‘L’Alqueria Blanca’ rellança l’audiència d’À Punt

L’estrena de la sèrie ‘L’Alqueria Blanca’ en el format diari fa augmentar l’audiència mitjana de la televisió d’À Punt. Només en la primera setmana, la sèrie aconsegueix incrementar en 56% l’audiència de la sobretaula.

Cal destacar l’emissió del dimecres 4 de maig quan el capítol de L’Alqueria Blanca anomenat “El Sopar” obté 8,9% de share i 120.000 espectadors amb un 80,1% de fidelitat mentre que el dimarts 3 de maig registra un 7,9% amb 100.000 espectadors. De fet, els 5 primers programes d’aquesta temporada són les emissions no informatives d’À Punt més vistes de la setmana.

L’èxit de la sèrie, a més, afecta els programes de la vesprada que han incrementat els seus registres. De fet, la quota de la franja immediatament posterior a l’Alqueria Blanca ha augmentat un 60% respecte de la setmana anterior. Tant el magazine Bona Vesprada com el concurs El premi i el programa Terra Viva augmenten significativament les audiències.

L’audiència de la cadena s’incrementa pràcticament en tots els targets però, l’augment més significatiu és entre els espectadors de 45 a 65 anys amb un 43% i entre les dones amb un 25% més de share que la setmana anterior a l’estrena de la sèrie.

La nova temporada de ‘L’Alqueria Blanca’ s’emet de dilluns a divendres a les 15.30 hores en la televisió d’À Punt, però també es pot seguir en el web https://www.apuntmedia.es/series/alqueria-blanca on es poden veure tots els nous capítols, les temporades anteriors i contingut extra per als fans de la mítica sèrie de la televisió valenciana.

Últimes notícies

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.