Otto Vans és el nou expulsat de ‘Supervivientes’

Imatge dels tres concursant que es van enfrontar a l'audiència

Otto Vans no va poder superar els vots de Chelo i Mahi | Telecinco

 

Este dijous ‘Supervivientes’ protagonitzava un canvi de dinàmica respecte a l’inici de l’edició i van ser tres els concursants que s’enfrontaven a l’expulsió definitiva. El concursant que va tindre menys sort i es va convertir en el sext expulsat va ser el conegut ‘youtuber’ Otto Vans. Eixa expulsió deixa a Chelo i a Mahi com les dos concursants que es quedaran en el ‘palafito’, com a mínim, fins a la gala del pròxim dijous, dia en què Otto serà el protagonista en el plató i rebrà l’afecte dels seus familiars i amics.

 

S’ha de destacar que Chelo era la pirata oblidada i Mahi va ser la primera expulsada d’una nit que, amb el canvi de dinàmica, passava a tindre dos expulsats per l’audiència de camí al ‘palafito’ per a enfrontar-se a Chelo en l’expulsió definitiva del programa. Per tant, Fabio i Mònica va ser els salvats del públic i continuen la seua supervivència.

 

Els concursants de 'Supervivientes'

Otto va rebre una despedida afectuosa per part de companys com Mónica | Telecinco

 

 

Per a entendre el canvi de dinàmica del programa, primer es va conéixer que Mahi era la concursant amb menys suport del públic i, a continuació, Jorge Javier va anunciar un compte arrere de 30 minuts per a que l’audiència decidira quin concursant més era el que acompanyaria a Mahi al palafito. Otto va rebre menys vots i va ser el preferit pel públic per a tornar de camí a Espanya. 

 

Chelo i Mahi van superar al ‘youtuber’ i són les dos concursants que es queden a viure en el palafito una setmana més. Un palafito que també canvia de forma i es convertix en un ‘barco varado’. Després de la reunificació de tots els concursants i, com passa cada dijous, les nominacions deixaven a Dakota, Mónica, Violeta i Fabio com els quatre en perill d’expulsió durant esta setmana. El dimarts durant el programa amb Carlos Sobera un d’ells se salvarà.

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.