Lydia Lozano es juga el seu lloc en ‘Sálvame’: Deixa de gravar-me

Lydia Lozano i Kiko Hernández van protagonitzar ahir a la vesprada en ‘Sálvame’, quan el dia anterior la col·laboradora va confessar en el programa que la persona que més li havia fet mal era el seu company Kiko Hernández, i això sembla que li ha assegut molt mal al col·laborador. 

Lydia es trobava més callada de l’habitual pel qual Paz Padilla s’interessava per saber què li passava i si es podia esplaiar amb ella. La periodista es negava a entrar al drap, i en aqueix moment la direcció li advertia que tenien gravada la citada reunió, unes imatges que el programa oferiria a la volta de publicitat: «Jo, muda, no entraré en això».

Era el moment de la publicitat i ací s’ha embolicat per un mal comentari de Kiko a Lydia. Els micròfons estaven apagats però continuaven en directe, ja que Paz estava parlant i en eixe moment Lydia eixia espantada de plató. Sembla que Kiko manava a la periodista «a prendre per cul» i ella no ha aguantat estes males paraules i s’anava plorant desconsolada.

«On cony treballe? Jo mai he faltat al respecte a un company, no toleraré que em manen a prendre per cul!», cridava Lydia mentre el director intentava tranquil·litzar-la perquè no abandonara el programa. «Però què aguantaré jo que em manen a prendre per cul? Ja està bé home, que no m’ho meresc, ja està bé! Em vaig a la meua casa, em vull anar. Que em vull anar! No vull parlar, Valldeperas, perquè ho graveu tot», repetia una vegada i una altra.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ abandona el plató fora de si

 

«Em vull anar! Jo em vaig a la meua casa I deixa’m ja de gravar que em deixes de gravar! Ja està bé, home! No m’ho meresc!», ha afirmat molt cabrejada.

En tornar de publicitat, Lydia s’ha calmat alguna cosa, però encara continuava amb els ulls enrogits per la mala estona que ha passat en directe. «No vull dir res, zero, negatiu. Això em recorda el 2009, una cosa tan repetitiva és com si em veig la mort de Chanquete», ha dit el col·laborador madrileny.

«Fa uns dies vam tindre el mateix conflicte entre dos companys i vam dir que anàvem a mantindre les formes. Em sembla molt bé que tingueu les vostres diferències però dins d’este espai hem d’estar bé. Després has de disculpar-te, hem d’anar en eixa direcció», ha opinat Paz Padilla.

«Això és molt incòmode, estàs en el teu lloc de treball. Amb la paraula podem defensar la nostra opinió però sempre amb uns límits perquè a ella l’afecta. Això es resol no tornant-ho a repetir», ha prosseguit la presentadora.

«Si voleu que demanes disculpes de manera falsa…m’arrossegue«, ha continuat Kiko. En un moment donat, el col·laborador s’ha posat de genolls en el sòl i fent broma li ha demanat perdó.

El perdó de Kiko Hernández després del succeït amb la canària

 

La col·laboradora no donava crèdit al que estava veient i ha dit que «això és una conya. Què vols que em marxe? Em vaig. Jo ahir estava en el metge, em telefonen, els dies que llibre, llibre, tinc una vida, unes filles», va afirmar el tertulià.

«Que em criden quan soc ací ho done tot però en un dia lliure em diguen: ‘ Lydia acaba de dir que eres la persona que més li has fet patir’. Vaig dir: ‘ja està bé, que ho diga quan estic davant’».

«Estàvem de meravella, en l’últim programa de Rocío Carrasco vaig estar animant-la tota l’estona. Segurament serà cert que jo siga el que més li ha fet patir, però que ho torne a remoure i a traure cada 3 mesos».
«Que jo no he tret este conflicte, que era a la meua casa. Ja ho he soltat, m’he quedat a gust«, ha sentenciat Hernández. «No entenc el seu cabreig i tu mateix m’ho dius en posar-me el micro, ahir et vaig nomenar, i pum i pum», ha conclòs la canària.

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.