Tomé dona una llista renovada i sense Bonmatí, Paredes i Misa per als amistosos amb el Canadà

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

La seleccionadora nacional femenina de futbol, Montse Tomé, ha oferit una renovada llista per als amistosos de finals d’este mes d’octubre davant del Canadà i Itàlia i sense la presència d’habituals com la migcampista Aitana Bonmatí (FC Barcelona), la capitana Irene Paredes (FC Barcelona), la defensa Oihane Hernández (Reial Madrid) i la portera Misa Rodríguez (Reial Madrid).

A més, entre les principals novetats, la tècnica asturiana ha convocat la migcampista del Utah Royals Ana Tejada, i les davanteres Amaiur Sarriegi (Reial Societat) i Cristina Martín-Prieto (Benfica), a més de la portera del Sevilla Esther Sullastres i la de l’Athletic Club Adriana Nanclares.

Els partits davant del Canadà, número sis del rànquing mundial de la FIFA, i Itàlia, catorzena de la classificació, seran els primers de l’actual campiona del món després dels Jocs Olímpics de París i serviran per a començar la preparació per a l’Eurocopa de l’any que ve a Suïssa.

El duel davant del combinat nord-americà serà a casa, a l’Estadi Francisco de la Hera de la localitat extremenya d’Almendralejo el divendres 25 d’octubre a les 22.00 hores, mentre que quatre dies després visitarà (18.15) a les italianes a l’Estadi Romeo Venti de Vicenza.

–LLISTA DE LA SELECCIÓ FEMENINA.

-Porteres: Cata Coll (FC Barcelona), Adriana Nanclares (Athlètic Club) i Esther Sullastres (Sevilla).

-Defenses: Laia Aleixandri y Leila Ouahabi (Manchester City), Laia Codina (Arsenal), Olga Carmona, Shei García i María Méndez (Reial Madrid), Ona Batlle i Jana Fernández (FC Barcelona).

-Migcampistes: Tere Abelleira (Reial Madrid), Vicky López, Alexia Putellas i Patri Guijarro (FC Barcelona), Ana Tejada (Utah Royals) i Jenni Hermoso (Tigres).

-Davanteres: Mariona Caldentey (Arsenal), Alba Redondo i Athenea del Castillo (Reial Madrid), Amaiur Sarriegi (Reial Societat), Cristina Martín-Prieto (Benfica) i Lucía García (Monterrey).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.