‘Valencians al món’ acosta la música en directe a Dublín



Aquest dimecres 23 de març a les 22.00 h, en À Punt, ‘Valencians al món’ descobreix els secrets la capital irlandesa amb la reportera María José Berbegall.

El programa visita Dublín per a mostrar la seua tradició musical i les històries personals dels valencians.

Tatiana, de Mislata (Horta Sud) volia aprendre anglés i va triar Dublín, però el que no s’esperava era que, al final, la ciutat l’acabaria triant a ella. Amb Tatiana visitaran Sandycove, el centre de Dublín i coneixeran la seua parella, que tocarà música en directe.

Ramon, de Benifaió (Ribera Alta), fa sis anys que viu a Dublín, dedicant-se a l’enginyeria. Amb ell visitaran el famós museu de la cervesa Guinness, on faran un tast del producte.

Amb Paloma, de la Vall d’Alba (Plana Alta), voran Phoenix Park, un dels parcs més grans d’Europa; de fet, és el doble de gran que el Central Park de Nova York. També entraran a la catedral de la Most Holy Trinity, un temple catòlic que es va erigir el 1038, i seran testimonis d’una mostra de dansa irlandesa.

Amb Xavi, d’Alacant, visitaran el Temple Bar, un dels barris més pintorescos, on hi ha el pub més famós de la ciutat, en què es toca música en directe. També entrarem a l’hotel d’U2, el grup més cèlebre del país. A la seua casa interpretarà una peça de rock progressiu.

Emma, d’Olocau (Camp del Túria), té un ADN viatger i amb ella parlaran de les condicions de treball a Irlanda, entraran al Trinity College, una de les universitats més prestigioses del món, i veuran el tresor més ben guardat del recinte: la seua biblioteca de pel·lícula.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.