16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Otto Vans és el nou expulsat de ‘Supervivientes’

Imatge dels tres concursant que es van enfrontar a l'audiència

Otto Vans no va poder superar els vots de Chelo i Mahi | Telecinco

 

Este dijous ‘Supervivientes’ protagonitzava un canvi de dinàmica respecte a l’inici de l’edició i van ser tres els concursants que s’enfrontaven a l’expulsió definitiva. El concursant que va tindre menys sort i es va convertir en el sext expulsat va ser el conegut ‘youtuber’ Otto Vans. Eixa expulsió deixa a Chelo i a Mahi com les dos concursants que es quedaran en el ‘palafito’, com a mínim, fins a la gala del pròxim dijous, dia en què Otto serà el protagonista en el plató i rebrà l’afecte dels seus familiars i amics.

 

S’ha de destacar que Chelo era la pirata oblidada i Mahi va ser la primera expulsada d’una nit que, amb el canvi de dinàmica, passava a tindre dos expulsats per l’audiència de camí al ‘palafito’ per a enfrontar-se a Chelo en l’expulsió definitiva del programa. Per tant, Fabio i Mònica va ser els salvats del públic i continuen la seua supervivència.

 

Els concursants de 'Supervivientes'

Otto va rebre una despedida afectuosa per part de companys com Mónica | Telecinco

 

 

Per a entendre el canvi de dinàmica del programa, primer es va conéixer que Mahi era la concursant amb menys suport del públic i, a continuació, Jorge Javier va anunciar un compte arrere de 30 minuts per a que l’audiència decidira quin concursant més era el que acompanyaria a Mahi al palafito. Otto va rebre menys vots i va ser el preferit pel públic per a tornar de camí a Espanya. 

 

Chelo i Mahi van superar al ‘youtuber’ i són les dos concursants que es queden a viure en el palafito una setmana més. Un palafito que també canvia de forma i es convertix en un ‘barco varado’. Després de la reunificació de tots els concursants i, com passa cada dijous, les nominacions deixaven a Dakota, Mónica, Violeta i Fabio com els quatre en perill d’expulsió durant esta setmana. El dimarts durant el programa amb Carlos Sobera un d’ells se salvarà.

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.