Anuncios

‘L’Alqueria Blanca’ rellança l’audiència d’À Punt

L’estrena de la sèrie ‘L’Alqueria Blanca’ en el format diari fa augmentar l’audiència mitjana de la televisió d’À Punt. Només en la primera setmana, la sèrie aconsegueix incrementar en 56% l’audiència de la sobretaula.

Cal destacar l’emissió del dimecres 4 de maig quan el capítol de L’Alqueria Blanca anomenat “El Sopar” obté 8,9% de share i 120.000 espectadors amb un 80,1% de fidelitat mentre que el dimarts 3 de maig registra un 7,9% amb 100.000 espectadors. De fet, els 5 primers programes d’aquesta temporada són les emissions no informatives d’À Punt més vistes de la setmana.

Anuncios

L’èxit de la sèrie, a més, afecta els programes de la vesprada que han incrementat els seus registres. De fet, la quota de la franja immediatament posterior a l’Alqueria Blanca ha augmentat un 60% respecte de la setmana anterior. Tant el magazine Bona Vesprada com el concurs El premi i el programa Terra Viva augmenten significativament les audiències.

L’audiència de la cadena s’incrementa pràcticament en tots els targets però, l’augment més significatiu és entre els espectadors de 45 a 65 anys amb un 43% i entre les dones amb un 25% més de share que la setmana anterior a l’estrena de la sèrie.

La nova temporada de ‘L’Alqueria Blanca’ s’emet de dilluns a divendres a les 15.30 hores en la televisió d’À Punt, però també es pot seguir en el web https://www.apuntmedia.es/series/alqueria-blanca on es poden veure tots els nous capítols, les temporades anteriors i contingut extra per als fans de la mítica sèrie de la televisió valenciana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios