14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

‘L’Alqueria Blanca’ rellança l’audiència d’À Punt

L’estrena de la sèrie ‘L’Alqueria Blanca’ en el format diari fa augmentar l’audiència mitjana de la televisió d’À Punt. Només en la primera setmana, la sèrie aconsegueix incrementar en 56% l’audiència de la sobretaula.

Cal destacar l’emissió del dimecres 4 de maig quan el capítol de L’Alqueria Blanca anomenat “El Sopar” obté 8,9% de share i 120.000 espectadors amb un 80,1% de fidelitat mentre que el dimarts 3 de maig registra un 7,9% amb 100.000 espectadors. De fet, els 5 primers programes d’aquesta temporada són les emissions no informatives d’À Punt més vistes de la setmana.

L’èxit de la sèrie, a més, afecta els programes de la vesprada que han incrementat els seus registres. De fet, la quota de la franja immediatament posterior a l’Alqueria Blanca ha augmentat un 60% respecte de la setmana anterior. Tant el magazine Bona Vesprada com el concurs El premi i el programa Terra Viva augmenten significativament les audiències.

L’audiència de la cadena s’incrementa pràcticament en tots els targets però, l’augment més significatiu és entre els espectadors de 45 a 65 anys amb un 43% i entre les dones amb un 25% més de share que la setmana anterior a l’estrena de la sèrie.

La nova temporada de ‘L’Alqueria Blanca’ s’emet de dilluns a divendres a les 15.30 hores en la televisió d’À Punt, però també es pot seguir en el web https://www.apuntmedia.es/series/alqueria-blanca on es poden veure tots els nous capítols, les temporades anteriors i contingut extra per als fans de la mítica sèrie de la televisió valenciana.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.