Paz Padilla apareix en ‘Cuarto Milenio’, “jo no seré una desgraciada’

 

Paz Padilla ha fet una inesperada intervenció en ‘Cuarto Milenio‘, el programa d’Iker Jiménez i Carmen Porter en ‘Cuatro’, per a parlar amb esta última sobre la mort del seu marit, Antonio Juan Vidal, fa ara menys d’un any.

La humorista i presentadora ha explicat el procés d’assumir este fet tan dolorós i difícil de superar. Jo no seré una desgraciada, seré feliç“, ha dit amb determinació Paz Padilla sobre el pròxim aniversari.

“Amo a Antonio amb bogeria i ho estimaré tota la meua vida, perquè vaig tindre la sort de conéixer-li, de conviure amb ell. Això em fa no afonar-me en l’angoixa, tots estem en el camí”, ha dit sobre els seus sentiments i sobre el que ha plasmat en el seu llibre,

El humor de mi vida‘. “Cal donar visibilitat als pal·liatius, no cal tindre-li tanta por a la mort, cal viure l’ací i l’ara, l’única cosa important en esta vida és l’amor”.

Cal recordar que l’any 2020 va ser doblement dramàtic per a Padilla, que no sols va perdre al seu marit sinó a la seua mare, Dolores. “La mort de la meua mare em va preparar per a la mort d’Antonio, però com més prompte millor entenguem que és un procés natural millor”, va explicar en el programa de Cuatro.

Nina de vudú

 

Carmen Porter també va recordar a Paz que, quan va participar en Planeta Calleja, va adquirir ni més ni menys que una nina vudú, tocant el tema sobrenatural.

“A Jesús Calleja no li va agradar que el càmera i jo volguérem emportar-nos una nina de vudú, no volia que jugàrem amb eixes coses, però jo només ho veia com un tros de drap. A Madrid ho vaig posar en un altar amb altres figures com la verge del Carmen, la mà de Fàtima o l’ull turc. Però quan al meu marit li va arribar la malaltia una amiga meua li va tirar les cartes i em va dir que el que li passava venia d’Àfrica, que si no tindria jo a la meua casa alguna cosa d’Àfrica…”. 

Padilla va comentar que llavors va decidir cremar la nina i “vaig veure un tornado de vent que van fer que les cendres de la nina començaren a girar i van eixir volant”.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.