Anuncios

Otto Vans és el nou expulsat de ‘Supervivientes’

Imatge dels tres concursant que es van enfrontar a l'audiència

Otto Vans no va poder superar els vots de Chelo i Mahi | Telecinco

 

Este dijous ‘Supervivientes’ protagonitzava un canvi de dinàmica respecte a l’inici de l’edició i van ser tres els concursants que s’enfrontaven a l’expulsió definitiva. El concursant que va tindre menys sort i es va convertir en el sext expulsat va ser el conegut ‘youtuber’ Otto Vans. Eixa expulsió deixa a Chelo i a Mahi com les dos concursants que es quedaran en el ‘palafito’, com a mínim, fins a la gala del pròxim dijous, dia en què Otto serà el protagonista en el plató i rebrà l’afecte dels seus familiars i amics.

 

Anuncios

S’ha de destacar que Chelo era la pirata oblidada i Mahi va ser la primera expulsada d’una nit que, amb el canvi de dinàmica, passava a tindre dos expulsats per l’audiència de camí al ‘palafito’ per a enfrontar-se a Chelo en l’expulsió definitiva del programa. Per tant, Fabio i Mònica va ser els salvats del públic i continuen la seua supervivència.

 

Els concursants de 'Supervivientes'

Otto va rebre una despedida afectuosa per part de companys com Mónica | Telecinco

 

 

Per a entendre el canvi de dinàmica del programa, primer es va conéixer que Mahi era la concursant amb menys suport del públic i, a continuació, Jorge Javier va anunciar un compte arrere de 30 minuts per a que l’audiència decidira quin concursant més era el que acompanyaria a Mahi al palafito. Otto va rebre menys vots i va ser el preferit pel públic per a tornar de camí a Espanya. 

 

Chelo i Mahi van superar al ‘youtuber’ i són les dos concursants que es queden a viure en el palafito una setmana més. Un palafito que també canvia de forma i es convertix en un ‘barco varado’. Després de la reunificació de tots els concursants i, com passa cada dijous, les nominacions deixaven a Dakota, Mónica, Violeta i Fabio com els quatre en perill d’expulsió durant esta setmana. El dimarts durant el programa amb Carlos Sobera un d’ells se salvarà.

 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios