‘Valencians al món’ acosta la música en directe a Dublín



Aquest dimecres 23 de març a les 22.00 h, en À Punt, ‘Valencians al món’ descobreix els secrets la capital irlandesa amb la reportera María José Berbegall.

El programa visita Dublín per a mostrar la seua tradició musical i les històries personals dels valencians.

Tatiana, de Mislata (Horta Sud) volia aprendre anglés i va triar Dublín, però el que no s’esperava era que, al final, la ciutat l’acabaria triant a ella. Amb Tatiana visitaran Sandycove, el centre de Dublín i coneixeran la seua parella, que tocarà música en directe.

Ramon, de Benifaió (Ribera Alta), fa sis anys que viu a Dublín, dedicant-se a l’enginyeria. Amb ell visitaran el famós museu de la cervesa Guinness, on faran un tast del producte.

Amb Paloma, de la Vall d’Alba (Plana Alta), voran Phoenix Park, un dels parcs més grans d’Europa; de fet, és el doble de gran que el Central Park de Nova York. També entraran a la catedral de la Most Holy Trinity, un temple catòlic que es va erigir el 1038, i seran testimonis d’una mostra de dansa irlandesa.

Amb Xavi, d’Alacant, visitaran el Temple Bar, un dels barris més pintorescos, on hi ha el pub més famós de la ciutat, en què es toca música en directe. També entrarem a l’hotel d’U2, el grup més cèlebre del país. A la seua casa interpretarà una peça de rock progressiu.

Emma, d’Olocau (Camp del Túria), té un ADN viatger i amb ella parlaran de les condicions de treball a Irlanda, entraran al Trinity College, una de les universitats més prestigioses del món, i veuran el tresor més ben guardat del recinte: la seua biblioteca de pel·lícula.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.