Xisca Perelló, la parella de Rafa Nadal, parla públicament en una entrevista

María Francisca Perelló ha passat per 'Onda Cero'

María Francisca Perelló ha passat per ‘Onda Cero’ | CEDIDA

 

Amb motiu de la seua feina com a Directora de relacions institucionals de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca Perelló —més coneguda com a Xisca— parella de Rafa Nadal, ha concedit per primera vegada, des que es va conéixer el seu compromís amb el tenista, una entrevista per parlar dels seus projectes professionals.

 

Otero entrevista a Xisca per motius professionals

Xisca va estar el passat dimarts al Palau de Congressos de Palma de Mallorca, on es va emetre el programa ‘Julia en la Onda’, i on la presentadora Júlia Otero la va entrevistar per parlar sobre les seues funcions dins de la Fundació Rafa Nadal.

 

Aquesta ha sigut la primera vegada que la jove ha aparegut públicament després de conéixer la notícia de la boda amb Rafa Nadal. I durant tota l’entrevista, Xisca ha intentat deixar al marge els temes personals i centrar-se únicament en la seua carrera professional.

 

 

Així, la jove va respondre a la periodista quan va ser preguntada sobre com els afectava que els preguntaren per la vida personal abans que la professional: «Sempre hem optat per la discreció perquè preferim treballar i obtenir resultats que primer explicar el que estem fent, però és un moment de donar a conèixer els projectes que es desenvolupen».

 

A més, Xisca va aprofitar l’entrevista per aclarir les crítiques que havia rebut Rafa per part d’alguns quan va ajudar als veïns de Sant Llorenç durant les tràgiques inundacions: «Per als mallorquins va ser una tragèdia i va anar Rafa, però va anar moltíssima gent més i si alguna cosa positiva va eixir, va ser la solidaritat que es va generar a través d’aquella situació».

Directora de relacions institucionals

Dins de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca, com ha deixat clar que li agrada que l’anomenen «María Francisca, ni Xisca ni Mery», com a Directora de relacions institucionals, treballa per la integració social i l’ajuda als discapacitats a través del tenis: «Des del 2013, vaig començar com a responsable de projectes i a poc a poc es van anar desenvolupant els diferents projectes i ara sóc la directora».

 

«Creiem que l’esport té un poder transformador, com s’ha demostrat, però també l’educació, i combinant aquests dos aspectes es creen uns mecanismes molt importants per joves amb problemes de pobresa», va explicar la mallorquina, assegurant que la Fundació Rafa Nadal es va crear amb l’objectiu de considerar l’esport com un mitjà de transmissió de valors positius. María Francisca ha afegit que actualment «treballen i ajuden a 800 xiquets a l’any», alguns dels quals viatgen als Estats Units per seguir amb els seus estudis i puguen competir al més alt nivell en els seus esports.

 

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal | CEDIDA

 

Per últim, la jove ha parlat del paper que juga Rafa Nadal en la seua fundació: «No pot estar en el dia a dia però sempre que pot té moments per estar en la presa de decisions i veure als xiquets que estan a Palma», Rafa també ha donat alguna classe sorpresa als integrants de la fundació.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.