13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

‘L’Alqueria Blanca’ rellança l’audiència d’À Punt

L’estrena de la sèrie ‘L’Alqueria Blanca’ en el format diari fa augmentar l’audiència mitjana de la televisió d’À Punt. Només en la primera setmana, la sèrie aconsegueix incrementar en 56% l’audiència de la sobretaula.

Cal destacar l’emissió del dimecres 4 de maig quan el capítol de L’Alqueria Blanca anomenat “El Sopar” obté 8,9% de share i 120.000 espectadors amb un 80,1% de fidelitat mentre que el dimarts 3 de maig registra un 7,9% amb 100.000 espectadors. De fet, els 5 primers programes d’aquesta temporada són les emissions no informatives d’À Punt més vistes de la setmana.

L’èxit de la sèrie, a més, afecta els programes de la vesprada que han incrementat els seus registres. De fet, la quota de la franja immediatament posterior a l’Alqueria Blanca ha augmentat un 60% respecte de la setmana anterior. Tant el magazine Bona Vesprada com el concurs El premi i el programa Terra Viva augmenten significativament les audiències.

L’audiència de la cadena s’incrementa pràcticament en tots els targets però, l’augment més significatiu és entre els espectadors de 45 a 65 anys amb un 43% i entre les dones amb un 25% més de share que la setmana anterior a l’estrena de la sèrie.

La nova temporada de ‘L’Alqueria Blanca’ s’emet de dilluns a divendres a les 15.30 hores en la televisió d’À Punt, però també es pot seguir en el web https://www.apuntmedia.es/series/alqueria-blanca on es poden veure tots els nous capítols, les temporades anteriors i contingut extra per als fans de la mítica sèrie de la televisió valenciana.

Últimes notícies

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.