Xisca Perelló, la parella de Rafa Nadal, parla públicament en una entrevista

María Francisca Perelló ha passat per 'Onda Cero'

María Francisca Perelló ha passat per ‘Onda Cero’ | CEDIDA

 

Amb motiu de la seua feina com a Directora de relacions institucionals de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca Perelló —més coneguda com a Xisca— parella de Rafa Nadal, ha concedit per primera vegada, des que es va conéixer el seu compromís amb el tenista, una entrevista per parlar dels seus projectes professionals.

 

Otero entrevista a Xisca per motius professionals

Xisca va estar el passat dimarts al Palau de Congressos de Palma de Mallorca, on es va emetre el programa ‘Julia en la Onda’, i on la presentadora Júlia Otero la va entrevistar per parlar sobre les seues funcions dins de la Fundació Rafa Nadal.

 

Aquesta ha sigut la primera vegada que la jove ha aparegut públicament després de conéixer la notícia de la boda amb Rafa Nadal. I durant tota l’entrevista, Xisca ha intentat deixar al marge els temes personals i centrar-se únicament en la seua carrera professional.

 

 

Així, la jove va respondre a la periodista quan va ser preguntada sobre com els afectava que els preguntaren per la vida personal abans que la professional: «Sempre hem optat per la discreció perquè preferim treballar i obtenir resultats que primer explicar el que estem fent, però és un moment de donar a conèixer els projectes que es desenvolupen».

 

A més, Xisca va aprofitar l’entrevista per aclarir les crítiques que havia rebut Rafa per part d’alguns quan va ajudar als veïns de Sant Llorenç durant les tràgiques inundacions: «Per als mallorquins va ser una tragèdia i va anar Rafa, però va anar moltíssima gent més i si alguna cosa positiva va eixir, va ser la solidaritat que es va generar a través d’aquella situació».

Directora de relacions institucionals

Dins de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca, com ha deixat clar que li agrada que l’anomenen «María Francisca, ni Xisca ni Mery», com a Directora de relacions institucionals, treballa per la integració social i l’ajuda als discapacitats a través del tenis: «Des del 2013, vaig començar com a responsable de projectes i a poc a poc es van anar desenvolupant els diferents projectes i ara sóc la directora».

 

«Creiem que l’esport té un poder transformador, com s’ha demostrat, però també l’educació, i combinant aquests dos aspectes es creen uns mecanismes molt importants per joves amb problemes de pobresa», va explicar la mallorquina, assegurant que la Fundació Rafa Nadal es va crear amb l’objectiu de considerar l’esport com un mitjà de transmissió de valors positius. María Francisca ha afegit que actualment «treballen i ajuden a 800 xiquets a l’any», alguns dels quals viatgen als Estats Units per seguir amb els seus estudis i puguen competir al més alt nivell en els seus esports.

 

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal | CEDIDA

 

Per últim, la jove ha parlat del paper que juga Rafa Nadal en la seua fundació: «No pot estar en el dia a dia però sempre que pot té moments per estar en la presa de decisions i veure als xiquets que estan a Palma», Rafa també ha donat alguna classe sorpresa als integrants de la fundació.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís roig per 42 graus al sud del litoral de València i Alacant este dijous

Aemet ha activat per a este dijous l’avís roig al litoral sud de València i d’Alacant per màximes de fins a 42 graus, amb altres avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tot el territori valencià.

Gonzalo Villar confia en un Elx fort per a iniciar LaLiga amb garanties

El migcampista de lElx Gonzalo Villar remarca la duresa de la pretemporada amb Martín Anselmi per a arribar en les millors condicions a LaLiga i mantindre la mentalitat guanyadora del tram final del curs passat.

Dos jugadors del València Basket, citats amb Espanya per a la finestra del Mundial 2027

Álvaro Cárdenas i Mario Saint-Supéry formen part de la llista de quinze jugadors que ha cridat Chus Mateo per a la finestra de classificació del Mundial 2027 del mes dagost.

Més de la mitat dels bebés menors d’un any ja està escolaritzada a Espanya

Gairebé huit de cada deu xiquets menors de dos anys estan escolaritzats a Espanya i el 52 % dels bebés d’un any acuden a escoles infantils, mentres el Ministeri d’Educació prepara una llei per a dignificar la professió de les educadores.

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.