20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Paz Padilla apareix en ‘Cuarto Milenio’, “jo no seré una desgraciada’

 

Paz Padilla ha fet una inesperada intervenció en ‘Cuarto Milenio‘, el programa d’Iker Jiménez i Carmen Porter en ‘Cuatro’, per a parlar amb esta última sobre la mort del seu marit, Antonio Juan Vidal, fa ara menys d’un any.

La humorista i presentadora ha explicat el procés d’assumir este fet tan dolorós i difícil de superar. Jo no seré una desgraciada, seré feliç“, ha dit amb determinació Paz Padilla sobre el pròxim aniversari.

“Amo a Antonio amb bogeria i ho estimaré tota la meua vida, perquè vaig tindre la sort de conéixer-li, de conviure amb ell. Això em fa no afonar-me en l’angoixa, tots estem en el camí”, ha dit sobre els seus sentiments i sobre el que ha plasmat en el seu llibre,

El humor de mi vida‘. “Cal donar visibilitat als pal·liatius, no cal tindre-li tanta por a la mort, cal viure l’ací i l’ara, l’única cosa important en esta vida és l’amor”.

Cal recordar que l’any 2020 va ser doblement dramàtic per a Padilla, que no sols va perdre al seu marit sinó a la seua mare, Dolores. “La mort de la meua mare em va preparar per a la mort d’Antonio, però com més prompte millor entenguem que és un procés natural millor”, va explicar en el programa de Cuatro.

Nina de vudú

 

Carmen Porter també va recordar a Paz que, quan va participar en Planeta Calleja, va adquirir ni més ni menys que una nina vudú, tocant el tema sobrenatural.

“A Jesús Calleja no li va agradar que el càmera i jo volguérem emportar-nos una nina de vudú, no volia que jugàrem amb eixes coses, però jo només ho veia com un tros de drap. A Madrid ho vaig posar en un altar amb altres figures com la verge del Carmen, la mà de Fàtima o l’ull turc. Però quan al meu marit li va arribar la malaltia una amiga meua li va tirar les cartes i em va dir que el que li passava venia d’Àfrica, que si no tindria jo a la meua casa alguna cosa d’Àfrica…”. 

Padilla va comentar que llavors va decidir cremar la nina i “vaig veure un tornado de vent que van fer que les cendres de la nina començaren a girar i van eixir volant”.

Últimes notícies

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.