16.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Lydia Lozano es juga el seu lloc en ‘Sálvame’: Deixa de gravar-me

Lydia Lozano i Kiko Hernández van protagonitzar ahir a la vesprada en ‘Sálvame’, quan el dia anterior la col·laboradora va confessar en el programa que la persona que més li havia fet mal era el seu company Kiko Hernández, i això sembla que li ha assegut molt mal al col·laborador. 

Lydia es trobava més callada de l’habitual pel qual Paz Padilla s’interessava per saber què li passava i si es podia esplaiar amb ella. La periodista es negava a entrar al drap, i en aqueix moment la direcció li advertia que tenien gravada la citada reunió, unes imatges que el programa oferiria a la volta de publicitat: “Jo, muda, no entraré en això”.

Era el moment de la publicitat i ací s’ha embolicat per un mal comentari de Kiko a Lydia. Els micròfons estaven apagats però continuaven en directe, ja que Paz estava parlant i en eixe moment Lydia eixia espantada de plató. Sembla que Kiko manava a la periodista “a prendre per cul” i ella no ha aguantat estes males paraules i s’anava plorant desconsolada.

On cony treballe? Jo mai he faltat al respecte a un company, no toleraré que em manen a prendre per cul!”, cridava Lydia mentre el director intentava tranquil·litzar-la perquè no abandonara el programa. “Però què aguantaré jo que em manen a prendre per cul? Ja està bé home, que no m’ho meresc, ja està bé! Em vaig a la meua casa, em vull anar. Que em vull anar! No vull parlar, Valldeperas, perquè ho graveu tot”, repetia una vegada i una altra.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ abandona el plató fora de si

 

“Em vull anar! Jo em vaig a la meua casa I deixa’m ja de gravar que em deixes de gravar! Ja està bé, home! No m’ho meresc!”, ha afirmat molt cabrejada.

En tornar de publicitat, Lydia s’ha calmat alguna cosa, però encara continuava amb els ulls enrogits per la mala estona que ha passat en directe. “No vull dir res, zero, negatiu. Això em recorda el 2009, una cosa tan repetitiva és com si em veig la mort de Chanquete”, ha dit el col·laborador madrileny.

“Fa uns dies vam tindre el mateix conflicte entre dos companys i vam dir que anàvem a mantindre les formes. Em sembla molt bé que tingueu les vostres diferències però dins d’este espai hem d’estar bé. Després has de disculpar-te, hem d’anar en eixa direcció”, ha opinat Paz Padilla.

“Això és molt incòmode, estàs en el teu lloc de treball. Amb la paraula podem defensar la nostra opinió però sempre amb uns límits perquè a ella l’afecta. Això es resol no tornant-ho a repetir”, ha prosseguit la presentadora.

“Si voleu que demanes disculpes de manera falsa…m’arrossegue“, ha continuat Kiko. En un moment donat, el col·laborador s’ha posat de genolls en el sòl i fent broma li ha demanat perdó.

El perdó de Kiko Hernández després del succeït amb la canària

 

La col·laboradora no donava crèdit al que estava veient i ha dit que “això és una conya. Què vols que em marxe? Em vaig. Jo ahir estava en el metge, em telefonen, els dies que llibre, llibre, tinc una vida, unes filles”, va afirmar el tertulià.

“Que em criden quan soc ací ho done tot però en un dia lliure em diguen: ‘ Lydia acaba de dir que eres la persona que més li has fet patir’. Vaig dir: ‘ja està bé, que ho diga quan estic davant’”.

“Estàvem de meravella, en l’últim programa de Rocío Carrasco vaig estar animant-la tota l’estona. Segurament serà cert que jo siga el que més li ha fet patir, però que ho torne a remoure i a traure cada 3 mesos”.
“Que jo no he tret este conflicte, que era a la meua casa. Ja ho he soltat, m’he quedat a gust“, ha sentenciat Hernández. “No entenc el seu cabreig i tu mateix m’ho dius en posar-me el micro, ahir et vaig nomenar, i pum i pum”, ha conclòs la canària.

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.