Tomé dona una llista renovada i sense Bonmatí, Paredes i Misa per als amistosos amb el Canadà

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La seleccionadora nacional femenina de futbol, Montse Tomé, ha oferit una renovada llista per als amistosos de finals d’este mes d’octubre davant del Canadà i Itàlia i sense la presència d’habituals com la migcampista Aitana Bonmatí (FC Barcelona), la capitana Irene Paredes (FC Barcelona), la defensa Oihane Hernández (Reial Madrid) i la portera Misa Rodríguez (Reial Madrid).

A més, entre les principals novetats, la tècnica asturiana ha convocat la migcampista del Utah Royals Ana Tejada, i les davanteres Amaiur Sarriegi (Reial Societat) i Cristina Martín-Prieto (Benfica), a més de la portera del Sevilla Esther Sullastres i la de l’Athletic Club Adriana Nanclares.

Els partits davant del Canadà, número sis del rànquing mundial de la FIFA, i Itàlia, catorzena de la classificació, seran els primers de l’actual campiona del món després dels Jocs Olímpics de París i serviran per a començar la preparació per a l’Eurocopa de l’any que ve a Suïssa.

El duel davant del combinat nord-americà serà a casa, a l’Estadi Francisco de la Hera de la localitat extremenya d’Almendralejo el divendres 25 d’octubre a les 22.00 hores, mentre que quatre dies després visitarà (18.15) a les italianes a l’Estadi Romeo Venti de Vicenza.

–LLISTA DE LA SELECCIÓ FEMENINA.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athlètic Club) i Esther Sullastres (Sevilla).

-Defenses: Laia Aleixandri y Leila Ouahabi (Manchester City), Laia Codina (Arsenal), Olga Carmona, Shei García i María Méndez (Reial Madrid), Ona Batlle i Jana Fernández (FC Barcelona).

-Migcampistes: Tere Abelleira (Reial Madrid), Vicky López, Alexia Putellas i Patri Guijarro (FC Barcelona), Ana Tejada (Utah Royals) i Jenni Hermoso (Tigres).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Alba Redondo i Athenea del Castillo (Reial Madrid), Amaiur Sarriegi (Reial Societat), Cristina Martín-Prieto (Benfica) i Lucía García (Monterrey).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.