10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Paz Padilla apareix en ‘Cuarto Milenio’, “jo no seré una desgraciada’

 

Paz Padilla ha fet una inesperada intervenció en ‘Cuarto Milenio‘, el programa d’Iker Jiménez i Carmen Porter en ‘Cuatro’, per a parlar amb esta última sobre la mort del seu marit, Antonio Juan Vidal, fa ara menys d’un any.

La humorista i presentadora ha explicat el procés d’assumir este fet tan dolorós i difícil de superar. Jo no seré una desgraciada, seré feliç“, ha dit amb determinació Paz Padilla sobre el pròxim aniversari.

“Amo a Antonio amb bogeria i ho estimaré tota la meua vida, perquè vaig tindre la sort de conéixer-li, de conviure amb ell. Això em fa no afonar-me en l’angoixa, tots estem en el camí”, ha dit sobre els seus sentiments i sobre el que ha plasmat en el seu llibre,

El humor de mi vida‘. “Cal donar visibilitat als pal·liatius, no cal tindre-li tanta por a la mort, cal viure l’ací i l’ara, l’única cosa important en esta vida és l’amor”.

Cal recordar que l’any 2020 va ser doblement dramàtic per a Padilla, que no sols va perdre al seu marit sinó a la seua mare, Dolores. “La mort de la meua mare em va preparar per a la mort d’Antonio, però com més prompte millor entenguem que és un procés natural millor”, va explicar en el programa de Cuatro.

Nina de vudú

 

Carmen Porter també va recordar a Paz que, quan va participar en Planeta Calleja, va adquirir ni més ni menys que una nina vudú, tocant el tema sobrenatural.

“A Jesús Calleja no li va agradar que el càmera i jo volguérem emportar-nos una nina de vudú, no volia que jugàrem amb eixes coses, però jo només ho veia com un tros de drap. A Madrid ho vaig posar en un altar amb altres figures com la verge del Carmen, la mà de Fàtima o l’ull turc. Però quan al meu marit li va arribar la malaltia una amiga meua li va tirar les cartes i em va dir que el que li passava venia d’Àfrica, que si no tindria jo a la meua casa alguna cosa d’Àfrica…”. 

Padilla va comentar que llavors va decidir cremar la nina i “vaig veure un tornado de vent que van fer que les cendres de la nina començaren a girar i van eixir volant”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.