10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Lydia Lozano es juga el seu lloc en ‘Sálvame’: Deixa de gravar-me

Lydia Lozano i Kiko Hernández van protagonitzar ahir a la vesprada en ‘Sálvame’, quan el dia anterior la col·laboradora va confessar en el programa que la persona que més li havia fet mal era el seu company Kiko Hernández, i això sembla que li ha assegut molt mal al col·laborador. 

Lydia es trobava més callada de l’habitual pel qual Paz Padilla s’interessava per saber què li passava i si es podia esplaiar amb ella. La periodista es negava a entrar al drap, i en aqueix moment la direcció li advertia que tenien gravada la citada reunió, unes imatges que el programa oferiria a la volta de publicitat: “Jo, muda, no entraré en això”.

Era el moment de la publicitat i ací s’ha embolicat per un mal comentari de Kiko a Lydia. Els micròfons estaven apagats però continuaven en directe, ja que Paz estava parlant i en eixe moment Lydia eixia espantada de plató. Sembla que Kiko manava a la periodista “a prendre per cul” i ella no ha aguantat estes males paraules i s’anava plorant desconsolada.

On cony treballe? Jo mai he faltat al respecte a un company, no toleraré que em manen a prendre per cul!”, cridava Lydia mentre el director intentava tranquil·litzar-la perquè no abandonara el programa. “Però què aguantaré jo que em manen a prendre per cul? Ja està bé home, que no m’ho meresc, ja està bé! Em vaig a la meua casa, em vull anar. Que em vull anar! No vull parlar, Valldeperas, perquè ho graveu tot”, repetia una vegada i una altra.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ abandona el plató fora de si

 

“Em vull anar! Jo em vaig a la meua casa I deixa’m ja de gravar que em deixes de gravar! Ja està bé, home! No m’ho meresc!”, ha afirmat molt cabrejada.

En tornar de publicitat, Lydia s’ha calmat alguna cosa, però encara continuava amb els ulls enrogits per la mala estona que ha passat en directe. “No vull dir res, zero, negatiu. Això em recorda el 2009, una cosa tan repetitiva és com si em veig la mort de Chanquete”, ha dit el col·laborador madrileny.

“Fa uns dies vam tindre el mateix conflicte entre dos companys i vam dir que anàvem a mantindre les formes. Em sembla molt bé que tingueu les vostres diferències però dins d’este espai hem d’estar bé. Després has de disculpar-te, hem d’anar en eixa direcció”, ha opinat Paz Padilla.

“Això és molt incòmode, estàs en el teu lloc de treball. Amb la paraula podem defensar la nostra opinió però sempre amb uns límits perquè a ella l’afecta. Això es resol no tornant-ho a repetir”, ha prosseguit la presentadora.

“Si voleu que demanes disculpes de manera falsa…m’arrossegue“, ha continuat Kiko. En un moment donat, el col·laborador s’ha posat de genolls en el sòl i fent broma li ha demanat perdó.

El perdó de Kiko Hernández després del succeït amb la canària

 

La col·laboradora no donava crèdit al que estava veient i ha dit que “això és una conya. Què vols que em marxe? Em vaig. Jo ahir estava en el metge, em telefonen, els dies que llibre, llibre, tinc una vida, unes filles”, va afirmar el tertulià.

“Que em criden quan soc ací ho done tot però en un dia lliure em diguen: ‘ Lydia acaba de dir que eres la persona que més li has fet patir’. Vaig dir: ‘ja està bé, que ho diga quan estic davant’”.

“Estàvem de meravella, en l’últim programa de Rocío Carrasco vaig estar animant-la tota l’estona. Segurament serà cert que jo siga el que més li ha fet patir, però que ho torne a remoure i a traure cada 3 mesos”.
“Que jo no he tret este conflicte, que era a la meua casa. Ja ho he soltat, m’he quedat a gust“, ha sentenciat Hernández. “No entenc el seu cabreig i tu mateix m’ho dius en posar-me el micro, ahir et vaig nomenar, i pum i pum”, ha conclòs la canària.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.