Otto Vans és el nou expulsat de ‘Supervivientes’

Imatge dels tres concursant que es van enfrontar a l'audiència

Otto Vans no va poder superar els vots de Chelo i Mahi | Telecinco

 

Este dijous ‘Supervivientes’ protagonitzava un canvi de dinàmica respecte a l’inici de l’edició i van ser tres els concursants que s’enfrontaven a l’expulsió definitiva. El concursant que va tindre menys sort i es va convertir en el sext expulsat va ser el conegut ‘youtuber’ Otto Vans. Eixa expulsió deixa a Chelo i a Mahi com les dos concursants que es quedaran en el ‘palafito’, com a mínim, fins a la gala del pròxim dijous, dia en què Otto serà el protagonista en el plató i rebrà l’afecte dels seus familiars i amics.

 

S’ha de destacar que Chelo era la pirata oblidada i Mahi va ser la primera expulsada d’una nit que, amb el canvi de dinàmica, passava a tindre dos expulsats per l’audiència de camí al ‘palafito’ per a enfrontar-se a Chelo en l’expulsió definitiva del programa. Per tant, Fabio i Mònica va ser els salvats del públic i continuen la seua supervivència.

 

Els concursants de 'Supervivientes'

Otto va rebre una despedida afectuosa per part de companys com Mónica | Telecinco

 

 

Per a entendre el canvi de dinàmica del programa, primer es va conéixer que Mahi era la concursant amb menys suport del públic i, a continuació, Jorge Javier va anunciar un compte arrere de 30 minuts per a que l’audiència decidira quin concursant més era el que acompanyaria a Mahi al palafito. Otto va rebre menys vots i va ser el preferit pel públic per a tornar de camí a Espanya. 

 

Chelo i Mahi van superar al ‘youtuber’ i són les dos concursants que es queden a viure en el palafito una setmana més. Un palafito que també canvia de forma i es convertix en un ‘barco varado’. Després de la reunificació de tots els concursants i, com passa cada dijous, les nominacions deixaven a Dakota, Mónica, Violeta i Fabio com els quatre en perill d’expulsió durant esta setmana. El dimarts durant el programa amb Carlos Sobera un d’ells se salvarà.

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.