Otto Vans és el nou expulsat de ‘Supervivientes’

Imatge dels tres concursant que es van enfrontar a l'audiència

Otto Vans no va poder superar els vots de Chelo i Mahi | Telecinco

 

Este dijous ‘Supervivientes’ protagonitzava un canvi de dinàmica respecte a l’inici de l’edició i van ser tres els concursants que s’enfrontaven a l’expulsió definitiva. El concursant que va tindre menys sort i es va convertir en el sext expulsat va ser el conegut ‘youtuber’ Otto Vans. Eixa expulsió deixa a Chelo i a Mahi com les dos concursants que es quedaran en el ‘palafito’, com a mínim, fins a la gala del pròxim dijous, dia en què Otto serà el protagonista en el plató i rebrà l’afecte dels seus familiars i amics.

 

S’ha de destacar que Chelo era la pirata oblidada i Mahi va ser la primera expulsada d’una nit que, amb el canvi de dinàmica, passava a tindre dos expulsats per l’audiència de camí al ‘palafito’ per a enfrontar-se a Chelo en l’expulsió definitiva del programa. Per tant, Fabio i Mònica va ser els salvats del públic i continuen la seua supervivència.

 

Els concursants de 'Supervivientes'

Otto va rebre una despedida afectuosa per part de companys com Mónica | Telecinco

 

 

Per a entendre el canvi de dinàmica del programa, primer es va conéixer que Mahi era la concursant amb menys suport del públic i, a continuació, Jorge Javier va anunciar un compte arrere de 30 minuts per a que l’audiència decidira quin concursant més era el que acompanyaria a Mahi al palafito. Otto va rebre menys vots i va ser el preferit pel públic per a tornar de camí a Espanya. 

 

Chelo i Mahi van superar al ‘youtuber’ i són les dos concursants que es queden a viure en el palafito una setmana més. Un palafito que també canvia de forma i es convertix en un ‘barco varado’. Després de la reunificació de tots els concursants i, com passa cada dijous, les nominacions deixaven a Dakota, Mónica, Violeta i Fabio com els quatre en perill d’expulsió durant esta setmana. El dimarts durant el programa amb Carlos Sobera un d’ells se salvarà.

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.