8.7 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

‘Valencians al món’ acosta la música en directe a Dublín



Aquest dimecres 23 de març a les 22.00 h, en À Punt, ‘Valencians al món’ descobreix els secrets la capital irlandesa amb la reportera María José Berbegall.

El programa visita Dublín per a mostrar la seua tradició musical i les històries personals dels valencians.

Tatiana, de Mislata (Horta Sud) volia aprendre anglés i va triar Dublín, però el que no s’esperava era que, al final, la ciutat l’acabaria triant a ella. Amb Tatiana visitaran Sandycove, el centre de Dublín i coneixeran la seua parella, que tocarà música en directe.

Ramon, de Benifaió (Ribera Alta), fa sis anys que viu a Dublín, dedicant-se a l’enginyeria. Amb ell visitaran el famós museu de la cervesa Guinness, on faran un tast del producte.

Amb Paloma, de la Vall d’Alba (Plana Alta), voran Phoenix Park, un dels parcs més grans d’Europa; de fet, és el doble de gran que el Central Park de Nova York. També entraran a la catedral de la Most Holy Trinity, un temple catòlic que es va erigir el 1038, i seran testimonis d’una mostra de dansa irlandesa.

Amb Xavi, d’Alacant, visitaran el Temple Bar, un dels barris més pintorescos, on hi ha el pub més famós de la ciutat, en què es toca música en directe. També entrarem a l’hotel d’U2, el grup més cèlebre del país. A la seua casa interpretarà una peça de rock progressiu.

Emma, d’Olocau (Camp del Túria), té un ADN viatger i amb ella parlaran de les condicions de treball a Irlanda, entraran al Trinity College, una de les universitats més prestigioses del món, i veuran el tresor més ben guardat del recinte: la seua biblioteca de pel·lícula.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.