Xisca Perelló, la parella de Rafa Nadal, parla públicament en una entrevista

María Francisca Perelló ha passat per 'Onda Cero'

María Francisca Perelló ha passat per ‘Onda Cero’ | CEDIDA

 

Amb motiu de la seua feina com a Directora de relacions institucionals de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca Perelló —més coneguda com a Xisca— parella de Rafa Nadal, ha concedit per primera vegada, des que es va conéixer el seu compromís amb el tenista, una entrevista per parlar dels seus projectes professionals.

 

Otero entrevista a Xisca per motius professionals

Xisca va estar el passat dimarts al Palau de Congressos de Palma de Mallorca, on es va emetre el programa ‘Julia en la Onda’, i on la presentadora Júlia Otero la va entrevistar per parlar sobre les seues funcions dins de la Fundació Rafa Nadal.

 

Aquesta ha sigut la primera vegada que la jove ha aparegut públicament després de conéixer la notícia de la boda amb Rafa Nadal. I durant tota l’entrevista, Xisca ha intentat deixar al marge els temes personals i centrar-se únicament en la seua carrera professional.

 

 

Així, la jove va respondre a la periodista quan va ser preguntada sobre com els afectava que els preguntaren per la vida personal abans que la professional: «Sempre hem optat per la discreció perquè preferim treballar i obtenir resultats que primer explicar el que estem fent, però és un moment de donar a conèixer els projectes que es desenvolupen».

 

A més, Xisca va aprofitar l’entrevista per aclarir les crítiques que havia rebut Rafa per part d’alguns quan va ajudar als veïns de Sant Llorenç durant les tràgiques inundacions: «Per als mallorquins va ser una tragèdia i va anar Rafa, però va anar moltíssima gent més i si alguna cosa positiva va eixir, va ser la solidaritat que es va generar a través d’aquella situació».

Directora de relacions institucionals

Dins de la Fundació Rafa Nadal, María Francisca, com ha deixat clar que li agrada que l’anomenen «María Francisca, ni Xisca ni Mery», com a Directora de relacions institucionals, treballa per la integració social i l’ajuda als discapacitats a través del tenis: «Des del 2013, vaig començar com a responsable de projectes i a poc a poc es van anar desenvolupant els diferents projectes i ara sóc la directora».

 

«Creiem que l’esport té un poder transformador, com s’ha demostrat, però també l’educació, i combinant aquests dos aspectes es creen uns mecanismes molt importants per joves amb problemes de pobresa», va explicar la mallorquina, assegurant que la Fundació Rafa Nadal es va crear amb l’objectiu de considerar l’esport com un mitjà de transmissió de valors positius. María Francisca ha afegit que actualment «treballen i ajuden a 800 xiquets a l’any», alguns dels quals viatgen als Estats Units per seguir amb els seus estudis i puguen competir al més alt nivell en els seus esports.

 

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal

María Francisca és la directora de la Fundació Rafa Nadal | CEDIDA

 

Per últim, la jove ha parlat del paper que juga Rafa Nadal en la seua fundació: «No pot estar en el dia a dia però sempre que pot té moments per estar en la presa de decisions i veure als xiquets que estan a Palma», Rafa també ha donat alguna classe sorpresa als integrants de la fundació.

Últimes notícies

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.