‘Valencians al món’ acosta la música en directe a Dublín



Aquest dimecres 23 de març a les 22.00 h, en À Punt, ‘Valencians al món’ descobreix els secrets la capital irlandesa amb la reportera María José Berbegall.

El programa visita Dublín per a mostrar la seua tradició musical i les històries personals dels valencians.

Tatiana, de Mislata (Horta Sud) volia aprendre anglés i va triar Dublín, però el que no s’esperava era que, al final, la ciutat l’acabaria triant a ella. Amb Tatiana visitaran Sandycove, el centre de Dublín i coneixeran la seua parella, que tocarà música en directe.

Ramon, de Benifaió (Ribera Alta), fa sis anys que viu a Dublín, dedicant-se a l’enginyeria. Amb ell visitaran el famós museu de la cervesa Guinness, on faran un tast del producte.

Amb Paloma, de la Vall d’Alba (Plana Alta), voran Phoenix Park, un dels parcs més grans d’Europa; de fet, és el doble de gran que el Central Park de Nova York. També entraran a la catedral de la Most Holy Trinity, un temple catòlic que es va erigir el 1038, i seran testimonis d’una mostra de dansa irlandesa.

Amb Xavi, d’Alacant, visitaran el Temple Bar, un dels barris més pintorescos, on hi ha el pub més famós de la ciutat, en què es toca música en directe. També entrarem a l’hotel d’U2, el grup més cèlebre del país. A la seua casa interpretarà una peça de rock progressiu.

Emma, d’Olocau (Camp del Túria), té un ADN viatger i amb ella parlaran de les condicions de treball a Irlanda, entraran al Trinity College, una de les universitats més prestigioses del món, i veuran el tresor més ben guardat del recinte: la seua biblioteca de pel·lícula.

Últimes notícies

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.