María José Campanario guanya la batalla judicial a Kiko Hernández

 

La parella de Jesulín de Ubrique, María José Campanario ha guanyat la batalla judicial que tenia amb el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández. Tot va començar quan el col·laborador de ‘Sálvame’ va assegurar que l’exparella de Jesulín patia fibromialgia i aquesta va optar per interposar una demanda contra ell. Finalment, sembla que la denúncia tirarà endavant, tot i que el mateix Hernández assegura que recorrerà a altres instàncies judicials.

 

El jutge dona la raó a Kiko Hernández en primera instància

Ja fa mes d’un any que María José Campanario va decidir interposar una demanda a Kiko per haver fet públic que patia fibriomialgia, després d’haver estat ingressada en un centre psiquiàtric. En aquesta demanda, la dona del torero, Jesulín de Ubrique, li reclamava 50.000 euros per anar en contra del seu honor i la seua intimitat.

 

La primera vegada que es van veure les cares, ara fa un any, la màxima autoritat judicial dels jutjats de Jerez de la Frontera, segons afirma Kiko, «va dir que aquesta senyora havia venut la seua malaltia i que nosaltres no havíem fet res mal». Segons la defensa del col·laborador de Telecinco, li van demostrar al jutge que havia sigut ella qui havia explicat la seua malaltia en diverses revistes.

 

Així i tot, María José Campanario va recórrer la sentència del jutge perquè no estava contenta amb la resolució i ara ha aconseguit que li donen la raó.

Després d’un recurs, María José guanya el judici

Així, Campanario ha aconseguit guanyar la batalla judicial a Kiko en segona instància com han explicat diversos mitjans de la premsa del cor. La justícia li ha donat la raó i per aquest motiu, Kiko haurà de pagar-li 2.000 euros, una xifra que està molt llunyana dels 50.000 que reclamava.

 

Tot i aquest gir en la sentència del jutge, sembla que la cosa no quedarà així, ja que Kiko Hernández ha assegurat que té la intenció de seguir amb els procediments judicials i portar el cas a Madrid.

 

Altres polèmiques de María José Campanario

Aquest no és l’únic cas polèmic que ha d’afrontar María José Campanario, sinó que s’ha de sumar als constants rumors sobre les suposades infidelitats del seu home, Jesulín de Ubrique.

 

A més, cal recordar que fa pocs dies es comentava als platós de Telecinco el possible engany de Jesulín amb una presentadora de la mateixa cadena i també, dels rumors que cada vegada sonen amb més força sobre una possible ruptura definitiva de la parella.

Últimes notícies

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.