Vídeo: Jordi Évole patix un xicotet episodi de la seua malaltia en directe

Jordi Évole en 'El Hormiguero'

Jordi Évole patix un episodi de la seua malaltia en directe | Antena 3

 

Jordi Évole es troba d’enhorabona. El presentador està a punt d’estrenar el seu nou projecte televisiu ‘Lo de Évole’ i, com moltes estrelles d’Atresmedia, va voler explicar com serà el programa en ‘El Hormiguero’. Durant l’entrevista, ell i Pablo Motos van tindre temps d’explicar d’anècdotes com que els dos havien comés un xicotet furt.  

 

Évole va comentar que el van pillar robant una banda sonorosa en l’FNAC i que es va lliurar perquè «els vaig dir que era un treball per a la universitat». Després, Motos deia que ell havia robat una revista acompanyat d’un amic que «es deia Justícia». En eixe moment, el periodista va cridar «Justícia, justament!» i li va agarrar un gran atac de riure. En aquell moment, va provocar un sobresalt en ple directe: «A vore si et desmaies, poca broma», deia Motos mentres Jordi Évole posava el cap en la taula. «Sí, sí, m’ha donat un poc», contestava Évole, «és la cataplexia», sentenciava.  

 

 

Polèmica comuna per l’elecció dels seus entrevistats

I es que el periodista va recordar les experiències viscudes des de què va confessar que patix esta malaltia que li pot «provocar un desmai després d’un atac de riure». Confirmava que la medicació ha reduït bastant els efectes però admetia que la gent no deixa de preguntar a sos pares sobre la mateixa: «Com està el teu fill? Està bastant malament, no? El teu fill està a punt de morir-se».  

 

 

Els dos presentadors també van tindre temps de compartir com han viscut diferents polèmiques sobre algunes de les seues últimes entrevistes. Motos afirmava, referint-se a la conversa amb Abascal, que la gent creu que, «per entrevistar a algú, ja pense igual que ell». Évole, que ha entrevistat a Junqueras pel seu primer programa, deia que és impossible no empatitzar amb «algú que t’ha donat part del seu temps».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.