Xisca Perelló, la parella de Rafa Nadal, parla públicament en una entrevista

María Francisca Perelló ha passat per 'Onda Cero'

María Francisca Perelló ha passat per ‘Onda Cero’ | CEDIDA

 

Amb motiu de la seua feina com a Directora de relacions institucionals de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca Perelló —més coneguda com a Xisca— parella de Rafa Nadal, ha concedit per primera vegada, des que es va conéixer el seu compromís amb el tenista, una entrevista per parlar dels seus projectes professionals.

 

Otero entrevista a Xisca per motius professionals

Xisca va estar el passat dimarts al Palau de Congressos de Palma de Mallorca, on es va emetre el programa ‘Julia en la Onda’, i on la presentadora Júlia Otero la va entrevistar per parlar sobre les seues funcions dins de la Fundació Rafa Nadal.

 

Aquesta ha sigut la primera vegada que la jove ha aparegut públicament després de conéixer la notícia de la boda amb Rafa Nadal. I durant tota l’entrevista, Xisca ha intentat deixar al marge els temes personals i centrar-se únicament en la seua carrera professional.

 

 

Així, la jove va respondre a la periodista quan va ser preguntada sobre com els afectava que els preguntaren per la vida personal abans que la professional: “Sempre hem optat per la discreció perquè preferim treballar i obtenir resultats que primer explicar el que estem fent, però és un moment de donar a conèixer els projectes que es desenvolupen”.

 

A més, Xisca va aprofitar l’entrevista per aclarir les crítiques que havia rebut Rafa per part d’alguns quan va ajudar als veïns de Sant Llorenç durant les tràgiques inundacions: «Per als mallorquins va ser una tragèdia i va anar Rafa, però va anar moltíssima gent més i si alguna cosa positiva va eixir, va ser la solidaritat que es va generar a través d’aquella situació».

Directora de relacions institucionals

Dins de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca, com ha deixat clar que li agrada que l’anomenen «María Francisca, ni Xisca ni Mery», com a Directora de relacions institucionals, treballa per la integració social i l’ajuda als discapacitats a través del tenis: «Des del 2013, vaig començar com a responsable de projectes i a poc a poc es van anar desenvolupant els diferents projectes i ara sóc la directora».

 

«Creiem que l’esport té un poder transformador, com s’ha demostrat, però també l’educació, i combinant aquests dos aspectes es creen uns mecanismes molt importants per joves amb problemes de pobresa», va explicar la mallorquina, assegurant que la Fundació Rafa Nadal es va crear amb l’objectiu de considerar l’esport com un mitjà de transmissió de valors positius. María Francisca ha afegit que actualment «treballen i ajuden a 800 xiquets a l’any», alguns dels quals viatgen als Estats Units per seguir amb els seus estudis i puguen competir al més alt nivell en els seus esports.

 

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal | CEDIDA

 

Per últim, la jove ha parlat del paper que juga Rafa Nadal en la seua fundació: «No pot estar en el dia a dia però sempre que pot té moments per estar en la presa de decisions i veure als xiquets que estan a Palma», Rafa també ha donat alguna classe sorpresa als integrants de la fundació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.