‘Valencians al món’ acosta la música en directe a Dublín



Aquest dimecres 23 de març a les 22.00 h, en À Punt, ‘Valencians al món’ descobreix els secrets la capital irlandesa amb la reportera María José Berbegall.

El programa visita Dublín per a mostrar la seua tradició musical i les històries personals dels valencians.

Tatiana, de Mislata (Horta Sud) volia aprendre anglés i va triar Dublín, però el que no s’esperava era que, al final, la ciutat l’acabaria triant a ella. Amb Tatiana visitaran Sandycove, el centre de Dublín i coneixeran la seua parella, que tocarà música en directe.

Ramon, de Benifaió (Ribera Alta), fa sis anys que viu a Dublín, dedicant-se a l’enginyeria. Amb ell visitaran el famós museu de la cervesa Guinness, on faran un tast del producte.

Amb Paloma, de la Vall d’Alba (Plana Alta), voran Phoenix Park, un dels parcs més grans d’Europa; de fet, és el doble de gran que el Central Park de Nova York. També entraran a la catedral de la Most Holy Trinity, un temple catòlic que es va erigir el 1038, i seran testimonis d’una mostra de dansa irlandesa.

Amb Xavi, d’Alacant, visitaran el Temple Bar, un dels barris més pintorescos, on hi ha el pub més famós de la ciutat, en què es toca música en directe. També entrarem a l’hotel d’U2, el grup més cèlebre del país. A la seua casa interpretarà una peça de rock progressiu.

Emma, d’Olocau (Camp del Túria), té un ADN viatger i amb ella parlaran de les condicions de treball a Irlanda, entraran al Trinity College, una de les universitats més prestigioses del món, i veuran el tresor més ben guardat del recinte: la seua biblioteca de pel·lícula.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.