11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Lydia Lozano es juga el seu lloc en ‘Sálvame’: Deixa de gravar-me

Lydia Lozano i Kiko Hernández van protagonitzar ahir a la vesprada en ‘Sálvame’, quan el dia anterior la col·laboradora va confessar en el programa que la persona que més li havia fet mal era el seu company Kiko Hernández, i això sembla que li ha assegut molt mal al col·laborador. 

Lydia es trobava més callada de l’habitual pel qual Paz Padilla s’interessava per saber què li passava i si es podia esplaiar amb ella. La periodista es negava a entrar al drap, i en aqueix moment la direcció li advertia que tenien gravada la citada reunió, unes imatges que el programa oferiria a la volta de publicitat: “Jo, muda, no entraré en això”.

Era el moment de la publicitat i ací s’ha embolicat per un mal comentari de Kiko a Lydia. Els micròfons estaven apagats però continuaven en directe, ja que Paz estava parlant i en eixe moment Lydia eixia espantada de plató. Sembla que Kiko manava a la periodista “a prendre per cul” i ella no ha aguantat estes males paraules i s’anava plorant desconsolada.

On cony treballe? Jo mai he faltat al respecte a un company, no toleraré que em manen a prendre per cul!”, cridava Lydia mentre el director intentava tranquil·litzar-la perquè no abandonara el programa. “Però què aguantaré jo que em manen a prendre per cul? Ja està bé home, que no m’ho meresc, ja està bé! Em vaig a la meua casa, em vull anar. Que em vull anar! No vull parlar, Valldeperas, perquè ho graveu tot”, repetia una vegada i una altra.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ abandona el plató fora de si

 

“Em vull anar! Jo em vaig a la meua casa I deixa’m ja de gravar que em deixes de gravar! Ja està bé, home! No m’ho meresc!”, ha afirmat molt cabrejada.

En tornar de publicitat, Lydia s’ha calmat alguna cosa, però encara continuava amb els ulls enrogits per la mala estona que ha passat en directe. “No vull dir res, zero, negatiu. Això em recorda el 2009, una cosa tan repetitiva és com si em veig la mort de Chanquete”, ha dit el col·laborador madrileny.

“Fa uns dies vam tindre el mateix conflicte entre dos companys i vam dir que anàvem a mantindre les formes. Em sembla molt bé que tingueu les vostres diferències però dins d’este espai hem d’estar bé. Després has de disculpar-te, hem d’anar en eixa direcció”, ha opinat Paz Padilla.

“Això és molt incòmode, estàs en el teu lloc de treball. Amb la paraula podem defensar la nostra opinió però sempre amb uns límits perquè a ella l’afecta. Això es resol no tornant-ho a repetir”, ha prosseguit la presentadora.

“Si voleu que demanes disculpes de manera falsa…m’arrossegue“, ha continuat Kiko. En un moment donat, el col·laborador s’ha posat de genolls en el sòl i fent broma li ha demanat perdó.

El perdó de Kiko Hernández després del succeït amb la canària

 

La col·laboradora no donava crèdit al que estava veient i ha dit que “això és una conya. Què vols que em marxe? Em vaig. Jo ahir estava en el metge, em telefonen, els dies que llibre, llibre, tinc una vida, unes filles”, va afirmar el tertulià.

“Que em criden quan soc ací ho done tot però en un dia lliure em diguen: ‘ Lydia acaba de dir que eres la persona que més li has fet patir’. Vaig dir: ‘ja està bé, que ho diga quan estic davant’”.

“Estàvem de meravella, en l’últim programa de Rocío Carrasco vaig estar animant-la tota l’estona. Segurament serà cert que jo siga el que més li ha fet patir, però que ho torne a remoure i a traure cada 3 mesos”.
“Que jo no he tret este conflicte, que era a la meua casa. Ja ho he soltat, m’he quedat a gust“, ha sentenciat Hernández. “No entenc el seu cabreig i tu mateix m’ho dius en posar-me el micro, ahir et vaig nomenar, i pum i pum”, ha conclòs la canària.

Últimes notícies

Felip VI rebrà a Pérez Llorca el dijous 12 de febrer a la Zarzuela

Felip VI rebrà a Juanfran Pérez Llorca el dijous 12 de febrer a les 11.00 a la Zarzuela, en l'audiència protocol·lària després del seu nomenament. Serà la seua primera trobada oficial després de la presa de possessió del 2 de desembre.

El PSOE acusa a Feijóo d’insensible pel cas d’assetjament a Móstoles

Pilar Bernabé ha retret a Feijóo el seu silenci cap a la víctima i la falta d'autocrítica del PP després de la denúncia per presumpte assetjament que implica l'alcalde de Móstoles.

Bernabé qüestiona el veto de Catalá en Parc Central i reafirma l’avanç del canal d’accés

Pilar Bernabé ha qüestionat el veto de María José Catalá al seu nomenament en la societat Parc Central. Ha garantit que el Govern continuarà impulsant el canal d'accés i el Corredor Mediterrani.

La jutgessa de la dana investiga si els imputats van demanar ajuda a altres conselleries

La instructora requerix a Educació, Agricultura, Servicis Socials i Medi Ambient que detallen si van rebre sol·licituds des de Justícia i Emergències i com van respondre. L'acte centra la causa en els avisos a la població i el control de riscos, i reprén a les parts que desvien el focus cap a una hipotètica emergència nacional.

La Real mira a Europa davant un Elx necessitat que mai va guanyar a Anoeta

La Real encadena nou partits sense perdre i arriba amb la semifinal copera en l'horitzó. L'Elx, sense victòries a domicili i a dos punts del descens, busca el seu primer triomf a Anoeta.

Morant s’oferix a reunir-se amb Pérez Llorca i li retrau la seua posició incòmoda pel finançament

La ministra ha oferit una trobada al president però ha considerat que evita la cita per la seua posició incòmoda davant el finançament. Ha criticat el rebuig a la proposta estatal amb 3.700 milions i un fons climàtic, i ha defés seguir amb la reconstrucció després de la dana mentres perfila el seu projecte per a la Generalitat.

Espanya busca davant Anglaterra els seus primers punts a València

Espanya buscarà este dissabte (11.00 hores) davant Anglaterra els seus primers punts en la FIH Pro League a València després del 3-4 davant Països Baixos. Anglaterra arriba amb confiança després del 2-2 i el 3-1 en penals enfront dels neerlandesos.

Sarabia va reiterar la seua confiança que l’Elx tornarà a créixer

Eder Sarabia va reafirmar que, malgrat la mala ratxa, l'Elx tornarà a créixer després del tancament del mercat. A sis punts del descens, afronta un dol exigent a Sant Sebastià i prepara el debut de Tete Morente i Gonzalo Villar.