16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Tomé dona una llista renovada i sense Bonmatí, Paredes i Misa per als amistosos amb el Canadà

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La seleccionadora nacional femenina de futbol, Montse Tomé, ha oferit una renovada llista per als amistosos de finals d’este mes d’octubre davant del Canadà i Itàlia i sense la presència d’habituals com la migcampista Aitana Bonmatí (FC Barcelona), la capitana Irene Paredes (FC Barcelona), la defensa Oihane Hernández (Reial Madrid) i la portera Misa Rodríguez (Reial Madrid).

A més, entre les principals novetats, la tècnica asturiana ha convocat la migcampista del Utah Royals Ana Tejada, i les davanteres Amaiur Sarriegi (Reial Societat) i Cristina Martín-Prieto (Benfica), a més de la portera del Sevilla Esther Sullastres i la de l’Athletic Club Adriana Nanclares.

Els partits davant del Canadà, número sis del rànquing mundial de la FIFA, i Itàlia, catorzena de la classificació, seran els primers de l’actual campiona del món després dels Jocs Olímpics de París i serviran per a començar la preparació per a l’Eurocopa de l’any que ve a Suïssa.

El duel davant del combinat nord-americà serà a casa, a l’Estadi Francisco de la Hera de la localitat extremenya d’Almendralejo el divendres 25 d’octubre a les 22.00 hores, mentre que quatre dies després visitarà (18.15) a les italianes a l’Estadi Romeo Venti de Vicenza.

–LLISTA DE LA SELECCIÓ FEMENINA.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athlètic Club) i Esther Sullastres (Sevilla).

-Defenses: Laia Aleixandri y Leila Ouahabi (Manchester City), Laia Codina (Arsenal), Olga Carmona, Shei García i María Méndez (Reial Madrid), Ona Batlle i Jana Fernández (FC Barcelona).

-Migcampistes: Tere Abelleira (Reial Madrid), Vicky López, Alexia Putellas i Patri Guijarro (FC Barcelona), Ana Tejada (Utah Royals) i Jenni Hermoso (Tigres).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Alba Redondo i Athenea del Castillo (Reial Madrid), Amaiur Sarriegi (Reial Societat), Cristina Martín-Prieto (Benfica) i Lucía García (Monterrey).

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.