, no? El teu fill està a punt de morir-se».  

 

 

Els dos presentadors també van tindre temps de compartir com han viscut diferents polèmiques sobre algunes de les seues últimes entrevistes. Motos afirmava, referint-se a la conversa amb Abascal, que la gent creu que, «per entrevistar a algú, ja pense igual que ell». Évole, que ha entrevistat a Junqueras pel seu primer programa, deia que és impossible no empatitzar amb «algú que t’ha donat part del seu temps».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.