14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Vídeo: Jordi Évole patix un xicotet episodi de la seua malaltia en directe

Jordi Évole en 'El Hormiguero'

Jordi Évole patix un episodi de la seua malaltia en directe | Antena 3

 

Jordi Évole es troba d’enhorabona. El presentador està a punt d’estrenar el seu nou projecte televisiu ‘Lo de Évole’ i, com moltes estrelles d’Atresmedia, va voler explicar com serà el programa en ‘El Hormiguero’. Durant l’entrevista, ell i Pablo Motos van tindre temps d’explicar d’anècdotes com que els dos havien comés un xicotet furt.  

 

Évole va comentar que el van pillar robant una banda sonorosa en l’FNAC i que es va lliurar perquè «els vaig dir que era un treball per a la universitat». Després, Motos deia que ell havia robat una revista acompanyat d’un amic que «es deia Justícia». En eixe moment, el periodista va cridar «Justícia, justament!» i li va agarrar un gran atac de riure. En aquell moment, va provocar un sobresalt en ple directe: «A vore si et desmaies, poca broma», deia Motos mentres Jordi Évole posava el cap en la taula. «Sí, sí, m’ha donat un poc», contestava Évole, «és la cataplexia», sentenciava.  

 

 

Polèmica comuna per l’elecció dels seus entrevistats

I es que el periodista va recordar les experiències viscudes des de què va confessar que patix esta malaltia que li pot «provocar un desmai després d’un atac de riure». Confirmava que la medicació ha reduït bastant els efectes però admetia que la gent no deixa de preguntar a sos pares sobre la mateixa: «Com està el teu fill? Està bastant malament, no? El teu fill està a punt de morir-se».  

 

 

Els dos presentadors també van tindre temps de compartir com han viscut diferents polèmiques sobre algunes de les seues últimes entrevistes. Motos afirmava, referint-se a la conversa amb Abascal, que la gent creu que, «per entrevistar a algú, ja pense igual que ell». Évole, que ha entrevistat a Junqueras pel seu primer programa, deia que és impossible no empatitzar amb «algú que t’ha donat part del seu temps».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.