13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

‘L’Alqueria Blanca’ rellança l’audiència d’À Punt

L’estrena de la sèrie ‘L’Alqueria Blanca’ en el format diari fa augmentar l’audiència mitjana de la televisió d’À Punt. Només en la primera setmana, la sèrie aconsegueix incrementar en 56% l’audiència de la sobretaula.

Cal destacar l’emissió del dimecres 4 de maig quan el capítol de L’Alqueria Blanca anomenat “El Sopar” obté 8,9% de share i 120.000 espectadors amb un 80,1% de fidelitat mentre que el dimarts 3 de maig registra un 7,9% amb 100.000 espectadors. De fet, els 5 primers programes d’aquesta temporada són les emissions no informatives d’À Punt més vistes de la setmana.

L’èxit de la sèrie, a més, afecta els programes de la vesprada que han incrementat els seus registres. De fet, la quota de la franja immediatament posterior a l’Alqueria Blanca ha augmentat un 60% respecte de la setmana anterior. Tant el magazine Bona Vesprada com el concurs El premi i el programa Terra Viva augmenten significativament les audiències.

L’audiència de la cadena s’incrementa pràcticament en tots els targets però, l’augment més significatiu és entre els espectadors de 45 a 65 anys amb un 43% i entre les dones amb un 25% més de share que la setmana anterior a l’estrena de la sèrie.

La nova temporada de ‘L’Alqueria Blanca’ s’emet de dilluns a divendres a les 15.30 hores en la televisió d’À Punt, però també es pot seguir en el web https://www.apuntmedia.es/series/alqueria-blanca on es poden veure tots els nous capítols, les temporades anteriors i contingut extra per als fans de la mítica sèrie de la televisió valenciana.

Últimes notícies

Marcelino defén la continuïtat després de la caiguda europea i apunta a la sèptima en LaLiga

El tècnic del Vila-real insistix que no cal reaccionar, sinó seguir amb la dinàmica de lliga després de la derrota a Europa. Amb sis triomfs seguits, mira al Llevant i no contempla relaxacions.

L’excap de gabinet de Mazón ha negat que els seus wasaps a Salomé Pradas foren instruccions del president

José Manuel Cuenca ha negat davant la jutgessa que els wasaps enviats a la llavors consellera Salomé Pradas foren instruccions del president. Ha defés que mancava de capacitat per a ordenar i que el debat sobre el confinament es va traslladar als servicis jurídics.

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.